@ C H i L, dat klopt. Je merkt dat duidelijk. in Vice City had je veel bijzondere gebouwen waar je wel of niet op kon, of waar een helicopter stond of iets dergerlijks. In San Andreas lijkt alles gewoon met wijken tegelijk neergezet. De hele woonwijken langs de westkust van San Fiero zijn ook behoorlijk saai. En ik vond dat het stuk in de Desert zéér kort was, je was binnen no-time ineens al in Las Venturas voor missies.
Maar toch vind ik San Andreas veel beter. Vice City was gewoon net te klein. Als ik lekker wilde rondrijden, vliegen of wat kloten dan kon ik nergens heen. Het land was gewoon te klein om nog iets leuks te vinden. Binnen korte tijd was je weer aan de andere kant en kon je nog alleen maar terug. In San Andreas is het gevoel van vrijheid een stuk groter doordat je hele stukken moet reizen als je ergens naartoe wil. Ik neem nooit een vliegticket, ik reis altijd zelf. Ik vind dat geweldig als ik door de bossen rijdt, op de kaart kijk welke afslag ik moet nemen en dan in de verte al de wolkenkrabbers van Los Santos weer zie.
En de missies zijn een stuk origineler dan in Vice City, bovendien had je die in 8 uur uitgespeeld! Maar de sfeer is idd wel beter in Vice City. Dat is dan het enige in mijn ogen. Maar de jaren 80 sprak mij niet zo aan, ik vond die muziek verschrikkelijk. Dus geef mij maar San Andreas. ik heb er al 47 uur op zitten en zit nog steeds slechts op 72%. Ik ben er nog lang zoet mee!
edit:
Iets waar ik mij wel flink aan erger is de politie! Dat stelt gewoon niks meer voor. Ik had net voor het eerst weer eens een wegblokkade gezien. En later had ik aan 6 sterren politieagenten doodgeschoten in een bureau. Ik kom eruit en ik kan gewoon rustig mijn motor pakken en naar de andere kant van de stad een pay'n'spray zoeken. De andere weggebruikers lagen me meer dwars dan het leger. :{
Laatst bewerkt: 2 jul 2005