[GTA:SA]Algemeen

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tim, 14 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind SA op dit moment beter dan VC. SA heeft alles wat VC had, en meer, daarbij komt, dat de setting van SA mij meer trekt. de 'ghetto-metaliteit' vind ik intrigerend, en het geeft mij een kick om door een gigantische staat te raggen, en mensen af te maken :+

2. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, iedereen speelt dit spel nog. :D Doe je eigenlijk wel missies? Want die zijn namelijk erg verslavend. ;)

Wie iemand trouwens wat dat stukje helemaal rechtsboven bij 'Stats' inhoud?
    Daar zie je een woord staan (volgens mij betekent dat wat jij bent, een klein schurkje of een groot schurkje) en daaronder cijfers, maar is dit je reputatie of iets dergelijks?

3. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Radio en sfeer maken van VC een aantrekkelijkere game dan SA waar R* zich meer concentreerde op de graphics, gameplay en de schaal van de game te verbeteren. Voor mij maakt het niet echt uit hoe groot de staat is, maar wel hoe gedetailleerd die omgevingen wel zijn en hoeveel missies er zijn..
    Wat me het meeste ergert is het feit dat R* grote gebieden heeft ontworpen als Las Venturas waarbij bepaalde gebieden echt niet interessant zijn om te verkennen. R* moest met behulp van missies de speler meer gestuurd hebben naar al die plaatsen.
    In de desert bv bieden die noordelijke stadjes helemaal niets..

@ Mika Kimi: criminele rating (was ook al zo bij vorige delen)

Laatst bewerkt: 2 jul 2005
  4. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Ok bedankt, zoiets dacht ik al. Weet je ook wat het maximale te behalen is? :)

5. Bartman

Bartman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mij stond de setting van Vice City eigenlijk meer aan, en toch zou ik San Andreas de betere van de reeks noemen. Dat zegt wel wat over de kwaliteit van de missies en de mogelijkheden, denk ik. De gangsta-setting vond ik in het begin wel leuk, maar toen ik uit Los Santos kwam begon het spel pas écht op volle kracht te draaien. Ook heb ik in San Andreas nog veel meer het gevoel echt in een stad (staat) te vertoeven, dankzij de clubs, restaurants en dergelijke. De interactiviteit is nog meer uitgediept. Ik denk bijvoorbeeld aan tractors die dingen kunnen voorttrekken (andere tractors, achtervolgende politiejeeps, ... :+ ), aan minigames op consoles van de jaren 90, pool enzovoort. Dat was er allemaal niet echt in Vice City. Tel daarbij op dat de sfeer van de setting ongeveer evengoed wordt neergezet en je hebt volgens mij een nóg beter, nóg leuker spel. :cool:

6. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    200.000: O G
    400.000: Godfather

7. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Ooh dat is wel cool. Maare, wat is O G eigenlijk? Is dat net als die O G Loc?

8. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Afkorting voor Original Gangster

9. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    @ C H i L, dat klopt. Je merkt dat duidelijk. in Vice City had je veel bijzondere gebouwen waar je wel of niet op kon, of waar een helicopter stond of iets dergerlijks. In San Andreas lijkt alles gewoon met wijken tegelijk neergezet. De hele woonwijken langs de westkust van San Fiero zijn ook behoorlijk saai. En ik vond dat het stuk in de Desert zéér kort was, je was binnen no-time ineens al in Las Venturas voor missies.
    Maar toch vind ik San Andreas veel beter. Vice City was gewoon net te klein. Als ik lekker wilde rondrijden, vliegen of wat kloten dan kon ik nergens heen. Het land was gewoon te klein om nog iets leuks te vinden. Binnen korte tijd was je weer aan de andere kant en kon je nog alleen maar terug. In San Andreas is het gevoel van vrijheid een stuk groter doordat je hele stukken moet reizen als je ergens naartoe wil. Ik neem nooit een vliegticket, ik reis altijd zelf. Ik vind dat geweldig als ik door de bossen rijdt, op de kaart kijk welke afslag ik moet nemen en dan in de verte al de wolkenkrabbers van Los Santos weer zie. :)
    En de missies zijn een stuk origineler dan in Vice City, bovendien had je die in 8 uur uitgespeeld! Maar de sfeer is idd wel beter in Vice City. Dat is dan het enige in mijn ogen. Maar de jaren 80 sprak mij niet zo aan, ik vond die muziek verschrikkelijk. :+ Dus geef mij maar San Andreas. ik heb er al 47 uur op zitten en zit nog steeds slechts op 72%. Ik ben er nog lang zoet mee!

edit:
    Iets waar ik mij wel flink aan erger is de politie! Dat stelt gewoon niks meer voor. Ik had net voor het eerst weer eens een wegblokkade gezien. En later had ik aan 6 sterren politieagenten doodgeschoten in een bureau. Ik kom eruit en ik kan gewoon rustig mijn motor pakken en naar de andere kant van de stad een pay'n'spray zoeken. De andere weggebruikers lagen me meer dwars dan het leger. :{

10. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Nogmaals bedankt C H i L. ;)

Dat vind ik ook, de politie is nu veel makkelijker te ontwijken en ze missen ook veel vaker.
    Aan de ene kant is dit niet zo heel erg maar aan de andere kant is er dan wel minder uitdaging.
    Ik vind SA zowiezo wat makkelijker dan VC (tot nu toe). :)

Ik heb vandaag overigens de boat school helemaal voltooid op goud, maar heb ik nu die boten gehaald die er vlakbij staan? Want ik weet namelijk niet zeker of die er al stonden voordat ik eraan begon. :)

11. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De missies van Las Venturas (stuk of 20) heb ik in 3 uur voltooid. |:-
    Met Mini SMG's op hitman level, 150 health en 150 armor. Doorheen al die missies hebben ze welgeteld 1x mijn body armor kapotgeschoten.
    En idd, die politie is zo dom. Met mijn dodo verschalk ik nog die hydras :confused:
    @ Mika Kimi: Bij elke school krijg je beloningen voor het behalen van medailles. Die 3 boten dus ook.

12. Xbox_wacko

Xbox_wacko Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet dat het duizend keer is gevraagd maar welke scholen heb je nou allemaal precies en welke school is op los santos

13. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    - Driving School; San Fiero
    - Boat School; Dorpje ten noorden van San Fiero, in een haven
    - Flyingschool; Aircraft Graveyard in het noorden van Tierra Robada, de woestijn
    - Bike school; Las Venturas

Er zijn geen scholen in Los Santos. :)

14. Victor

Victor Guest

Ja MediaMarkt kreeg een waardeloze lading. En ze chekten de disc niet voordat ze hem aan me gaven. Ze hebben ze lading nu teruggestuurd en nu mag ik hopen dat de nieuwe goed is.

15. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    Je hebt 4 race's zeg maar (aangegeven met een bokaal/beker op de kaart), maar die 4e met de motoren kan ik niet vinden. Waar moet hij zijn ??

Laatst bewerkt: 3 jul 2005
  16. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    In Las Venturas zijn er 2. Er zijn 2 Sanchez challenges in dat stadion daar. Afhankelijk van de dag krijg je de race of de "stunts".

17. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die ligt in Las Venturas, vlakbij het vliegveld.

18. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zijn de races met vliegtuigen.

19. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Heb net de Bike School voltooid.Was echt makelijk om alles goud te halen.Heb er nog geen 10 minuten over gedaan.

De NRG-500 is echt een fijne motor :)

20. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Gefeliciteerd :)
    Maar ik heb net de Balles en de Vagos uitgemoord. Geen 1 paars of geel stukje nog op de kaart. Alles is groen. Alleen is het jammer dat je daar niks voor kreeg...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina