1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[GTA:SA]Algemeen [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 16 aug 2005.

  1. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan kan ik nog ff:p
     
  2. harXcore

    harXcore Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    De irritantste missie, dat is de Paramedic missie, haha.

    Vandaag eindelijk San Andreas uitgespeeld op 100% [heb 't een tijdje niet meer gespeeld], en ik heb er 115 uur over gedaan. De enige dingen die ik nog wil doen, zijn mijn criminal raking en mijn flight ranking op het hoogste krijgen. Beiden zijn hartstikke doelloos, ik weet heet, maar goed, het geeft me een nog hoger gevoel van perfectie.

    Ik heb wel een probleem: mijn criminal ranking stijgt haast niet meer, ook al vermoord ik een groot aantal burgers, mol ik auto's, of vernietig ik vliegtuigen. Ook heb ik ergens gelezen dat je voor elke $ 5000,- die je in je bezit hebt, 1 punt krijgt. Ik probeer wel te gokken in Las Venturas.
    Wat kan hier het probleem van zijn?
    Ik ben overigens nog maar Hoo-Rider [heb rond de 15.000 punten].
     
    Laatst bewerkt: 27 dec 2005
  3. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    @ harXcore

    Dit zal je zelf ook wel weten , maar snel veel geld verdienen kan mooi bij paardenraces en dan gokken, als je 1X wint dan heb je zo veel geld, heb ik ook gedaan ;)
     
  4. harXcore

    harXcore Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb vanmorgen binnen een paar minuten $ 54.000.000 gewonnen door te gamblen [miljoen inzetten op 1 getal met roulette, en dan hopen dat je wint, waardoor je $ 35.000.000 wint], en nu is m'n rank Soldier [heb rond de 25.000 punten].

    Maar voor de rank King of San Andreas heb je een miljoen punten nodig, volgens mij: dat is veel te veel. =\
     
  5. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Een miljoen? ik denk eerder 100000 en dat is al asociaal veel|:-
     
  6. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    600.000 was volgens mij Godfather en dat is geloof ik het hoogst haalbare, maar dat heb ik hier ook maar gelezen. :)
     
  7. harXcore

    harXcore Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, 1 miljoen.
    King of San Andreas is het hoogst haalbare, niet Godfather.
     
  8. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
     
  9. thewizzyofozz

    thewizzyofozz Active Member

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem na een lange tijd weer eens opgepakt en uitgespeeld, op 80% :{

    Weet iemand eigenlijk of je gang maatjes ook andere wapens kunnen gebruiken dan pistool of machinepistool....

    Want die andere kelen lopen met shotguns en Ak's :mad:

    of zou dat samenhangen met je status (ook hoo Rider) 8)
     
  10. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    enige wat afhangt van je 'respect' is het aantal gangleden je kan 'recruteren'.
    ze gebruiken enkel SMG's/pistolen
     
  11. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Fak! Ik heb net GTASA gekocht en hij staat op de backwards compatibility list maar hij doet niet! Ik MS bellen; ja, die lijst geen garantie dat hij het ook daadwerkelijk doet.
     
  12. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    jezus, genaaid.
     
  13. CasPerZerZ

    CasPerZerZ *Sorteert Pallets

    Berichten:
    341
    Leuk Bevonden:
    0
    Ruilen of verpatsen!, nu hij nog redelijk ''hot'' is.
     
  14. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Maakt het nou eigenlijk veel uit of je groene/blauwe/zwarte etc. kleding draagt? Misschien kunnen jullie wat foto's posten van CJ en van je getunde cars. Van de week ga ik dat ook eens doen:)
     
  15. jojo13

    jojo13 Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    het maakt niet uit ik heb het al vele malen geprobeert met andere pakjes maar er is geen versgil
    p.s. kan iemand me de site geven voor getunde auto's in san andreas op de xbox
     
  16. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23
    Iets heel anders, weet niet zeker of het het goede topic is.

    Als ik SA speel en flink doorrijd dan spawnt alles te laat. Ik rijd door straten die nog alle details moeten krijgen.

    Waar ligt dit aan? De xbox? Mijn SA disc? Die laatste is vrij nieuw en ziet er goed uit, dus lijkt me sterk.

    Excuses als het verkeerd gepost is.
     
  17. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet verkeerd gepost hoor:)

    Nee, dat is bij iedereen zo. Het komt doordat je te snel rijd, zodat alles te weinig tijd krijgt om te laden.
     
  18. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23
    Dat is toch armzalige programmering dan? Ik bedoel, dat zou niet moeten op een console.
     
  19. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maarja de stad en alles is zo groot en er moeten zoveel dingen geladen worden dat het niet allemaal lukt.

    Ik baal trouwens ontzettend erg :eek: Sinds een tijdje kan ik geen GTA:confused:A meer spelen, geen idee waar het aan ligt ik denk de paar krasjes op de disc maar toch balen. Of ik moet voor 30,- een nieuwe kopen of ik doe er niks aan.
     
  20. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn die gang tags eigenlijk nodig om 100% te halen want ik heb er nu 67 achter elkaar gehad en nog geen eens 0,01% er bij?
     

Deel Deze Pagina