1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[GTA:SA]Algemeen

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tim, 14 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik ben nu zover in San Fierro dat ik volgens mij alle missies heb gedaan dat je naar die PIMP of blinde dude toe moet, en ik moest nu een missie doen dat je road blocks op moest blazen voor een busje er aan kwam. Hoeveel missies moet ik dan nog doen voordat ik naar Las Venturas(dat was toch de laatste stad) kan?

2. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Driving skill heeft onder andere te maken met het nemen van bochten en het onder controle houden van je voertuig na een crash.

3. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga hem over een week halen

4. Fnx

Fnx Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben naar Las Venturas gezwommen terwijl ik hem net heb en dus niet ver ben.. kwam ik op land had ik meteen 4 sterren status :confused: was opzich wel cool om heeel even de volgende stad te zien ;)

5. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net de driving school op gold uitgespeeld. Spawnen de super gt, bullet en hotknife nou heel de tijd opnieuw, of krijg je ze maar 1 keer?

6. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    Als je bij ong. 30.5 % bent, ga je ernaartoe.

7. CasPerZerZ

CasPerZerZ *Sorteert Pallets

Leuk Bevonden:
    0
    Muhaha, uitgespeeld mensen 9;39.Speeltijd; 41 uur

8. CasPerZerZ

CasPerZerZ *Sorteert Pallets

Leuk Bevonden:
    0
    koop die showroom en ze zullen er altijd staan

9. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    Nice Casper!

10. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Die staan voortaan altijd voor de Driving School, ze spawnen dus steeds opnieuw. Maar echt gefeliciteerd dat je alles op goud hebt gehaald. _O_ Voor mij is dat praktisch onmogelijk. Ik ga het wel met de bike school proberen.

11. marcowntb

marcowntb Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wie kan mij vertellen waar de 2 player mode zit

12. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Ze staan daarvoor ook er ook al altijd;).

13. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    Nadat je je eerste vriendin hebt ( na een missie ), staat er voor haar huis een icoontje, en dan kan je met z'n 2en de stad in.

14. Metal_Wolf

Metal_Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe heb je City Slicking en Burn and Lap gehaald?

15. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    heel makkelijk gewoon keihard racen over rechte stukken en zo weinig mogelijk bochten maken.

16. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5

Bij je vriendin, maar ook ergens in eens tuk ingevallen huisjes. Zal ff kaartje maken.

Laatst bewerkt: 19 jun 2005
  17. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond persoonlijk de alley-oop en wheelie veel moeilijker..
    Bij Burn and lap gewoon handbraken bij elke bocht. Als je een klein beetje afremt, kun je hem nog sneller nemen. Na 3 keer had ik gold. Die banshee trekt snel op en remt snel af, dus je moet teveel afremmen en ook niet echt letten op die coins, want als je ze aanraakt krijg je geen strafpunten. Let er wel op: Als je de bochten té scherp neemt, dan heb je grote kans dat die binnencoin aangeraakt wordt. De camera is nogal lastig, maar die moet je niet bewegen, anders ben je teveel afgeleid.

City Slicking. Bij de start heb je rechts van je een hele lang baan. Je scheurt gewoon door het midden van die baan tot aan het einde. Het is een beetje trial and error, want je weet nooit wanneer er zo'n mongool een bocht neemt. Je moet niet letten op deze gasten, gewoon full throttle er doorheen. Dan, aan het einde van die lange baan, steek je straat over, en je gaat gewoon naar het driehoekje toe, dus links, rechts, links (afdaling, oppassen dat je niet tegen die palen rijdt). Bij die checkpoint moet je geluk hebben dat er weinig auto's daar staan wachten. Als het er vol staat, gebruik je gewoon je handbrake, en zorg ervoor dat je R BLIJFT INHOUDEN, zodat je niet tot stilstand komt. Tenslotte dezelfde weg nemen om naar de driving school terug te rijden. Mijn tijd: 94.87 sec

18. MaGoC

MaGoC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb daar elke keer dat ik net stil kom te staan en dan is het al uit met de pret. Kvind deze het moeilijkst samane met 'The 90' maar na veel proberen heb ik die wel op goud.

bij burn and lap is er gelukkig geen rating voor end position want dat zou bijna niet te doen zijn zo vlak na die bocht.

19. webkem

webkem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik bij de triatlon van Los Santos kom op zaterdag of zondag komt er te staan: The Cluckin' Cock isn't ready jet. Wat heeft dit te betekenen?

20. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Je moet verder zijn in het verhaal, iig in San Fierro zitten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina