[GTA:SA]Algemeen

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tim, 14 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Nee import/export zowiezo niet, zou trouwens wel heel cool zijn want ik denk wel dat ie wat waard is. :)

2. Metal_Wolf

Metal_Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij gta 3 moest je namelijk wel een tank exporteren. Daarom vroeg ik het me af, wil me garage liever gebruiken voor iets anders dan.

3. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Die tank kan je altijd weer opnieuw jatten. Dat is opzich niet zo moeilijk, gewoon met je motor erheen crossen en snel in een tank stappen.

4. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Die vijf sterren zijn dan een bijzaak. :D :p

5. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb al vet vaak geprobeerd om een tankje mee te nemen, maar waar moet je instappen, want als ik die militairtjes eruit heb gelokt, vind ik nergens een deur.. (De laatste keer dat ik het probeerde was het ook wel een behoorlijk chaotische situatie hoor :p )

6. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet kijken goed kijke, want het is moeilijk te zien. Als je vanaf de vliegbasis komt in de woestijn zit er aan de achterkant een hek dat je kapot kan rijden. Er is ook nog een ingang zoals bij een normaal vliegveld maar als je daar ingaat dan kom je niet bij de tanks. Dan moet je nog over een hek. Die legerbasis is zegmaar in 2en gedeeld.

7. Drag*Devil

Drag*Devil Guest

/Mod blaat verwijderd - 2k

Laatst bewerkt door een moderator: 23 jul 2005
  8. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    @Drag*Devil <<< stakker!

9. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie dit ook altijd: dan is er ergens vuur en ga je het blussen. vaak krijg je dan politie achter je aan, terwijl je nergens op schiet ofzo. :confused:

10. Victor

Victor Guest

Vaak overrijd je veel mensen in de haast. Bij de brandweerauto merk je dat namelijk niet, dus het gaat veel makkelijker. Wat trouwens wel handig is tegen de politie in dat geval: spuit op ze, je krijgt geen sterren en je kunt ze voor even afschudden.

11. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel dat je politie achter je aan komt als je met een brandblusser het vuur gaat blussen.

12. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat dat dan gelijk staat als gewoon schieten met een wapen, en dat mag niet. :{

13. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Dat vind ik best dom, want het is niet echt schieten, je probeert alleen het vuur te blussen.

14. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar het is wel vaak vuur dat jij dan ook veroorzaakt hebt :+ Ik denk dat als je hier op straat met een brandblusser staat te spuiten dat dat ook niet goedgerekend word. Maar hier schieten ze dan gelukkig niet gelijk op je :p

15. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    GODVERDEK*TT*RIN*!@$#$ heb ik eindelijk genoeg hood overgenomen, zodat ik de laatste missie kan gaan doen, begin ik daar aan, alles gaat goed, ben al vet ver, zit ik in die auto, met die brandweerwagen enzoo, ben ik er van overtuigd dat ik al vet ver in die missie ben, misschien al bijna klaar, is die auto bijna verrot, rijd er een smeris naast me, BRANDEND!!! |:- en die blijft maar naast me rijden, terwijl ik niet kan sturen (sweet rijd) boem, boem, weg auto's :mad: :'-( |:- goedeavond vliegende controller.. er is ruimte op het buro om neer te komen |:- 8) :+

16. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dan kan je wel smijten. Gelukkig is het hier nog niet zo erg als bij Ninja Gaiden :+ maar het is wel een stuk dat flink op je zenuwen werkt. Nog even voor de duidelijkheid:Niet op de brandweerwagen zelf schieten.
    Die crasht op het einde zelf wel
    Gewoon op de politie, Vagos en Ballas schieten.

17. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    dat d8 ik idd al.. doe ik ook niet :p

18. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Moest je je hood ook opnieuw veroveren dan?
    Ik save namelijk altijd direct als ik weer wat nieuwe stukjes heb veroverd.

19. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kun je tattoos die je naderhand niet mooi vindt ook verwijderen? Kan in het echt leven ook. (Ik heb nog geen tattoos geplaatst).

20. Metal_Wolf

Metal_Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja. Kan je gewoon bij de tattoo shop doen, staat onderaan dan een optie.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina