1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[GTA:SA]Algemeen

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tim, 14 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu ik het spel op 100% heb uitgespeeld, staat er een Rhino en een Hydra voor CJ's eerste huis in Grove street! Echt te handig!
    8)
     
  2. midnightwarrior

    midnightwarrior .

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    0
    Nice gozer, kudo's voor jou :D

    Hoe lang deed je er ongeveer over, en moet je trouwens ook unique jumps doen voor 100 %?
     
  3. alex2

    alex2 Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Los Santos: Normaal boxen
    SanFiero: Kungfoo,karate (in iedereval chinese vecht kunsten :9 )
    Las Venturas: Kickboxen


    :)
     
  4. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    In Los Santos leer je gewoon vechten, in San Fierro Martial Arts en in Las Venturas Kickboxen :)

    Volgens mij vervang je niet de oude moves maar heb op het einde een combinatie van alle 3 maar Martial Arts is het leukst om te zien :)
     
  5. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Je vervangt de moves wel. Als je een bepaalde stijl wil, moet je naar die bepaalde gym gaan om de moves opnieuw te leren.
     
  6. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Daag, nu al! :eek: Gefeliciteerd! _O_ Heb je dan ook al alle 100 Grafittie Tags? Ik kan er uiteindelijk echt maar een stuk of 40 vinden hoor. En ik heb ook nog geen 1 hoefijzer gevonden :'-( Ik zal blijven zoeken maar omdat ik toch al een boel cheats heb gebruikt lukt het toch niet meer. Maar gelukkig is de game het waard om opnieuw gespeeld te worden :)

    /Edit: Hee, ik reed op m'n Sanchez ergens in de woestijn in een dorpje in het Noord-Westen. Ik zal nog wel kijken hoe het dorpje heet maar ik reed daar dus en toen zag ik een vrouw en een man vechten en toen ik beter keek zag ik dat er boven het hoofd van die vrouw een blauw pijltje hing. Dus ik dacht, hee, dat is zo'n vrouwtje waar je verkering mee kan krijgen. En het was toch al uit met die ander dus ja... O-) Ik dacht: Ik kom op voor dat vrouwtje om even stoer te doen en ik sla die vent voor zo'n kanus. Die vent ligt daar op de grond en opeens begint die vrouw op mij te schieten. Dus heb ik haar maar doodgeschoten :{ Weet iemand wat voor een vrouwtje dat was? Was dat er zo een? En hoe je die kan versieren...
     
    Laatst bewerkt: 6 jul 2005
  7. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Alex RS, volgensmij is dat Barbara uit El Quebrados die jij bedoelt. Zij is een politieagente en zij staat voor het politiebureau in dat dorpje.

    Ik zelf ben ook opweg naar de 100%, ik zit nu op 87%. Maar ik denk dat die brandweermissies lastig gaan worden.:eek:
     
  8. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh! :eek: Was me niet opgevallen dat ze in een politiesuit liep... Als zei het was. Maar ze had wel een blauw pijltje boven haar hoofd. dat weet ik zeker. En waarom zou ze met iemand aan het vechten zijn. Een agent gebruikt zowiezo z'n pistool en anders hun stok.
     
  9. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Barbara is niet in uniform. Bovendien vind ze het ook niet erg als je misdaden begaat tijdens een date. En bovendien, ik weet niet zeker of het Barbara is. Tot nu toe ken ik maar 1 date in de woestijn.
     
  10. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    En ze is gewoon tevinden in hetzelfde dorpje dan? Trouwens. respanwt ze ook als je haar hebt neergeschoten?
     
  11. pobo

    pobo Ganja User

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net san andreas uitgespeeld ,maar op de einde als je de laatse missie hebt gehaalt. belt die ene vrouw waar mee je die berovingen hebt gedaan (ben naam vergeten) en begint te kreuken door die mobiel. nou is mijn vraag of je nog iets met haar kan doen ofso.
     
  12. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    Nee, ze is gewoon compleet gestoord.
     
  13. pobo

    pobo Ganja User

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    Ohwe :+
     
  14. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Mhuahaha _O_ Die telefoontjes van haar ook soms ... "I love you no more !! ... tututu ... " 8)
     
  15. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Die brandweermissies moet je in East Los Santos doen. Het is veel gemakkelijker dan andere side missions en het verdient 50K voor 12 levels.
    Bij de eerste niveaus moet je wat letten op de tijd, maar na 4-5 levels heb je ruim 5-10 min.
     
  16. Bartman

    Bartman Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb die missies in San Fierro gedaan (buurt van hashbury begonnen, maar je moet je toch verplaatsen naar andere buurten). Daar heb je geen last van gangs die je willen afschieten, maar ik heb wel een paar keer politie achter me aan gehad (nogal roekeloos gereden :+ ), toch nooit busted geweest. Let alleen op dat je je brandweerwagen niet in het water rijdt. Ik heb dat voorgehad op level 11 en dat is niet leuk. :p

    Wat ik wel stom vind is dat je de doelen zo slecht ziet op de kaart. Vooral bij de amulance stoort dit erg, doordat ze redelijk veraf kunnen zijn. Ook is de politie hier erg irritant geweest bij mij, ik had op level zes 1 ster en die cop schoot op mij tot ik in de fik stond! :mad: Ik heb nu echt niet veel zin meer om ze nog eens te doen, maar het zal wel moeten (ik wil 100% halen...). |:-
     
  17. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Die Ambulance missies moet je in Angelpine doen! Daar zijn de slachtoffer nooit verder dan 100m van het ziekenhuis. :cool: Daar is het zo lachwekkend makkelijk.
     
  18. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    LOL :D

    Deze sloebert kwam ik opeens tegen :D

    [​IMG]


    En dit is ook leuk, zo veel mogelijk tractoren aan elkaar haken en dan rijden:

    [​IMG]
     
  19. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]
    [​IMG]

    Die tijd klopt niet echt want ik heb ook veel onzinnige dingen gedaan, rondhangen en luitjes uitmoorden.......
    Alleen die unique jumps hoeven niet voor de 100%. Wel beter, ik had in VC ook allemaal gedaan, zie je die slowmotion maar haal je de unique vaak niet! Goed dat ze in SA niet hoefden gemaakt worden. Verder heb ik alle sprays, foto's, hoefijzers en oesters met een kaart erbij gepakt. (duurt ook nog lang genoeg)! 8)
     
    Laatst bewerkt: 6 jul 2005
  20. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    pfff heb al 50:30 uur gespeelt en ben pas by 22,76%
    komt er ooit een einde ..:mad:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina