[GTA:SA]Algemeen

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tim, 14 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mark145

    mark145 maffiamaffia.nl

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had in totaal 18 hoods toen ik de laatste missie kreeg.
     
  2. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Sweet die belt je als het zover is.
    En weet je wat ik zo gaar vind. Ik heb het spel nu al lang uit. En ik zit zo eens bij m'n stats te kijken. Zie ik dat er 120 missies zijn en dat ik er nog maar 96 heb gedaan :confused: En op dat Basketball veldje lag nu wel een bal. Ik ging kijken op Zaterdag dus zou hij er op zaterdag iig moeten liggen.
     
  3. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Vandaag is het dan zover ;). Eindelijk ga ik SA halen, nog even korte vraag; Zijn er nog bepaalde dingen die ik moet weten, of die handig zijn om te weten, voordat ik begin? Nog tips? Alvast bedankt ;).
     
  4. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ga eerst wat in de stad touren en dan beginnen en dan met het verhaal. Kvind het dan veel relaxter spelen omdat je dan al een deel van de stad kent :). En probeer wat wapens enzo tevinden. Sportschool kan ook wel wat helpen voor je conditie (voor als je moet vluchten)
     
  5. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep en wat ook handig is is om te weten waar de Ballas en Vagos zitten. En waar jij zit. Zit je lekker relaxerend op je BMXje te cruisen word je er zo overhoop geschoten.
     
  6. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij betekenen die 2 getallen hoe vaak je een missie hebt aangenomen en hoeveel je er hebt voltooid. Ik heb meer missies voltooid dan jou, maar ook meer aangenomen.

    Edit: dat basketballen is echt leuk. Niet echt moeilijk. Er is ook een basketbalveld in het huis van mad Dogg, gewoon even goed kijken.
     
    Laatst bewerkt: 2 aug 2005
  7. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Thnx mensen! Ga eerst beetje het land verkennen (voor zo ver het kan).
    *Stapt op fiets en haalt SA*
     
  8. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Gryphon: Zo leuk vind ik basketballen is niet echt supleuk vind ik. En zover hoef je niet eens te gaan. Naast het huis van je broer is er ook een.

    @ blanqua: Succes en je kan het jongen! Je kan het! Go for it! :+
     
  9. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik bedoel dat in het huis van Mad Dogg altijd wel een bal ligt, dacht ik. Ik heb trouwens ook op basketbal gezeten dus vind ik het wel leuk. Het is jammer dat het alleen een beetje schieten is.

    Edit: Ik denk dat het blanqua wel lukt om naar de winkel te fietsen :+
     
  10. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje: Ik ben nu weer in LS en zit dus wel redelijk aant einde van t spel. Maar ik wil een Didier Sachs pak kopen, ik heb begrepen dat er maar 1 winkel in SA is daarvan. Waar bevindt zich die. Ik dacht namelijk dat die in LS zat, een beetje in het westen. Klopt dit of moet die nog open gaan oid? Of zit ik helemaal verkeerd..?
     
  11. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    In het westen van Los Santos heb je drie winkels. 1 daarvan is Didier Sachs. Ik denk dat ie nu wel open is. je kon ook gewoon op de kaart kijken die bij het spel zit.
     
  12. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij staat er bij didier sachs niet zo'n winkel teken, maar je moet gewoon naar de ZIP rijden, die zit er volgens mij naast.
     
  13. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Whaha, heb hem net gekocht, graphisch valt het mij erg tegen maar dat maakt niet uit, het is zo vet!! Hm eerste missie al doodgeschoten, met die fietsjes terug naar je hood rijden. Best kut, voel me stom _O_.
     
  14. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Die eerste missie is ook wel heel erg moeilijk :p
     
  15. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Haha, I know ;). Moet nog beetje wennen aan besturing :D. Wel vet dat je zelf kan mikken waarop je wilt schieten _O_!
     
  16. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    Vond ik in het begin ook, wen je vanzelf aan.
     
  17. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Dat is zeker waar! Ben het nu een tijdje aan het spelen (lkkr rondkloten :D) en het valt gewoon niet meer op. Geweldig spel, dit sfeertje ben ik nooit zo gek op maar het valt mij reuze mee. 'Lekker met je homies door de streetz cruizen en wat bitches smacken _O_.' Fout taaltje gebruiken die gasten, te vet. Even een korte vraag; is er een knop om, tijdens het rijden, achter je te kijken?
     
  18. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee.
     
  19. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    Jawel, zwart en wit tegelijk indrukken d8 ik.
     
  20. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Vaag.. ik dacht ergens in een review gelezen te hebben dat juist achterom kijken en drive by doen niet goed mogelijk is...

    Ik zal ook eens proberen. Lijkt me iig niet handig.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina