1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[GTA:SA]Algemeen

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tim, 14 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gear

    gear Red XIII

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    het was even wennen de driveby's maar opzich gaat het toch redelijk makkelijk.. als je het midden van je duim op de witte knop en de punt op de a doet schiet tie links en als je zwart + b doet schiet tie rechts... achteruitkijken is irritanter vind ik... wit en zwart tegelijk.
     
  2. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik heb iets heel vaags ....

    Als ik zeg maar op een motor, of zelfs een fiets, heel hard ga rijden ... en opeens in een drukke straat ga stilstaan, Dan moeten alle textures nog worden geladen :eek: Dan zie je alles heel vaag, en opeens FLITS is alles er weer ... Zeg maar net als bij Halo². Als je daar op pauze drukt en in een keer weer terug gaat naar de game, dan zie je ook alles ff heel raar ... Bij Halo² had het tog te maken omdat alles direct van de dvd werd geladen oid :confused:

    Echt heel raar ... Hebben hier meer last van :confused:

    Soms is het gewoon zo erg, dat ik een hele muur niet zie staan ofzo. Of een brug die uit het niets opduikt ...
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2005
  3. gear

    gear Red XIII

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    heb ik ook weleens last van... ook toen ik met zo'n modelvliegtuigje heel hoog ging en daarna snel daalde... de bomen kwam veel te laat in beeld. beetje jammer
     
  4. SuperFly

    SuperFly Xbox 360

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Die missie's van Z zijn vet alleen die vliegtuigje is erg ***
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2005
  5. Bonafide Hustler

    Bonafide Hustler Hustler

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    :'-( volgens mij heb ik een probleem... ik moet nu die vliegveld kopen maar dat ding kost 800000 en ik heb maar 500000 :'-( en ik heb die missies al gedaan wat moet ik nu doen??????????
     
  6. mars15

    mars15 Guest

    heel veel brandweer missies denk ik en gokken met paarden
     
  7. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Gokken op pardenraces lijkt me de beste manier :)
     
  8. mars15

    mars15 Guest

    net ff van san fierro naar las santos met de motor die is al snel duurde 7 minuten voordat ik er was echt groot dit spel
     
  9. gear

    gear Red XIII

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0

    Als je de race in los santos wint.... staat er een monster-truck op je te wachten. als vrij snel in het spel kan je er dus al mee rijden.
     
  10. Bartman

    Bartman Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een opluchting! Natuurlijk gaan drive-by's naar links moeilijker op de grote controllers (je moet echt de y overbruggen met je duim terwijl je op A en wit duwt), maar die zijn niet zo belangrijk als de rechterkant. Daar is meestal het dichtstbijzijnde voetpad en ook met de thumbstick (in Double Pack) richt ik bijna automatisch naar rechts om een drive-by te doen. Dus ik ben gerustgesteld. :cool:

    En eigenlijk zal ik dit spel meer dan lang genoeg spelen om de aanpassingen de moeite waard te maken. (De vorige 2 games heb ik in totaal denk ik wel meer dan 300 uur gespeeld... Tel maar uit: GTA III 2 maal tot ongeveer 60 procent (alleszins alle hidden packages, paar rampages en Patriot-missies ook de 2e keer), Vice city tot 95 procent (damn cheats!) en dan nog Vice City tweemaal tot 100% (problemen met xbox => repareren (garantie gelukkig) en harde schijf gewist.) 8) :D Eigenlijk best ziek als ik daar zo over nadenk. Zeker als je weet dat ik mij onder andere ook heb beziggehouden met véél Vigilante missions (in de Hunter zijn die echt zalig :9 ) en zelfs een gejatte politieboot in één van mijn garages heb staan. :cool: )
     
  11. Bonafide Hustler

    Bonafide Hustler Hustler

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    waar kan je gokken met paarden?:)
     
  12. mars15

    mars15 Guest

    Op de map staat off track betting daar moet je heen
     
  13. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Het is net zo'n machine als die andere minigames ed :)
     
  14. Bonafide Hustler

    Bonafide Hustler Hustler

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    shiit mijn broer heeft die map meegenome naar tilburg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    nu weet ik die locatie niet. in welke stede en lokatie zitte die horse betting??? ik word gek dak nie verder kan...
     
  15. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ik heb ff de Auto map van The Matrix gepakt. Als het goed is moet tie daar zitten :)

    [​IMG]

    In de straat zittie :) ik dacht ergens bij dat bolle stukje waar ik hem wat dikke heb gemaakt.
     
  16. Joris

    Joris JoRi$

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil dit spel gaan komen maar waar kan k op internet filmpjes ervan bekijken, behalve dan die standaard trailers?????
     
  17. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    GTA filmpjes en Gameplay movies

    Edit: Voer bij Game Search (boven op de pagina) Grand Theft Auto: San Andreas in en je krijgt 9 filmpjes :)
     
  18. Bonafide Hustler

    Bonafide Hustler Hustler

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    thannks ik ga nu kijke!
     
  19. Revenga

    Revenga Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    deze game is zoooo cool, goddamn.. :)

    gister voor het eerst ff lekker geneukt sinds ik terug ben in de hood..
    hoertje opgepikt, in een steegje geparkeerd..auto gaat steeds sneller heen en weer totdat de controller gaat trillen haha..
    daarna door dr kop geschoten en berooft.

    weet niet of dit al gepost was maar vond het wel leuk om ff te laten weten..
    ben pas net met missies begonnen, heb de eerste week dat ik deze game heb alleen maar beetje wezen rondcruisen, mensen berooft, politie afschudden etc.
    echt cool gewoon..
     
  20. Bartman

    Bartman Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje: Is er ergens een plaats met veel garages? (Zoals Sunshine Autos in Vice City.) Ik zou namelijk graag veel auto's (en andere voertuigen, hehe) kunnen groeperen, om dan tot een mooie collectie te komen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina