1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[GTA:SA]Algemeen

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tim, 14 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep. Je moet nog even wachten tot de Ammu-Nation open gaat. Die zit trouwens ook in Ganton. Vlak bij de Cluck 'n Bell. (Hamburger tent) Later in het spel komen er nog meerdere wapens in de Ammu-Nation. Ik weet niet of van het begin er gelijk de gedempte 9mm bijzit maar ik denk het wel.
     
  2. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kwam dr dus pas aan et eind van het spel achter dat er ook zo'n ammunation in Ganton zit, eerst reed ik altijd naar die grote, maar dit is veel makkelijker.

    Volgens mij krijg je de gedempte 9mm pas na een tijdje en niet gelijk als de ammunation open gaat.
     
  3. mark145

    mark145 maffiamaffia.nl

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    ja met die demper krijg je later pas,na die missie dat je hem krijgt.
     
  4. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Kopt. Net even die missie afgerond. Ik ben dom; net die missie gedaan, rijdt ik mezelf dood op mijn bmx... Op weg naar huis ga ik dus via de snelweg en maak daar zo'n super wheely. De hele hoge. Alles leek goed te komen, totdat ik 1cm. voor een auto lande, mij vervolgens wegbeukte.... van het viaduct af. Dood... Ach ja, opnieuw doen dan maar :D.
     
  5. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, dat heb ik ook heel vaak, dan heb ik de missie gehaald maar dan ga ik dood op de weg naar mijn savepoint.
     
  6. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vergat m weleens te saven nadat ik net 2 missies gedaan had en bij de derde dood ging. Dat heb ik een paar keer gehad.
     
  7. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Dan baal je echt. Trouwens, ik ben nu bij die missie van OG Loc
    hij gaat een feest geven, mijn opdracht; GET SOME NEW THREADS AND A HEARCUT. Naar de kapper ben ik geweest, maar wat zijn THREADS? Wat moet ik precies in deze missie doen?
     
  8. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Als ik net een echt moeilijke missie had gehaald vergat ik m niet te saven. Alleen bij de wat makkelijkere missies.

    Het is niet noodzakelijk dat je dat doet. Gewoon naar dat huis gaan. Threads zijn gewoon kleren dacht ik.
     
  9. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Oke, bedankt! Ik denk; ik vraag het maar even voordat ik de missie fout begin. Tenpenny is echt een klootzak :D.
     
  10. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ging er toen gewoon heen, want ik vond mijn outfit wel goed zo.

    Volgens mij mag je straks weer een hoopje gasten neerknallen. :D
     
  11. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ik had me toen helemaal omgekleed |:- Na die missie direct weer dezelfde kleding aangetrokken dan voorheen :cool:
     
  12. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Hehe, mijn haar voor die party.... Blonde hanenkam jongens _O_. Ziet er niet uit natuurlijk. Hm die missie is vet! Nu alleen nog onze leernicht Tenpenny met zijn probleempjes helpen. Mijn CJ loopt gewoon in een legerbroek met zwart hemdje, zwarte schoenen, black bandana en een flinke ketting. Ziet er wel vetjes uit zo. Heb trouwens nog stees maar 1 huis, ga denk maar eens sparen :D.
     
  13. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Die kleren zien er idd wel vet uit. Zoiets had ik in het begin ook, maar dan met een black hoody of een groene trui.
     
  14. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Of gewoon stelen :D
    Gisteren ging ik maar eens een kijkje nemen bij de Bikeschool. Die heb ik dus effe op goud gehaald en toen dacht ik van: Dan doe ik de vliegschool ook gelijk. Dus ik naar m'n basis. Ik heb daar nu ook alles op goud behavle die destroy targets. Heeft iemand daar nog tips voor. Ik heb tot half 2 vanacht geprobeerd maar het lukt niet verder als telkens 95%. :{
     
  15. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Kan je huizen stelen? Driving school kan ik helaas nog niet doen, driving skill stijgt ook maar heel langzaam bij mij. Heb nu mijn eerste vriendin en kan gang wars uitlokken. Weet nu nooit wat ik zal doen, gangwars of de missies. Ga denk eerst missies doen. Nog een vraagje trouwens; hoe kun je een eigen 'gang' maken? Probeer altijd alles om een paar volgelingen te krijgen (dudes in het groen) maar er word niet gereageerd (weet ook niet wat ik moet doen, op achterkant van het boekje staat een hele rare uitleg, rechtsonderaan).
     
  16. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    @ Alex RS: Je moet die targets toch gewoon zo snel mogelijk vernietigen. Dan moet je gewoon snel zijn.

    @blanqua: Om een gang te maken moet je iemand van je gang selecteren met een pistool of zoiets en dan op het pijltje omhoog of omlaag drukken.
     
  17. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Danke Schon! Deed gangwars altijd in mn eentje :D Ging niet altijd goed namelijk.
     
  18. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Niet dat je veel aan je gangmembers zal hebben. Of ze staan te slapen en lopen niet mee, of ze staan op een plek waar geen Ballas/Vagos staan.

    Ze gaan ook snel dood
     
  19. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe het altijd in mijn eentje, die andere lui gaan veel te snel dood, of gaan in de weg staan.
     
  20. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    In me eentje vind ik eigenlijk ook leuker :D, doe dat nu ook. Hm nog even een vraagje (again).
    Ben dus net door leernicht Tenpenny en zijn holmaatjes naar Mnt. Chillad gebracht. Moet bewijs van zo'n gozer vernietigen. Als ik nu wil saven (ben niet direct in een missie geloof ik) moet ik dan helemaal terug naar mijn huis in Los Santos (begin huis, heb geen geld voor 2e gehad, nu ook niet).
    What to do? Thnx alvast!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina