1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[GTA:SA]Algemeen

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tim, 14 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee je kunt ook saven bij Tenpenny's plek, naast dat stukje waar je de missie 'accepteert'. ;)
     
  2. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, daar zit Tenpenny niet. Je moet gewoon op de kaart kijken. Je ziet zelf zo'n Diskettetje op de kaart staan. En Gang-Members is locken en omhoog op D-Pad. Je kan ook opmerkingen maken tegenover andere mensen. Moet je ook met die D-Pad doen.
     
  3. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar zit Tenpenny wel, dat dorpje onder Mount Chilliad (Angel Pine volgens mij),
    daar kun je een paar van zijn missie's aannemen en ook kun je daar saven. ;)
     
  4. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Tenpenny zit de hele tijd ergens anders. Hij zit daar maar 1 missie ofzo.
     
  5. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Tenpenny zit wel in Angel Pine ja. Maar niet bij dat huisje. Hij zit in een ander huisje. Maar dat boeit verder niet. En inderdaad. In de loop van die missies zit Tenpenny op andere plekken.
     
  6. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Die de Truth zit daar ergens, bij zo'n caravan in Angel Pine kun je saven.
     
  7. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee The Truth zit bij zijn wiet....toch niet bij die caravans.
     
  8. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, er komt een missie waar The Truth bij Tenpenny binnen zit. Dan moet je die Combine gaan jatten op die boerderij. Maar dat is niet bij die Caravan. Verder moet je Truth inderdaad nog helpen bij z'n wietplanten. Maar vanaf dan moet je verder in San Fierro.
     
  9. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar je ontmoet de Truth daar toch? Hij word aan je voorgesteld door Tenpenny.
     
  10. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij zn wiet dus.
     
  11. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep. Meesterkok heeft gelijk.

    /Edit: Ik heb nog een grappig filmpje . Sorry voor de superkwaliteit. Vanmiddag was ik dus aant zwemmen daar ergens in de Badlands want ik was er in gevallen met m'n Sanchez. Valt er opeens een vliegtuig voor m'n neus in het water :eek:
     
    Laatst bewerkt: 4 aug 2005
  12. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar daar onder Mount Chiliad kan je op een bepaald moment wél saven en daar ging 't om. :)

    PS: Dat filmpje doet 't bij mij niet maar dat ligt aan mijn WMP. ;)
     
  13. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Ben er al uit, thnx jongens. Eerste vliegtuig is ookal bij mij neergestort. Klopt het dat ik nu naar heel (dat gebeid links van Los Santos) kan! Meesterlijk groot :D. Parachutte springen vanaf Mnt. Chillad _O_.
     
  14. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep. Alles wat groen is rondom Los Santos dus boven Los Santos en links van Los Santos kan je nu naartoe. Al het platteland. En dat is idd redelijk groot ja.
     
  15. Dutch Hayabusa

    Dutch Hayabusa Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een glitch uitgevonden waardoor je ziekelijk vette jumps kan maken. Ik weet niet cker of het al op t forum staat maar ik heb met meerdere pogingen deze scores gehaald:
    Afstand: 1951 Meter
    Hoogte: 186 Meter
    Flips: 5
    Rotation: 8168'
    ZONDER cheaten...
    Op mijn website staat een uitgebreide manier over hoe het moet, maar even in het kort; Pak een monster truck, parkeer hem met 1 wiel op de motorkap van een auto. Zolang er iemand in de auto zit en de persoon rijdt niet weg, beter gezegd de auto beweegt helemaal niet dan is het goed. Dan moet je even wachten tot de auto rookt en als het goed gaat lancheert of de auto of jij de lucht in. Werkt een auto niet mee zoek dan een andere.
     
    Laatst bewerkt: 4 aug 2005
  16. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Zo vet :D _O_. Echt ik heb zoveel waardering voor dit spel. Zo groots, zoveel voortuigen (net quad en hele grote ploeg voor die Truth gevonden) erg vet :D. Beetje auto pimpen, fietsen, zwemmen, verveelt nooit!
     
  17. Dutch Hayabusa

    Dutch Hayabusa Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    99.47% kan de laatste .53 niet halen door de early pilot license glitch, die veroorzaakt dat de taxi t niet meer doet...
     
  18. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus omdat je eerder als de bedoeling was je pilot license hebt gehaald kun je em niet meer uitspelen? Dat slaat ook nergens op.
     
  19. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep. Jongens. Dit is dus die missie die ik bedoel waar Truth bij Tenpenny zit maar dat is nu wel einde discussie he ;) . Die grote ploeg ik trouwens een Combine :+ Nog een tip: Dat ding is erg handig om van tegenstanders af te komen. Er gewoon overheen rijden. Krijg je nog een mooi effect ook trouwens :+
     
  20. Dutch Hayabusa

    Dutch Hayabusa Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep early pilot license veroorzaakt een fout waardoor je geen fares meer kan vinden... Zoek maar verder op het internet en overal hebben ze het erover... Echt zo zwaar ahum... iets... Nu krijg ik geen hydra en tank in mn hood
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina