1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[GTA:SA]Algemeen

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tim, 14 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Er is maar 1 Dider Sachs in heel San Andreas en die kan je vinden in West-Los Santos vlak bij Pro-Laps. Kan je hele mooie kleren halen vind ik zelf. Kijk maar eens voor dat Tweed pak ;) Heb ik ook :)

Laatst bewerkt: 2 jul 2005
  2. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Maar weet iemand nog hoe je een winkel oid kan beroven?

3. DriesM

DriesM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dank u :)

maar eh, ik zit in Las Venturas maar de Victim is nog steeds niet open :mad: naja, ff verder spelen dan maar.

4. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Waar ligt Pro-Laps :)?

5. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    @DriesM: Volgens mij is de victim in San Fierro wel gewoon al open hoor. Daar had ik voordat ik in Las Venturas was ook wel al wat gekocht dacht ik.
    @Wessiej: Er zat een kaart bij het spel. Neem effe de moeite om daar op te kijken :) Zoals ik al eerder had gezegd: West Los Santos.

6. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Rechtsbovenin Las Venturas zitten een stuk of 5 shops nasat elkaar, waaronder een Pro-Laps :)

7. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Tja wou het even snel weten.
    Maar ben er natuurlijk al achter :).

8. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk die missies bij Zero uitgespeeld. Ik moet zeggen dat die laatste erg makkelijk was. :)

9. DriesM

DriesM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ow sweet, ik ga even kijken.

10. DriesM

DriesM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nope, is gesloten :mad:

11. Bartman

Bartman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat is wel zo. Ik vind de laatste missie wel heel origineel, met speelgoed oorlogje spelen, en dan zie je ook echt dat 'no mans's land' een maquette is met bovenaan vlaggetjes en lampen en zo. Ook vind ik die Goblin echt leuk met die magneet (die even groot is als de helicopter zelf). _O_
    Ook de andere missies zijn eigenlijk leuk gevonden, vooral dan de eerste. Bij 'supply lines' stuurde het vliegtuigje wel niet hoe het zou moeten volgens mij, maar eigenlijk vind ik het wel een grappig gedacht, zo'n speelgoedvliegtuigje met zware machinegeweren. :9

Ik veronderstel dat je de driving school bijna inkan, zou ik echt doen als ik jou was, de maneuvres die je er aangeleerd krijgt zijn echt de moeite waard, en nu ik alles op goud heb (niet zo moeilijk eigenlijk, in tegenstelling tot wat ik overal las), heb ik 3 echt leuke cadeautjes gekregen. :D

Over het algemeen vind ik de missies in San Andreas echt héél goed, veel origineler kan het niet, en uitgebreider ook niet, maar dat wist je al natuurlijk. :+
    Oh, de humor uit andere GTA games is ook weer helemaal van de partij, alleen niet zoveel in Los Santos. Nu is het echt wel dik genieten. _O_

12. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk doet mijn SA voor de xbox het, dus nu ben ik eindelijk begonnen. Echt te vet gewoon!!

13. DriesM

DriesM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Had je em verkeerd geinstalleerd?

14. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    'Voor de xbox'

15. Victor

Victor Guest

Heb jij ook al zo'n verrote disc? Ik heb de mijne nu al 5 keer omgeruild en dat ding hapert nog steeds. Ligt bij mij aan 2 dingen: mijn 2 jaar oude, vrij intensief gebruikte xbox en een waardeloze disc. Dank u Rockstar voor de crappe discs. |:-

Sjezus dit was zeuren tot den top maar ik moest even mijn hart luchten.

16. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Erm 5 keer een waardeloze disc gekregen :confused: :confused:

17. DriesM

DriesM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goh, denk je dat mijn post serieus bedoelt was?

18. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Erm hoe moet C H I L nu weten of het nu serieus is of niet serieus. Ik had hem ook serieus beantwoord. Doe der anders ff in vervolg een smilie achter |:-

Maaruh speelt iedereen dit spel nog? Ik heb het wel gezien na 20 uur spelen. Kdenk dat ik toch liever GTA VC heb, alleen die sfeer en de muziek. Welke vinden jullie nou beter?

19. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe droog is jouw sarcasme dan wel niet..

20. DriesM

DriesM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn grappen zijn gewoon van te hoog niveau voor de meesten hier

(:+)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina