1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[GTA:SA]Algemeen

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tim, 14 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet er 50 doen, maakt niet uit met welke taxi.
     
  2. Justjoop

    Justjoop Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    wat kreeg je ook alweer bij vice city eigenlijk?
     
  3. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Hee, ik heb nu San Andreas uitgespeeld en ik ben nu flink wat Ballas en Vagos af aan het schieten en dus flink gebied aan het veroveren. Ik kijk nu bij Stats, Gangs: Biggest Gang: Grove Street Families. Maar bij most favourite gang staat er Ballas. Hoe kan je 'The Most Favourite' gang worden? Ben wel benieuwd. En wat heeft dat voor invloed op jou en je gang?
     
  4. Victor

    Victor Guest

    Dat betekent gewoon dat je de Vagos het meeste afknalt en de Ballas ietsje minder. Simpel.
     
  5. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan dat nou. Wat heeft 'Most Favourite Gang' nou weer met vaak afgeschoten worden te maken? Dan denk ik eerder aan iets als geliefd zijn ofzo. Weet iemand dit?
     
  6. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    ^^
     
  7. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    ^^
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2005
  8. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Het snelste geld verdienen doe je door in dat dorpje al je geld op het paard met de meeste kansen, 1/12 of 1/11 in te zetten. Zorg dat je in de buurt gesaved hebt zodat je het steeds opnieuw kan proberen. Als hij na een paar keer wint heb je iets van 12 keer zoveel geld :)
     
  9. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Most Favorite Gang = de Gang die JIJ het minst hebt afgeschoten. Dat zal dan nooit de Grove Street worden. (als het goed is :9 )
     
  10. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Okee bedankt. En wat gebeurt er eigenlijk als je alle grond bezit in Los Santos? Ik heb nu bijna alles. Krijg je dan een bonus of iets dergelijks? Ik wil die Ballas en Vagos zo snel mogelijk uit de weg ruimen maar opzich is het wel jammer als je geen vijanden hebt. Weet iemand wat er dan gebeurt?
     
  11. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    Ligt eraan, heb je het verhaal al bijna uigespeeld of ben je nog maar bij iets van 10-20%?
     
  12. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Je hebt dan nogsteeds dat ze proberen om jouw gebied weer terug te krijgen, je ziet ze alleen niet zo veel. En je krijgt geen bonus.
     
  13. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Rouletten of blackjacken in Las Venturas! Miljoen inzetten en je wint echt dik knaken! 8)
     
  14. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Behalve als je niks van het spel snapt. Had ik dus, daar heb ik echt veel geld mee verloren.
     
  15. jponline

    jponline Maxi!!!

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    tunen jullie eigenlijk veel?? ik heb al paar super vette bakken gemaakt. best cool is dat. niet heel erg uitgebreid maar toch.
     
  16. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb laatst zown GT40 getuned. met Wired banden, en vet bruute kleuren, maar ik durf er niet in te rijden, omdat ik bang ben dat ik em sloop :p
     
  17. Herman

    Herman The guardian ©

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe, dan zet je hem toch in je garage en save je je spel. Ga dan met je auto de blikvanger spelen ;) , en als je hem toch kapot maakt load je het opgeslagen spel weer. En begin opnieuw *)
     
  18. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je in het begin nog geen geld hebt, kun je het snelst geld verdienen door die brandweer missie te doen, je verdient dan ongeveer 50000 en je wordt 'fireproof'. Daarna zou ik op de paarden gaan wedden, ik heb daar 9000000 mee gewonnen en heb nu geen geldzorgen meer 8)
     
  19. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Hee, ik heb de Game nu al een tijdje uit en heb nu bijna alle gebieden in bezit. Wat gebeurt er als je alles hebt? Krijg je dan een Bonus? En kan je ook gebied dat niet gekleurd is op de kaart innemen?
     
    Laatst bewerkt: 30 jun 2005
  20. Justjoop

    Justjoop Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    In het begin van spel (elk deel), ga ik taximissie als 1 van eerste dingen doen (gewoon om de stad te verkennen. Maar als alle taxi nitro's hebben is spel eigenlijk niet te makkelijk om te spellen?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina