1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[GTA:SA]Algemeen

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tim, 14 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus je moet bijna alles in een bepaalde volgorde spelen om em 100% uit te spelen. Dat noemen ze een spel waarbij je vrijheid hebt...
     
  2. Dutch Hayabusa

    Dutch Hayabusa Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat niet, dan ken je de Early pilot License niet, dat is namelijk op het eerste eiland en vliegtuig jatten door over de muur te klimmen, dan 20 minuten vliegen en dan krijg je hem, dat is vragen om problemen...
     
  3. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Wanneer is dan eigenlijk wel het goede moment om je 1e flying-licence te halen? Ben nu met missies bezig in die gehuchten links van Los Santos. Trouwens ook zo'n race gedaan, soort Destruction Derby. Erg vet! Heb daarmee een rammelbak bewonnen, en geld.
     
  4. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat komt vanzelf gewoon geduld hebben.
     
  5. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat snap ik dat heb ik ook gedaan, maar het is toch dom dat je daarpm geen 100% meer kan halen
     
  6. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Gisteren ff de boot school gedaan bij een kameraad van me. Nou dat is echt tesimpel. Je doet alles misschien 2 keer en je hebt een goude plak. Ook moest je 55 meter springen. Ik haal 68.3 8). Tzag der wel dope uit :p
     
  7. mark145

    mark145 maffiamaffia.nl

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    die bootschool vond ik ook echt het makkelijkste
     
  8. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
  9. Jest3r-NL

    Jest3r-NL Firefart

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    73.6 _0/
     
  10. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Geen idee, ik moest het een paar keer overdoen :D _0/
     
  11. roedos

    roedos Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0
    het viel me op dat mensen zeiden dat er vrij weinig missies waren in las venturas, en dat je dus weer snel terug gaat naar je roots. Maar ik ben nu al vrij lang in las ventura en heb nu 90 missies gedaan, dus ik vraag me af wanneer je nu weer terug gaat naar los santos voor missies
     
  12. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Als de missie hebt gedaan dat je Mad Dogg moet redden met zo'n auto als hij van het dak valt. Dan duurt het niet meer zo superlang.
     
  13. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Zo, net uit het vliegtuig gesprongen met parachutte _O_. Vet! Ook nog vallende auto's gezien in Back 'o Beyond (scary shit!) en heb een vreemd lichtje gezien. Was bovenop Mnt. Chillad voor het halen van de parachutte, zie ik in de verte een fel lichtje kniperen en voorbij gaan. Zal wel een vliegtuig geweest zijn. Heb helaas geen camera, moet nog even halen bij mijn huis.
     
  14. Dutch Hayabusa

    Dutch Hayabusa Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    De motorschool vind ik nog makkelijker en de RC toys zijn er niet op de ene missie van ZERO na dan. Verder wil ik 100% kon dat maar... WIE denkt dat hij mijn jump score kan verslaan, zie vorige pagina...
     
  15. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Net door de bossen getrokken langs back o beyond. Interssant gebied daar. Best scary ook vind ik. Zag daar iets voorbij 'lopen/schieten' in de verte. Het ging best snel, leek een mens ofzo :mad:. Was te laat voor foto. Wat ik wel duidelijk heb gezien was een dolfijn! Links van back o beyond zit zo'n rivier. Daar ben ik beetje gaan duiken en daar ging een witte dolfijn. Misschien heel normaal, zal vast wel, toch was ik best verbaasd. Schrok mij later te t*ring toen er eerst een auto van 'Christine, ghost car' van een berg af rolde, ik foto maken... stort er vlak voor me een vliegtuig neer _O_.
     
  16. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ja zulke dingen zullen je vaker gebeuren. Die dolfijnen zijn trouwens niet bijzonder nee. Er zijn ook schildpadden en nog andere vissen. Best wel grappig. Als je er tegenaan zwemt zwemmen ze heeel snel weg! :+ Ik heb ook al een dolfijn doodgeschoten vanaf m'n yacht :D Haha je stukje van dat ding in die bossen. Het leek wel een mens ofzo! Een mens! :eek: _O_
     
  17. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen in het Bos?? :eek: waar gaat het heen met deze wereld?? :eek: _O_ :+
     
  18. Dutch Hayabusa

    Dutch Hayabusa Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is te laat, de aliens komen... verstop je en doe alluminium folie over je hoofd zodat ze je hersens niet kunnen lezen... TRUTH had toch gelijk
     
  19. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Haha blijkbaar heb ik iets stoms gezegt :D. Weet niet zeker of het een 'mens' was ;). Leek er wel op, maar het ging behoorlijk snel. Zal dus wel geen mens-achtig iets geweest zijn. Er was heen weg in de verte, dus een auto is het in ieder geval niet geweest.
     
  20. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Laat ik dat bos dan maar ook even checken.

    Ik had geruchten gehoord van een "Ghost House", bij je savehouse in het uiterste noorden van Las venturas. Er zouden enge geluiden te horen zijn als je daar om 00.00 precies in het huis staat. Ik dus uitproberen maar ik hoorde niks, heeft iemand hier wel wat van gehoord.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina