1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[GTA:SA]Algemeen

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tim, 14 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Hee, ik zit nu in San Fierro. En er rijden gasten rond in het blauw. Staan die nou eigenlijk aan mijn kant. Of horen die bij Ceasar ofzo? En hebben die geen vijanden daar?
     
  2. Victor

    Victor Guest

    Wanneer gaat de Dider Sachs winkel open? Ik ben nog lang niet zo ver maar ik wil het wel graag weten.
     
  3. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand nog tips voor de driving school missie "Burn and Lap" ? Ik heb nu zilver maar goud is echt gewoon niet te doen.
     
  4. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    als je terug gaat naar je "hood".na las venturas dus.
     
  5. bojo

    bojo Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe kun je je sex appeal upgraden? en wat heb je eraan, krijg je een vriendin in het spel?
     
  6. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    In San Fierro heb je niet echt vijanden. Je hoort wel bij de yakuza.
     
  7. Xbox_wacko

    Xbox_wacko Active Member

    Berichten:
    338
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje ik had met die eerste vriendin gedate en aan het einde stond er dat ze auto sleutes heeft achter gelaten maar waar moet ik die dan vinden?
     
  8. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat betekent dat je nu in de auto mag rijden die naast haar huis staat. Daar staat een oldtimer maar die kan je niet openen totdat je je relatie tot 50% hebt gekregen. Dit werkt zo bij elke vriendin en hun auto's.
     
  9. Xbox_wacko

    Xbox_wacko Active Member

    Berichten:
    338
    Leuk Bevonden:
    0
    jah maar ik heb al 66 procent en alsnog gaat ie niet open...
     
  10. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Van gamefaqs geplukt:

    "Then once you raise your relationship level with a girl to 50% you will get the
    keys to her car, which will be available whenever the girl is at home. Finally
    if you raise your relationship level with a girl to 100%, you'll be given a
    special outfit in your wardrobe."

    Je kan dus pas 's avonds in die auto. Want dan pas verschijnt ook de date-mogelijkheid en is ze dus thuis.
     
  11. Xbox_wacko

    Xbox_wacko Active Member

    Berichten:
    338
    Leuk Bevonden:
    0
    ok thnx man dat verklaart het :D
     
  12. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat verklaart het niet want de auto staat er alleen als de girl thuis is.
     
  13. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo ik had toch vandaag een vage glitch. We deden co-op en hij ging in een busje en ik zat er nog niet in. Dus dat busje begint met een super snelheid zonder dat hij iets deed de lucht in te gaan alle kanten op vloog door het hele beeld waar naar die uit het niets ook in de lucht ontplofte.
     
  14. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    In een missie in San Fiero moet je een keer een auto jatten. Je krijgt zelf een auto waar spijkermatten opzitten die je neerkanleggen. Weet iemand of je dit ook ergens kan vinden/halen/kopen ?
     
  15. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    San Fiero is echt super vet!!!!!!!
     
  16. thewizzyofozz

    thewizzyofozz Active Member

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    DAAMN S.A. is echt vetter dan fucking olijfolie :+

    Maarreuhh.. heeft iemand wel eens de missie small town bank gehaald zonder dat het klote alarm afgaat :confused: |:-

    Mij lukt het iig not 8)
     
  17. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3

    Las Venturas nog veel vetter! :+


    Lacht stilletjes :+
     
  18. Victor

    Victor Guest

    De handen gaan sowieso omlaag dus je kunt het beste de gaurd meteen neerknallen en dan de rest. De rest wijst zichzelf wel.

    Het haar Blonde *ik kan er even niet op komen* verhoogt je Sex Appeal en kleren die duur zijn ook heel erg.
    Wat je er aan hebt? Je komt makkelijker aan een vriendin.
    Vriendinnen geven je meestal leuke bonussen zoals een nieuwe auto en kleren.
    Je krijgt een zeurende na een missie dus schiet die maar meteen neer. Ik raad je aan als vriendin in San Fierro Katie te nemen want als je dan Wasted bent, heb je je wapens nog en je geld. (Ze is een verpleegster, vriendjespolitiek) Ze staat bij de Avispa Country Club ergens bij de golfbanen (je moet erg goed zoeken, ze is aan het randje) en je moet 75% Muscle hebben en een hoge Sex Appeal. (Pak gewoon een auto met een hoge Sex Appeal en ga er dichtbij staan) Je kunt toekomstige vriendinnen herkennen aan een blauwe pijl boven hun hoofd.

    Zo uitleg over de handigste vriendin en hoe vriendinnen functioneren. :p
     
  19. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    ik snap niks van die hydra....de ene keer kan ik er gewoon in vliegen ik stijg op druk op rechter thumbstick en vlieg gewoon dan de andere keer die ik dat en hij komt bijna niet vooruit(ja ik heb op de rechter thumbstick gedrukt en ik hou R in)
     
  20. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    je moet niet drukken, je moet op de right thumbstick vooruit drukken.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina