1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[GTA:SA]Algemeen

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tim, 14 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep, Wolf heeft gelijk. Zwart en wit tegelijk indrukken om achter je te kijken. Altijd handig bij een drive-by.

    @ Gryphon: Basketballen is redelijk saai ja maar wel eens leuk om te doen. Maar het is niet alleen shooten. Je kan ook kunstjes met B en X. Maar dat is ook niet veel soeps.
     
  2. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Bedankt jongens! Echt, dit spel is misschien wel mijn beste game van dit jaar :D. Je kan zoveel! Ben een beetje aan het rond rijden, beland ik opeens op de snelweg (vanaf Los Santos naar het Noorden). Langs de weg allemaal velden, heuvels, boeren weggetjes, dorpjes _O_. Ben toen maar terug gegaan, wil alles rustig verkennen :D.
    G-E-W-E-L-D-I-G-!
     
  3. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Nog even een korte opmerking; Ik was net het boekje aan het lezen, zie ik tot mijn verbazing dat Axl Rose (legendarische zanger van Guns N' Roses) de stem doet van DJ Tommy op de DSTK zender, best vet! (blz. 10 van het boekje). Verder lees ik nog dat Samuel L. Jackson de stem doet van Officer Frank Tenpenny. Radiostaions zijn vet! Radio X met Guns N' Roses en Alice in Chains _O_!
     
  4. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    De stemmen van de personages zijn zeker vet, allemaal erg goed gedaan.
     
  5. mark145

    mark145 maffiamaffia.nl

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    die van tennpenny vind ik echt het beste.
     
  6. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Die van Pulaski is ook wel grappig.
     
  7. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, je zegt nu dat je zo superveel kan. In het begin kan je eigenlijk nog geen reet dus wacht maar af. Er komt nog veel een veel meer :)

    En die stemmen zijn ook allemaal wel leuk ja. Ik vind die van CJ zelf ook wel heel leuk. En die van Cesar.

    Weet je wat ook zo leuk is. Als je met je vriendin (in mijn geval Kathie) uitgaat dan heb je echt van die gare gesprekken. Zegt ze zo: I've been a nurse for three years now. En dan antwoord CJ zo heel droog: Yeah? For sure? Moet je eens heel hoog springen met je motor of auto dan zegt ze ook van die dingen van wooow Carl! Ik heb nu 100% met Kathie :cool: En ik heb nu een dikke 'Medic' outfit in m'n kast *)
     
  8. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Haha, zit in het begin inderdaad. Vind het nu al groot :D. Beetje trein kapen, gokken, auto tunen, trainen, kleertjes kopen. Echt geweldig, kan alleen al in het eerste stuk van Los Santos een paar uur zoet zijn. Lekker een motor gehaald (snelle met reclame stickers, stond bovenop parkeergarage). Lekker toeren naar het platteland, beetje klooien met tracktorjes _O_. Hm ben nu bij; Robbin' Uncle Sam (Missie met Ryder, moet 6 kratjes in auto zetten en de 'weekend soldiers' afmaken. Probleem is; Ryder word doodgeschoten als ik nog 2 kratjes moet, kan ik uit mijn heftruck stappen en hem helpen?

    Verder is het zo verslaven, de graphics let ik niet meer op, valt gewoon niet op. Top spel!
     
  9. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Je doet het redelijk snel. Die missie kan ik me nog goed herrineren. Ja, je kan het best af en toe even uitstappen en ryder effe helpen en wat soldaatjes neerschieten. Ryder is namelijk niet zo slim dus die snapt niet dat ie ook dekking moet zoeken. Maar dus af en toe even uitstappen en die soldaatjes weer neerschieten.

    Zo, en je heb je die motor al gevonden! Je hebt het spel net een dag. Voor alle andere members moeten er kaarten geplaatst worden die het spal allang uit hebben :+
     
  10. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er gewoon eentje in me garage staan :p :9

    ben van plan om in elke garage zo'n ding te planten :+
     
  11. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja haha. Ik heb nu in Grovestreet zo'n ding plus een Sanchez en in een boel andere garages ook een boel motoren waaronder die NRG-500. Die crossers vind ik overigens ook superlekker.
     
  12. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Spaar geen voertuigen want met mijn rijstijl zijn die toch zo naar de klote. En is zo vermoeiend om ze dan weer terug te duwen naar garage haha.
     
  13. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    In San Fierro heb je zon grote garage, daar heb ik een stuk of zes vette getunede wagens staan. Ik heb heel veel garages volgepropt met allemaal vette auto's, een bigfoot daar, een bullet met nitro daar, en een bmx heb ik ook wel een paar keer neergepleurt.
     
  14. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Zo, net het meisje van die bolle opgehaald, ze kwam terug van mexico o.i.d. Moet alleen tot nu toe alle OG Loc missies doen. Die Cesar dude met zijn lowriders, is hij een persoon waar je steeds missies kan doen (net als Sweet etc.)? Of is hij eenmalig. Verslavend spel, daar blijf ik bij!

    @Alex RS; Hm die motoren zijn geweldig! De Sanchez rijdt inderdaad fijn, van die snelle heb ik er nu 2, een rode (midden van parkeergarage) en een gele (bovenop de garage). Bevalt mij allemaal heel goed, ben blij me de aankoop. Bedankt voor jullie hulp alvast, zal nog wel meer dingen vragen (of in de helpthread). \

    P.S.; Die Highlander (?) motor rijdt lekker, lekker mee toeren etc. _O_!
     
  15. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij Cesar kan je niet superveel missies doen op het moment. Maar later wel in San Fierro maar dat blijft geheim natuurlijk.
     
  16. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Hehe oke, hoef ook niet te weten wat nog moet komen. Had het over Los Santos, maar ik ben niet zo duidelijk :D. Hm kga maar weer verder met mijn verlaving _O_.
     
  17. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Go on! Nee, maar ik snapte wel dat je het over Los Santos had maar in San Fierro moet je nog missies doen voor Cesar. Maar welke daar kom je wel achter :)
     
  18. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Oi oi :D. Ben nu voor vriendje OG Loc het huis van
    Mad Dogg aan het binnensneaken.
    Iemand nog tips? (Niet dat die missie moeilijk is, gewoon zomaar een tip o.i.d.) (Hm, ik ben toch niet al bijna uit Los Santos (maakt niet uit, moet nog veel toeren _O_).
     
    Laatst bewerkt: 3 aug 2005
  19. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee er zijn niet veel tips voor. Doe maar net of je Sam Fisher bent, dan komt het wel goed :+ Gewoon veel in het donker blijven. De routes van de bewakers kennen en continu gebukt zijn. Headshots maken met een gedempt pistool werkt ook natuurlijk :)
     
  20. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Haha, ik speelde die missie inderdaad splintercell-style _O_. Gedempt pistool, waar vind je die (gek genoeg kan ik Ammu-Nation nog niet in, normaal?). Thnx again.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina