1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[GTA:SA]Algemeen

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tim, 14 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, vind ik ook jammer! Je kan wel deze vrachtwagen gebruiken om andere voertuigen mee te vervoeren. je kan die schuine oprijbaan horizontaal stellen met je rechter thumbstick. Wel lastig om dit goed te doen onder het rijden, zodat het spul er niet af valt Ik steel namelijk wel eens een Harvester (zo'n grote landbouw maaier) en dan naar Venturas rijden, over de stoep mensen maaien! Echt gaaf om te zien, zie je fijngemalen mensen achter uit die pijp komen 8) !
    http://faq.gtasanandreas.nl/images/screenshots/vehicles/packer.jpg
    http://faq.gtasanandreas.nl/images/screenshots/vehicles/combine.jpg
     
    Laatst bewerkt: 8 jul 2005
  2. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Toen je die jetpack ging jatten in die geheime basis hoorde je een vrouw allemaal dingen oproepen. Zij had het ook over iets met aliens, ik heb niet gehoord wat. Dus ik dacht dat dat groene spul iets buitenaards was ofzo.

    Ik weet wel dat er een soort van gerucht van een basis in Las Vegas is, dus mssn hebben ze dat ook in het spel gezet....aliens dan he.
     
  3. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is dan wel jammer dat ze er verder niets meer mee doen. Alleen dat spul van de trein jatten en verder niets.
    Edit: Hoe doe je een spoiler????
     
  4. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
  5. Cheeks91

    Cheeks91 Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe moet je die oesters in de haven van San Fierro pakken? Als ik daar kom krijg ik meteen 5 sterren...
     
  6. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn idd 2 oesters die je met 5 sterren moet te pakken krijgen. Ga met een Jetmax of Squalo (speedboten die je bij de boatschool haalt) of met een gewone boot ernaar toe. Pak die oester, kruip snel in je boot en vlucht naar een save point.

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 8 jul 2005
  7. stitchy

    stitchy Yeah sure

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    4 dagen is 96 uur
    89 - 96 = 7 uur

    in vier dagen 7 uur niet xboxen, hoe doe je dat? speed, coke?
     
  8. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals ik de eerste zin lees, hij zegt dat hij de game nu al 4 dagen geleden op 100% heeft uitgespeeld. Het betekent niet dat hij hem in 4 dagen heeft uitgespeeld, want dat is vrijwel onmogelijk.
     
  9. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Hee jongens. Een tijdje geleden zat ik bezig over een vrouw in het dorpje in het Noord-Westen in de woestijn. Zij staat voor het politie bureau en heeft een blauwe pijl boven haar hoofd. Ik vroeg me af wat dat was en 'The Matrix' zei dat dat een vrouw was die bij de politie werkt en niet in uniform loopt. Nu heb ik nog zo'n vrouw ondekt. Ik heb hier even de locaties voor jullie op de map gezet. De rode stukjes zijn de locaties van de vrouwen. 1 in het noorden en de andere in het Zuiden van San Fierro.
    [​IMG]
    De 2e dame is net zo raar. Even uitleggen wat er gebeurd wat er precies aan de hand is: Toen ik de 2e dame vond liep ik er weer naar toe en ging ik eens kijken wat ze te zeggen had maar ze begint net als die andere gelijk op je te schieten. Waarschuwing! Je kan ze niet locken dus pak een shotgun ofzo om jezelf te berschermen. Als iemand meer info over deze dames heeft kunnen vinden meld het dan graag hier. Waarschijnlijk zullen er nog meer dames zijn. Ook graag melden als je er een gevonden hebt.
     
  10. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
  11. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    cool dude...
     
  12. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, maar met deze dames kan je als het goed is geen date maken. Ze schieten je gelijk overhoop. Of moet je een hoge sex-appeal hebben ofzo? En als je niet sexy bent schieten ze je overhoop |:- :{
     
  13. Bartman

    Bartman Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan nog niet naar Las Venturas, maar die vrouw ten zuiden van de Gym in San Fierro kan je gewoon mee uitnemen. Ze wou wel niet uitgaan met mij omdat ik te dik was volgens haar, maar ze begon toch niet op mij te schieten hoor... 8)
     
  14. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Jezus! Waarom ben ik nou toch altijd de kanarie :+ Ik ben dezelfde CJ als jullie en ik ben niet sexy genoeg :'-( :+
     
  15. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij behandel je ze niet goed genoeg. ;)


    Lol, easier said than done.. :)
     
  16. Bartman

    Bartman Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Probeer eens wat spieren te kweken en dure kleren te kopen...
     
  17. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik loop in een super duur pak van Dider Sachs (genaamd Tweed Pak) en m'n Muscles zijn max. Alleen m'n sex appeal nog niet helemaal dus zal het daar wel aan liggen.
     
  18. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    Idd, ik heb spieren ook max en ook duurste pak. Maar wat kan je er nog meer aan doen om je sex appeal max te krijgen ? En wat is het beste niveau vet om te hebben, bijna leeg ?
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Je kan ook nog de hoefijzers gaan zoeken, dat verhoogt het ook nog (het konden ook die oesters zijn, maar dat weet ik niet precies). Ik heb altijd zeg maar 1/5 - 1/6 vet, omdat je af en toe natuurlijk ook nog moet rennen.
     
  20. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had net, ging ik het politie buro van LS binnen.. vet veel Politie mensen (echt waar?? wat gek in een Politie Buro :+ ) Maar ik loop een kantoor binnen, staat er een politieman in de weg, dus ik sla em dood (had geen wapens nog) en ik pak zijn wapens. Nu had ik 1 *. komen er een paar gasten achter me aan, knal ik ook allemaal neer, pak hun wapens, en kreeg 2 sterren.. op een gegeven moment had ik 5 sterren, kreeg ik een popupje, dat ik nu 6 bende leden bij me kan hebben :cool: omdat me respect was geupgrade. En die was Flink omhoog gegaan ook :D zit nu over de helft met m'n respect.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina