Daag, nu al! Gefeliciteerd! Heb je dan ook al alle 100 Grafittie Tags? Ik kan er uiteindelijk echt maar een stuk of 40 vinden hoor. En ik heb ook nog geen 1 hoefijzer gevonden Ik zal blijven zoeken maar omdat ik toch al een boel cheats heb gebruikt lukt het toch niet meer. Maar gelukkig is de game het waard om opnieuw gespeeld te worden
/Edit: Hee, ik reed op m'n Sanchez ergens in de woestijn in een dorpje in het Noord-Westen. Ik zal nog wel kijken hoe het dorpje heet maar ik reed daar dus en toen zag ik een vrouw en een man vechten en toen ik beter keek zag ik dat er boven het hoofd van die vrouw een blauw pijltje hing. Dus ik dacht, hee, dat is zo'n vrouwtje waar je verkering mee kan krijgen. En het was toch al uit met die ander dus ja... Ik dacht: Ik kom op voor dat vrouwtje om even stoer te doen en ik sla die vent voor zo'n kanus. Die vent ligt daar op de grond en opeens begint die vrouw op mij te schieten. Dus heb ik haar maar doodgeschoten :{ Weet iemand wat voor een vrouwtje dat was? Was dat er zo een? En hoe je die kan versieren...
Laatst bewerkt: 6 jul 2005