1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[GTA:SA]Algemeen

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tim, 14 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    hehe ja het voorwiel bleef zeg maar een beetje steken en toen heb ik em maar ff laten staan, bijna 700 sec. later viel ie weer op zijn achterwiel :) ;)

2. Jaywalker

Jaywalker XBW Elite

Leuk Bevonden:
    0
    hoeveel geld kreeg je? :9

3. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    ja dat had ik ook een keer, maar ik had geen zin om te wachten dus ging ik maar weer verder fietsen. Ik liet m iets van 1 minuut staan.

4. Metal_Wolf

Metal_Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe als ik vragen mag?

5. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    dat komt waarschijnlijk door een klein foutje in het speelveld.. heb ik ook wel eens..

6. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    tja het was gewoon een klein foutje, dat denk ik ook, maar wel een leuk foutje :)
    ik kreeg maar $22 omdat ik steeds op dezelfde plaats bleef staan en je krijgt geld voor de afstand en niet voor de tijd!

7. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Waar kan ik zien hoever ik ben? in percentages dus? :)

8. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    start->stats->en dan 1 van die dingen weet niet precies welke.

9. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Oké, bedankt ! Zal zo ff kijken :)

10. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Met welke knop geef je je camera aan een van je homies? Is dat met L net als bij een cadeau voor je vriendin? Want dat lukt me ook niet altijd.
    En mijn tweede vraag: Hoe kan je basketballen? Ik hoor verhalen dat je de bal moet oppakken met Y maar bij geen enkel basketbaldveld ligt er een bal bij mij. En als ik bij de ring op Y drukt, gebeurt er ook al niks. :{

11. Jaywalker

Jaywalker XBW Elite

Leuk Bevonden:
    0
    er is wel 1 veld waar een basketbal ligt.. ik ben hem met toeval tegen gekomen.. maar het is niet veel aan hoor, ik weet ook niet meer waar het is sorry :)

12. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Bij het basketbalveldje in The Grove ligt gewoon een basketbal bij mij..... Naast het huis van Sweet aan de linkerkant.

13. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    In 'Grovestreet' ja ;) Naast het huis van Sweet is inderdaad een Basketbalveltje maar ik weet niet of je daar wel kan basketballen :+
    Ik weet nog wel een plek waar je kan basketballen. Als je 'Grovestreet' uitrijd sla je rechtsaf het viaduct op. Als je boven bent heb je aan de linkerkant een basketbalveldje. MET BAL! :+

14. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    bij Sweet ligt ook een bal.. sta nog wel es te gooien, is wel grappig, maar easy als wat :p

Die andere ga ik es uitzoeken..

15. Xam

Xam Woo-Hah!

Leuk Bevonden:
    0
    Alex als je die link van imageshack kopieert moet je de onderste nemen, als ik er nu op klik om m groter te maken krijg ik steeds de site van imageshack in mn neus gedouwt.

TY :)

16. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    @ Lucca en Alex RS, daar liggen bij mij dus ook geen ballen. :confused: Niet in Grovestreet, bij die pilaren aan de andere kant van de snelweg niet, niet bij Madd Dogg's Mansion en niet op het veld in het gebied van de Sevilla Families. Misschien dat ze er wel liggen als ik een nieuw spel begin op een andere savefile. :)

17. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Heel vreemd.... Bij mij ligt er altijd een bal links naast Sweet zijn huis, als je door het poortje door loopt.

Maar je mist niet veel als je geen bal vindt hoor :+

18. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Dat basketbalveldje is of direct aan de rechterkant van Sweet's huis of ietsje verder aan de rechterkant van Sweet's huis. Als je daar een basket ziet staan, moet er een bal liggen of moet je via Y het spel kunnen beginnen.

Maar even een vraagje van mij: Die trams in San Fierro, dienen die nog ergens voor of zijn ze gewoon puur als decor?

19. Robinsky009

Robinsky009 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    die tram dienen eigelijk voor niks rijden maar wat je moet uitkijken want die rijden je ook gewoon om.

20. Jaywalker

Jaywalker XBW Elite

Leuk Bevonden:
    0
    wat vinden jullie van de politie? ik vind het wel raar.. als je 5 mensen vermoord doen ze niks. terwijl als je 1 keer tegen de politieauto aan rijdt per ongeluk schieten ze al op je :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina