1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[GTA:SA]Algemeen

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tim, 14 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    De missies met de vrachttrein (Freight train), hoe werken die precies??
     
  2. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Je kaapt een trein, je drukt op de rechteranaloge stick om de missie te starten. Dan heb je een bepaalde tijd om een vracht naar het volgende station te brengen. En daarna hetzelfde weer.
    Ik weet het niet zeker, maar ik dacht dat je om de 5 vrachten een level omhoog ging en dat er 2 levels waren. Als je dat haalt krijgt je $50.000.
     
  3. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet de trein van A naar B rijden zodat je wat geld kunt verdienen. Hou je snelheid rond de 45 en er is niks aan de hand en rem tijdig. Zorg er voor dat je met de locomotief (geen andere wagon) in de rode cirkel stopt binnen de tijd. Er zijn twee rondes van elk vijf missies. Na de eerste missie kan je gewoon in dezelfde trein de tweede set missies doen.
     
  4. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks lets! Heb er net 1 gejat....

    En ik heb em gehaald, echt te simpel! Je moet gewoon niet sneller dan 46 door de bocht gaan. En bij ongeveer 300 meter remmen.


    San Andreas (98,93%)! 8)
     
    Laatst bewerkt: 30 jun 2005
  5. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar dat is logisch. Maar als alles van jou is? Komt er dan nog grond bij ofzo of krijg je dan een bonus? Want bij mij is het bijna zover.
     
  6. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog gewoon even afwachten dus. ;) :D
     
  7. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je ALLES van Los Santos groen krijgen? Bij mij zijn er nog 1 gele en 1 paarse gebiedjes over. Kan ze niet innemen, zie geen andere gang lopen....
     
  8. Destroy

    Destroy Guest

    wat verwacht je nu man je bent zo breed die hebben zich verstopt voor je *)
     
  9. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    Als je in een auto rijd zie ik veel vaker meer Ballas en Vagos lopen, dus gewoon een tijdje cruisen en 't komt wel goed. Ook zie je ze vaak rijden dus dan trek je ze eruit en sla je ze dood.
     
  10. abruzzese

    abruzzese abruzzese

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb deze game 30-06-2005 gekocht maar twijfelde daarvoor om hem te kopen .
    Ik had al eerder GTA gespeeld op de PC en vond dat maar niks met dat toetsenbord en dan die systeemeisen waar je niet goed van word.
    Nu heb ik deze game gespeeld en het speeld met de Xbox joypad fantastisch .
    Ik vind het zelf ook een console game.
    Ik weet nu al als ik een nieuwe console ga kopen dan doe ik dat alleen voor GTA 4 en dan word het de Playstation 3.
    Zo goed vind ik deze game , en nu maar hopen dat er ook een deel 4 uit komt .
     
  11. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ja maar dat is bij ook zo'n probleem. Ik heb nog 3 gebiedjes van de Ballas en 2 van de Vagos. Maar telkens als ik daar rijd zie ik ze niet. Dan rij ik 20 een rondje rond ''The Block'' daar en eindelijk kom ik er dan een paar tegen. Knal ik ze neer maar dan komt er geen gangwar :{
     
  12. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit nu op 98,93%, heb van www.faq.gtasanandreas.nl alle (39?) bloemen gepakt. Maar ik wordt niks geen %tje hoger bij mijn stats? Iemand een idee? Volgens mij moet er nog een nummer 40 ergens liggen. :confused:
     
  13. Suffihannes

    Suffihannes L

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Die flowers tellen niet mee voor de 100%
     
  14. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Flowers tellen idd niet mee. Heb je geen dingen overgeslagen zoals alle 3 de courier assets, de NRG-500 challenge, de RC Baron challenge achterin Zero's winkel?
    Anders zoek het op in deze 100% completion f.a.q.'s:
    http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?section=checklist
    http://faqs.ign.com/articles/562/562803p1.html
    http://www.gtasanandreas.net/checklist/

    Er moet toch iets zijn dat je niet gedaan hebt.

    edit:
    In die lijst staat wel 'Flowers', maar ik heb in meerdere walkthroughs en boekjes gelezen dat het niet meetelt bij de 100%.
     
    Laatst bewerkt: 1 jul 2005
  15. Bartman

    Bartman Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanaf de badlands is dit spel echt nog dubbel zo goed als in Los Santos. _O_
    Onder andere rijden met een Truck is echt cool, je hebt echt het gevoel een 10-of-meer-ton-vrachtwagen te besturen, zeker als je -zoals ik- graag toetert in plaats van zelf opzij te gaan voor de auto's voor je. :)
     
  16. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Die vrachtwagens vind ik anders helemaal niet fijn rijden. Die kar slingert alle kanten op. Geef mij maar een vrachtwagen zonder aanhanger. :D
     
  17. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik sloeg net iemand uit zijn kar en ging niet in zijn auto zitten maar sloeg die gast dood.
    Toen stond er zoiets:
    ''You have stolen $0 from the courier
    Try it next friday or monday''

    Wat houdt dat in?
     
  18. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Maandag krijg ik hem ook :9
     
  19. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is de koerier die iedere keer geld/drugs mee smokkelt, ik ben z'n naam even kwijt maar die ene Mexicaanse gast (de vriend van je zus) belt je dan op wanneer die koerier vertrekt en jij kunt er dan achteraan gaan als je dat zelf wilt. Je moet die wagen rammen om geld te kunnen stelen en volgens mij kun je max. $1800 stelen, maar dat weet ik niet zeker. ;)
     
  20. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet zowieso alle tags nog, doe ik van de week wel. Maar die RC missie achter in de winkel..... dat was ik alweer effe vergeten, thanks!

    /EDIT;
    De RC missie achter in de winkel hoeft niet eens! Ik hoef alleen nog de Tags. 8)
     
    Laatst bewerkt: 1 jul 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina