1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[GTA:SA]Algemeen

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tim, 14 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beter, maar het komt waarschijnlijk omdat je de Zero missies eerst moet 'kopen'? Naja w/e die 1e missie was wel cool, alleen het is altijd al zo geweest dat de RC dingen brak te besturen waren.. dan maar niet halen :)

De platteland missies zijn echt cool en passen zeker bij GTA. Ik ben blij dat het nu wat gevarierder is. Want om alleen missies in de stad te doen... dan koop je Mafia of The Godfather :)

Ze moesten wat meer missies in de bergen doen, want dan zijn echt coole settings.

Laatst bewerkt: 24 jun 2005
  2. Bartman

Bartman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb juist de missie waar je
    inbreekt
    gedaan en ook de missie waar je
    kisten op die trein pikt en naar Ryder gooit.
    _O_ Ik zit nog belange niet ver in het spel denk ik, maar ik vind de missies wel al zalig worden. _O_ Ook die bij de National guard vind ik heel leuk gevonden. Héél anders dan GTAIII en Vice City wel, maar minstens even geslaagd. :cool:
    _O_ Rockstar _O_

3. SuperFly

SuperFly Xbox 360

Leuk Bevonden:
    0
    in Los Santos leer je in het begin alles wat je naderhand ook weer kan doen. Als je uit los santos komt worden de missie's nog vetter!

4. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Post de volgende keer even met wat meer inhoudt ipv nutteloos gespam.
    Edit: thread gelocked. :confused:
    Heb hem iig weer geopend.

Laatst bewerkt: 24 jun 2005
  5. Metal_Wolf

Metal_Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom had je de topic op slot gedaan?

6. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Geen idee, heb enkel quote gebruikt. :confused:
    Laatst had ik het ook een keer dat daardoor een thread werd gelocked.

7. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben blij dat ik onderhand de staat zo ongeveer in zijn geheel uit m'n hoofd ken. Soms op het platteland is het nog even nadenken, maar meestal rijd ik tegenwoordig van A naar B zonder na te denken.

8. BoxWarrior

BoxWarrior Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Cool.
    Ik zoek me soms nog suf.
    Hoeveel uur heb je er in zitten?

9. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit nu al op 64 uur in 2 weken! bijna 90%!

10. Bartman

Bartman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand eigenlijk of je de sirenes kan aan- en uitzetten, en zo ja, hoe? Want ik vind het soms echt irritant als die sirene van mijn nieuwgekaapte politieauto de hele tijd zit te loeien en soms wil ik ook gewoon de sirene kunnen opzetten...

11. Robinsky009

Robinsky009 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb pas wat stoms gedaan.

Ik zat al in Las venturas en ik wil overnieuw beginnen dat ik ut nettjes en goed doe.
    De 1e had ik wat gecheat maarja dat wilde ik niet meer.
    dus begin overnieuw en wilde die andere save met de cheat bewaren zo dat ik free kon doen overal.
    wat doet deze ezel.
    saved die der over heen kan ik overnieuw beginnen maar dit ker zodner cheats:p

12. Robinsky009

Robinsky009 Active Member

Leuk Bevonden:
    7

sorryvoor dubbel post effe deze vraag beantwoorden.

ja je kan de siriene uitzetten door op de left tumbstick in de duwen paar keer achter elkaar zoo gaat dat pokke ding ook bij mij uit :9

13. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe voel je je nu |:-

14. Bartman

Bartman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dankjewel! Ga ik straks even uitproberen, maar ben er wel zeker van dat het bij mij ook zo zal gaan dan. :)
    Heb net kennisgemaakt met Jeoffrey, erm ik bedoel OG Loc :p. Wat een zalige humor zit er toch in dit spel, gewoon subliem! _O_
    Ik dacht dat ik de stad wat *begon* te kennen, maar ik heb hierjuist zowat een halfuur naar mijn huis gezocht om te saven. Onderweg heb ik wel wat gegeten (gekotst), getraind en gedanst, zodat zelfs verloren rijden niet frustrerend was. :9 Dit spel is zooo zalig. 8) _O_

15. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ofwel,

Als hij uitstaat en je drukt hard, Dan is het de gewone toeter.
    Als hij aanstaat en je drukt zacht, dan gaat hij uit ...
    Als hij aanstaat en je houdt ingedrukt, dan hoor je een andere sirene (voor op drukke kruispunten ed)

Het gaat hier dus om de Left Thumbstick hè ;)

16. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Valt jullie ook op dat de races in de arena's moeilijker zijn dan in vice city? De Destruction Derby in VC was een eitje, maar in San Fierro duurde het bij mij een aantal keer voordat ik hem haalde. Want telkens schoot er een andere auto of motor voor.
    En 8-Track in Los Santos vind ik ook lastiger dan Hotring in VC, mijn auto vliegt altijd na ongeveer 8 rondes in brand. :eek:

17. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Die viel me op zich nog wel mee. Gewoon als je eenmaal de leiding hebt een beetje doorkachelen, steeds de apex goed nemen en als je eenmaal een of twee auto's op een ronde hebt gezet daartussen blijven rijden, je wordt dan niet meer ingehaald door de nummer 2.

18. sammetje

sammetje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik ben nu in San Fierro, ik heb alle missies gedaan en kan niet verder komen(ik ben ongeveer op 40%, maar ik word niet meer gebelt of iets. kan iemand mij helpen?

19. Lt_assassin

Lt_assassin GetHighRuleThaWorld

Leuk Bevonden:
    0
    ben je ook al naar het tekentje geweest met de vliegtuig erop...daar zijn ook missies

20. Lt_assassin

Lt_assassin GetHighRuleThaWorld

Leuk Bevonden:
    0
    heb je je vliegbrufet ook al?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina