[GTA:SA]Algemeen

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tim, 14 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    nee, die Hood, dat is niet mission based.. die moet je los daarvan doen..
     
  2. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat snap ik maar ik dacht dat je een stuk had veroverd en niet had gesaved en daarna die missie had gedaan. :)
     
  3. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    had ik ook gedaan, maar die hood had k nog, aangezien ik em niet uitgezet had daarna.. ;)
     
  4. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Als er een gebied aangevallen wordt, en je gaat dan saven, is het gebied niet meer onder aanval, maar ben je hem dan kwijt of niet?

    De A.I. is gewoon slecht in deze game merk ik. Cesar ging in Los Desperados de hele tijd voor me lopen, en Cesar dood= mission over :mad:

    Ook heb je niks aan je gang als je een gangwar begint. Jammer...
     
  5. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb eerder ergens in deze of een andere thread gelezen dat als je saved tijdens een attack, dat het gebied wel van jou blijft.
     
  6. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb em net uitgespeeld!!! _O_ wat een top game _O_

    ik heb nog geen 100%, maar de verhaallijn, heb ik nu af *)

    Alleen die Zero Strand moet ik nog.. ik kom maar niet voorbij die eerste missie daarvan :mad:
     
  7. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet de laatste missies doen, maar ik vind het verzamelen van die gebieden zo dom. Ik ga namelijk steeds dood :p Hoeveel procent moet je eigenlijk innemen? En kun je ook echt gebieden verliezen? (want als je gaat saven, dan is de attack over, dus hoelang duurt zo'n attack?)

    Ik ben van plan om nu de gebieden met de jetpack over te nemen. Schietend uit de lucht met een AK47 ben ik zo klaar :cool:
     
  8. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet gewoon met je M4 3 golven overleven, ga een beetje op een tactische plaats staan zodat ze niet van beide kanten komen maar dat ze allemaal van 1 kant komen. Loop eventueel ff een stukje weg zodat ze van 1 kant komen en dat je ze heel snel achterelkaar kunt neerknallen!
     
    Laatst bewerkt: 26 jul 2005
  9. Gravedigga

    Gravedigga On the move again

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zal niet mee gaan vallen om een assault rifle vast te houden terwijl je met een jetpack in de lucht hangt... Dat kan namelijk niet, alleen een SMG of micro versies daarvan.

    Dat hoods overnemen stelt niet zoveel voor hoor, meestal heb ik meer problemen met de politie dan met die gangs...
     
  10. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb het gemerkt. Maar met een SMG kon ik ook niet uit de jetpack schieten :confused:.

    Ik heb eigenlijk ook meer last van de politie, omdat je vaak een sterk krijgt.
     
  11. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    dan moet je een Micro-SMG hebben volgens mij!!
     
  12. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan met Uzi en een Micro SMG uit een Jetpack schieten. Dat zijn automatische-handgeweren.
     
  13. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Uzi is een Micro SMG :+
     
  14. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    kan dat dan? uit een voertuig schieten met een gangwar? ik d8 dat je moest blijven lopen.. ik wist wel dat je niet in een auto een gangwar kan beginnen, en ik ging er toen ook maar vanuit dat je dan ook niet kan killen uit een auto.. (dat ze dan maar blijven komen enzoo)

    maar dan ga ik zo ff de jetpack pakken :+
     
  15. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Foutje :).
    Je kan vanuit een Jetpack dus schieten met een Micro SMG en een Tec 9. Gelukkig maken mensen fouten :+
     
  16. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    natuurlijk kan je wel in een auto, maar het probleem is dat dat je auto zomaar kapot geschoten wordt, vooral in wave 3!!!
     
  17. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    NEEE :'-( Alex RS!! :'-(

    *verscheurt handtekening :+
     
  18. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Sooorry!!!!! :'-(
    Nee, ik zal het goedmaken! Je kan dus inderdaad zoals hierboven gezegd in een auto tijdens een gangwar. Maar zorg ervoor dat je in een auto bent gekomen en er bij in de buurt blijft zodat hij niet verdwijnt. Als er een wave gaat beginnen moet je goed kijken langs waar ze komen. Zo kan je met een aanloop volgas op ze af rijden en ze allemaal doodrijden voordat ze kunnen schieten. Er zal zowiezo wel op je geschoten worden. Een 2e keer in die auto is riskant maar zo heb je in ieder geval 1 wave gedaan. Gebruik verder de AK 47 of de M4. Zo kan je ze allemaal neerhebben voordat hun afstand klein genoeg is om jou te raken. De M4 is wel iets beter. Die komt verder en laad volgens mij een paar miliseconde sneller :)
     
  19. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    nou, ik zal het je vergeven :+ wel bedankt iig ;) :p
     
  20. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, het is en blijft riskant. Maar ik kies toch voor de M4/AK47. Dat is het lekkerste wapen voor een gangwar. En bij die auto is het vaak gevaarlijk omdat ze langs verschillende kanten komen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina