1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[GTA:SA]Algemeen

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tim, 14 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Bossen bloemen :confused: Nog nooit gezien ...

Wat kun je ermee ?? Aan je vriendin geven oid ?

2. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    Ja, dan krijg je een hoger percentage per date. Het is net zoiets als kussen, maar dan geeft hij een bosje bloemen wat hij achter zijn rug houdt.

3. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    dat moet ik ook maar eens gaan doen :p

4. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik kwam er gister achter dat het waarschijnlijk gewoon een klein vlammetje op de tank was,
    niet dat de tank zelf ook in de fik stond. Ik had 'm overigens niet in de Restricted Area gestolen maar van een andere marinier toen ik zes sterren had.

Maar later ben ik maar wel even naar de RE gegaan en daar ging hij inderdaad een stuk langer mee, terwijl die helikopters iedere keer op mij bleven schieten. Ik probeerde met de tank een andere tank te vernietigen (voor m'n criminal rating) maar het duurt wel heeel lang voordat die andere kapot is, ik schoot er namelijk tientallen keren op maar de hele tijd gebeurde er niets. Uiteindelijk ging ie wel kapot maar het duurt wel veel langer dan verwacht. :)

5. Robinsky009

Robinsky009 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Die laatse missie is vet man *) gewoon swete naar de plek rijden daarna klein cut scene bekijken daarna op me bmxje naar een swat tank gaan die jatten gebouw kapot beuken binnen in heftig vuurgevechten 8) zorg voor ammo en dat je de fire missie's hebt uitgespeelt is handig voor later.
    daarna naar 3 floors bij smook :9 hem kapot knallen his big ass is dead.
    daarna door heftige vuurvlammen terug gaan. daarna achter volging.(achter tenpeny aan *) )sweet hangt aan de ladder van de brandweer wagen waar tenpenny in rijdt :9 na heel los santos af gereden te hebben komt zo agent en begint op sweet zijn handen te slaan zorg sne ldat je achter de brandweer wagen rijdt zo dat sweet er in kan vallen echt vet man 8) daarna neemt sweet het oevr en meot je wat polities wagens neer knallen vlak bij je moeders huis valt tenpenny van de brug verloor de controle over de wagen bekijkt cutscene en hoofdtmissie's gehaald 8)

6. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Die missie is idd de vetste van allemaal. Vooral omdat er zoveel gebeurd :D

7. Underdog

Underdog Only Community

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer is de inport/export garage beschikbaar en waar kan ik die precies vinden?

8. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Na een bepaalde missie in San Fierro en dan zie je wel waar die is.
    Van wie die missie was weet ik niet meer :).

9. Underdog

Underdog Only Community

Leuk Bevonden:
    0
    Ow ok. Ik heb net mn laatste missie op countryside gehad van The Truth en doe straks de eerste in SF. Vond ik in de vorige GTA's leuk werk die garage's. :9

10. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Oh dan duurt het nog even:).
    Komt pas op het eind van SF.

11. Robinsky009

Leuk Bevonden:
    7
    als je die auto garge hebt uitgespeelt.

12. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.712
    ik scheet er zwaar in mn broek bij die autochase, omdat ik bang was dood te gaan en daarna weer alles opnieuw te moeten doen. Gelukkig is het me gelukt :)

Edit: kunnen we niet de "Wie heeft hem uitgespeeld thread" starten, waarin we mooi kunnen zie wie hem heeft uitgespeeld en kunnen discussieren over het verloop van de missies in het spel zonder spoiler tags? Bijvoorbeeld wat je de coolste missie vond etc.

Laatst bewerkt: 10 jul 2005
  13. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    Heb hem een uur geleden ook uitgespeeld, zat toen op 75%. Meesterlijk spel

14. stitchy

stitchy Yeah sure

Leuk Bevonden:
    0
    wat si de bedoeling van import?? een wagen exporteren snap ik, maar waarom een auto inporteren? en waar komt hij te staan??

15. Robinsky009

Leuk Bevonden:
    7
    de auto die je moet brengen staan bij het schip bij zo haventje niet boven maar aan de zijkant richting las venturas. :cool: kom je wel later achter. }:]

16. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Zo vandaag voor de 1000e keer met mijn auto over de kop geslagen...

Hopsa weer leuk een missie overnieuw doen. Dit vind ik toch zo leuk he:p

17. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Pffff ... Ik vind er eigenlijk geen reet meer aan, ik heb het nu wel weer een beetje gezien allemaal :{

K'ben nu weer terug in Los Santos, en die stomme missies dat je de hood moet terugwinnen hangen me echt zwaar de keel uit ...

Wat ging je trouwens tering snel door San Fiero, de woestijn en Las Venturas heen !

Je had in het begin lekker veel missies in Los Santos en de bergen ... Maar toen kwamen we in San Fiero, en hier waren maar een stuk of 10 missies per stad :{ En nu ben je alweeeer in Los Santos en slaat de eentonigheid wel een kleeein beetje toe !

18. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idem, ben gestopt..
    Je hebt het spel toch bijna uitgespeeld, dus die eentonigheid komt net op tijd..

Laatst bewerkt: 11 jul 2005
  19. Xbox_wacko

Xbox_wacko Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit met heel grote BUG, waardoor ik niet meer kan saven. Iemand moet me helpen. Ik vrees namelijk het ergste.
    Ik was een missie van Zero aan het doen en toen ik daar klaar mee was zag ik nog een rood puntje op me map. dus ik er heen zie ik een auto met vier van die groene gasten erin. Maar die auto is niet kapot te krijgen. En nu kan ik het niet meer saven door dat die auto(die btw helemaal niks doet alleen maar stil staat) niet kapot kan. HELP

20. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wel jammer dat je niet naar nog een keer naar Liberty City kan na die ene missie . ;)

Laatst bewerkt: 11 jul 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina