1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[GTA:SA]Algemeen

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tim, 14 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Hij heeft San Andreas sinds 4 dagen op 100% en heeft in totaal 89 uur gespeeld. Dus niet 89 uur in 4 dagen ;)
     
  2. Timson

    Timson Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 2 vragen, bij die races waar je als teken een beker hebt kan je autos winnen. Als je de race wint krijg je die, zo kan je bij een race een Monster winnen. Kan je per race 1 auto winnen of meerdere? Want ik zie namelijk een parkeerplaats voor 10 autos er naast staan die tot nu toe maar schamel gevuld is..

    En op een gegeven moment is het hele gebied rond je hood opgedeeld in kleuren, je kan ze dan veroveren en jou homies gaan er dan in rondneuzen. Na enkele missies verdwenen deze kleuren, waardoor je niet zo snel meer respect kan verdienen. Komt die later in het spel weer terug?
     
  3. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    neej want je gebied is teruggeroofd door die andere gangs, maar je kan later iig weer die gebieden herroven.
     
    Laatst bewerkt: 7 jul 2005
  4. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Loopt het spel bij jullie ook weleens vast? Bij mij is dit nu de 3e keer dat het spel vastloopt als ik naar de AmmuNation ga.
     
  5. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij 2 keer. Daarnet had ik meer dan 20 Photo Ops gevonden en plots liep mijn xbox vast..
     
  6. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    en vriendelijk bedankt voor de spoiler.. |:-

    die vind je als je die missie hebt gehad, (heb je want je bent verder als mij (zie vorige kwoot :mad: )bij je eigen vliegveld.. (ik dan tenminste) gewoon op het helipad
     
  7. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij kun je daar geen voertuigen meer optillen. Het is dezelfde heli, maar iets optillen lukt niet!
     
  8. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    ohwkeej,, ik heb er nog niet mee gevlogen, dus ik weet dat niet.. maar daar ging ik vanuit, gezien het feit dat ie er idd op lijkt..
     
  9. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]
    [​IMG]

    Heb het spel sinds 3 weken, dit zijn mijn resultaten. Foto's zijn niet meer recent, zit nu op 91:35 min. Had het spel 4 dagen geleden op 100% uitgespeeld.
     
  10. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had nog even een vraagje over die rating rechtsboven bij Stats,
    hoe krijg je dat wat sneller omhoog?

    Ik schiet namelijk redelijk vaak wat agentjes neer en doe iedere keer wat missies maar bij mij gaat het nog steeds niet echt snel omhoog..
     
  11. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Daar heb ik ook last van.Ik zit al in Las Venturas maar mijn rating staat maar op iets van 5000
     
  12. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Het laten ontploffen van verschillende hydra's (zeker 5-6) naast elkaar verhoogd hem ca.5000.
     
  13. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zal eens kijken,

    sorry dat ik dat van die suits niet in een spoiler heb gezet...lol
     
  14. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Het ging niet over de suits maar wat je over Tennypenny zei
     
  15. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    ok, maar nog ff over die helikopter waar je auto´s mee op kunt tillen, krijg je die echt na die missie op dat helikopterplatform? volgens mij staat er gewoon een levithian ofzo... daar kun je geen auto´s mee optillen hoor.
     
  16. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zeiden we toch ook..na die missie staat er een Cargobob, die je overigens ook in de restricted area vindt. Die Cargobob kan niets speciaals.
     
  17. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok bedankt hoef ik er niet helemaal heen te rijden om te kijken.
    Dus dat ding zit niet meer in het spel?
     
  18. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen idee, stuur ff een PM naar 'Evert nl'
     
  19. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb m uitgespeeld. Prachtig spel.

    Ik heb 1 vraagje:
    Wat was dat groene spul nou dat je van een trein moest jatten voor Truth.
     
  20. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Die Truth had teveel drugs binnen. Hij wist niet eens wat er op de trein te vinden zou zijn. Je brengt uiteindelijk die Green Goo mee. Volgens mij een missie waarbij R* je verplicht dat Jetpack te gebruiken later in het spel. Voor de rest had het niks te maken met het verhaal. Die gast is BTW tegen de overheid. Misschien moet je dit stelen om de overheid te "plagen"
     
    Laatst bewerkt: 8 jul 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina