ik zal het nog maar een x vragen angezien niemand reageert kun je auto's invoegen op je omgebouwde xbox ????
Posten of ook maar iets zeggen over illegale handelingen willen ze hier op XBW niet hebben.Daarom reageert niemand. Het kan trouwens niet.Aleen met de pc
Misschien zo als jullie al weten heeft google er ook een site bij waar je filmpjes kan kijken. http://video.google.com Tik boven in: GTA SA En je krijgt een aantal filmpjes. Sommige stunts zijn best wel funny om te zien. Have Fun!*)
Als je een race toernooi heb voltooit krijg je dan niks? Niet zo een uit een stadion maar zo'n setje met illegaale races
Je moet ze alle 100 hebben. Dat geld dan ook voor de hoefijzers en de foto's. Er staan op internet een aantal handige maps voor die dingen. Succes.
Hey, even een vraagje. Bij sommige auto's kun je BASS BOOST kopen als upgrade. Ik hoor geen verschil? Moet je misschien een knop indrukken ofzo? Maakt het uit of Radio EQ aanstaat?
Volgens mij is het gewoon voor je sex appeal, heb het net ook uitgeprobeerd en ik hoorde ook geen verschil.
Oke, dankje. Zijn een hoop dingen die ik nog niet helemaal snap van GTA (ookal heb k m al half jaar ofzo). Sex appeal in GTA , dat verschilt ook per plaats en per persoon waar je bij staat of niet?
Sex appeal verschilt met je kleren of de auto waarin je rijdt. Hoe duurder je kleren hoe hoger je sex appeal en hoe duurder je auto hoe beter je sex appeal.
Dit gaat over het upgraden van je player-sex appeal door middel van dure kleren , auto's, en upgrades.
ik kan al die dingen die je moet verzamelen zoals die hoefijzers en die schelpen in de zee niet vinden de graffiti van de eerste eiland heb ik ook nie allemaal omgespoten