[GTA:SA]Algemeen

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tim, 14 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gold Elite

    Gold Elite Guest

    De snelste manier om aan respect te komen: steel een Rhino Tank uit de militaire basis, de FBI ramt nu de hele tijd tegen je aan waardoor ze ontploffen (je kunt ook de helikopters en FBI neerknallen) en voilá! Je respect zal als je het lang volhoud omhoogschieten!

    Beetje voor de hand liggende techniek, maar toch handig voor mensen die dit soort dingen niet kunnen bedenken.

    Edit:
    Ga bij een auto staan die een flinke Sex Appeal heeft, (zoiets als de Slamvan of en ZR-350) neem het beste kapsel (Blonde Conrow) en zoveel mogelijk (en dure) tattoo's. Dan ben je al een goed eind opweg. Verder is het wel handig om ongeveer 1/5 vet te hebben, aangezien je veel moet rennen en dan verbrand je geen spieren. :)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 jul 2005
  2. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    is Elvis Hair $1000 niet het beste kapsel dan ?
     
  3. Destroy

    Destroy Guest

    neem maar een elvis kapsel in real life nou dan heb je ook niet veel sex appeal denk ik
    ;)
     
  4. Gold Elite

    Gold Elite Guest

    Hij is het duurste, maar de Blonde Conrow heeft het hoogste Sex Appeal + Respect.
     
  5. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Oysters verhogen je sex appeal, hoefijzers verhogen je luck.
     
  6. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    En heb je daar nog iets aan dat geluk? Bijv. bij gokken oid?
     
  7. Gold Elite

    Gold Elite Guest

    Hoefijzers verhogen je geluk, dus volgens mij is dat bij paardenraces en gokken handig.
     
  8. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net een hele zooi geld gewonnen met video poker, maar m'n Gok talent gaat maar niet omhoog.. hoelang moet je dat doen?
     
  9. Erik_

    Erik_ Active Member

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje; Hoeveel gang-leden moet je wel niet vermoorden wil je eindelijk een gang-war starten? Ik schiet 10 paarse-gang-leden dood, en dan begint soms nog niet de gang-war om het territory te winnen.
    Of heeft dit ook met geluk te maken, dat het steeds verschilt?
     
  10. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Soms rekent het spel bepaalde gangleden bij een territorium die jij al hebt veroverd, omdat ze bv. gedeeltelijk in een groen territorium lopen.
    Ik had ook wel eens dat ik een Vagos gebied wou innemen, ik schoot op de Vagos en plots start ik een gangwar met de ballas van een territorium ernaast.
    BTW, je moet wel te voet die enemie gangleden vermoorden en niet wanneer je in een voertuig zit. (dit wist je waarschijnlijk wel al)
     
  11. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    het kan ook zijn dat je in het deel van het spel zit, waar je dat niet kan doen (zoals ik nu :'-( )
     
  12. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Voor sommige dates moet je juist NIET je muscles op max. hebben, maar juist je vetgehalte max. hebben.
     
  13. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn, ik reed vandaag voor het eerst in een Rhyno die ik gejat had omdat ik 6 sterren had maar hij vat eigenlijk best wel snel vlam. De helikopters schoten wat op mij en anderen beukten me wat en na een tijdje stond ik al in de fik. In VC is me dat haast nog nooit gebeurd. :{
     
  14. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Nooit geweten dat dat ding de fik in kon vliegen... maar is wel real...
    Verder is er denk ik geen 1 voertuig die niet de fik in kan?
    Man ik probeer een barrack steeds te jatten, en soms een enforcer voor mij en mn gangmembers maar vliegt ook steeds in de fik.
     
  15. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, hij gaat best lang mee bij mij. Soms beuk ik wel 10-15min. tegen die FBI-Ranchers voordat hij total-loss is..
    Had je die bij de Restricted Area gestolen? Misschien schoot die battery je al half kapot.
    Die Barrack is idd maar een truck, dus als die FBI-Ranchers ertegen rammen gaat ie snel total loss zijn.
     
    Laatst bewerkt: 9 jul 2005
  16. Bitchslap

    Bitchslap _O_Rolling Stones_O_

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of hier al iets over is maar als er een vervolg moest komen wat zouden jullie dan doen?
    Ik zou zelf de jaren 60 in Londen doen ( net zoals ze dat een paar jaar terug hadden gedaan)
    omdat je hebt mooie muziek je kan mooi auto's erin doen en ook veel verschillende gangs zoals hippies enz.
     
  17. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Als de muziek maar goed is en het typische GTA sfeertje in de game zit vind ik alles goed.
     
  18. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Dat wijkt wel heel erg af van het topic. En besides, er is al het GTA Next gen topic waar dit in kan.
     
  19. Underdog

    Underdog Only Community

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft het trouwens ook een nut als je alle bossen bloemen verzameld? Ik heb volgensmij ergens gelezen dat je ze ook allemaal kon verzamelen.
     
  20. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Nee. Dat wil zeggen: het telt niet mee voor de 100 procent. Het is net zoiets als elk willekeurig wapen; ze liggen gewoon voor het oprapen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina