1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[GTA:SA]Algemeen

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tim, 14 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. StAeL

    StAeL Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    idd,ik ben nieuw.sorry van de reclame,ik wist het niet!!! |:-

    greetz StAeL
     
  2. JeaR

    JeaR Capiche?

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu bij de missie "cut throat business", en nu hangt m'n xbox vast :mad:
    Had ik maar gesaved terwijl ik de vorige missies aant doen was...
     
  3. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]
    [​IMG]

    Heb het spel al sinds de release, Foto's zijn niet meer recent, zit nu op 100:39 uur. Had het spel in 3 weken op 100% uitgespeeld. *)
     
    Laatst bewerkt: 12 aug 2005
  4. xboxrullez

    xboxrullez xbox for li(fv)e

    Berichten:
    390
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga hem verkopen omdat ik vice city een stuk beter vond. San Andreas is meer van hetzelfde en ik vind dat een game iets nieuws moet hebben. De missie opzet was hetzelfde als bij vice city.
    Begrijp me goed; sa is een goede game maar het voldeed niet aan mijn verwachtingen, tevens vond ik vice city beter.
     
  5. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Mischien ben je dan nog niet ver in de game. Maar als je verder komt in het spel word het steeds leuker. O.a. omdat je dan in mooie gebieden komt waar een boel te doen valt en waar de sfeer ook supergoed is. Er zijn zoveel dingen die SA wel te bieden heeft en VC niet. Mischien moet je nog even opgang komen? Ik zou toch nog wel even de moeite nemen om nog verder te spelen. Dit spel heeft echt superveel te bieden!
     
  6. Dutch Hayabusa

    Dutch Hayabusa Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    evert NL, wat zijn je INSANE jump scores, beter dan die van mij? :p denk t niet, zie een paar paginas trug...
     
  7. nfsu dragmaster

    nfsu dragmaster Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is een airstrip.. las ergens dat ie 800.000 dollar koste,maar weet niet wat het is. En waar ik het zou kunnen vinden. ben beniewd.
     
  8. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Ik denk dat ik per ongeluk een cheat heb ingedrukt. Als ik op straat komt dan gaat iedereen slaan en politie autos en motors staan vaak in de vik. Wat kan ik hieraan doen? Ik kan ze toch wel uitschakelen?
     
  9. Dutch Hayabusa

    Dutch Hayabusa Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    waarschijnlijk is het geen cheat, maar als je ze nooit hebt gebruikt kan je het zien bij je achievments want dan staat er niks over cheats, dit is gewoon omdat je bij de laatste missies zit... en voor de andere gast, de airstrip is maar 80000
     
  10. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    Benje toevallig weer terug in Los Santos en moet je hoods veroveren? Er is namelijk een riot gaande op dat moment.
     
  11. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Jaha die rellen horen gewoon bij het verhaal, aan het begin is 't erg cool maar later wat vervelend. :)
     
  12. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat blijft toch niet zo hoop ik?
     
  13. Dutch Hayabusa

    Dutch Hayabusa Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er echt maar een uurtje of zo last van gehad, toen waren ze al voorbij, gewoon de missies blijven spelen, en zorgen dat je ik geloof 35% van de hoods hebben zodat je de laatste missie mag doen.
     
  14. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Wat is de laatste missie? Ik moet nu namelijk die mexicaanse gast (kan ff niet meer op zijn naam komen) helpen om iets over te nemen. Zou een beetje zwakke laatste missie zijn lijkt me.
     
  15. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat is niet de laatste missie, de laatste is wat leuker (en iets pittiger). :)


    Zoals Dutch Hayabusa al zei, je moet wat gebieden veroveren en dan krijg je op een gegeven moment een telefoontje van Sweet en als je die hebt gehad dan kun je inderdaad de laatste missie doen. ;)
     
  16. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Is niet de laatste.
     
  17. Dutch Hayabusa

    Dutch Hayabusa Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Aight, dat lees is graag; "zoals dutch hayabusa al zei" Tsja, heeft iemand nog suggesties voor leuke dingen in het spel als je het zo goed als uit hebt, zo goed als is 99.47% voor mijn exacte stats moet je maar even op mn website kijken... (zie signature)
     
  18. Xam

    Xam Woo-Hah!

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan jij ook over iets anders praten dan je highscores, je website, of dat je het spel voor 99.47 procent hebt uitgespeeld? :{
     
  19. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Daar was ik een week geleden, todat mijn o zo handige broertje per ongeluk over m'n save heen saved.....
    Ben nu net weer in Las Venturas....
     
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik heb in het 1e eiland me Ride gepimpt met vlammen stickers enzo en hij was vet mooi en toen ik hem in de garage deed en een missie deed en later terug kwam had hij geen 2 uitlagen meer,waren de wielen anders,en de vlammen waren weg en nu was de auto zilver:confused: Auto is nou inmiddels vervangen door een Super GT in het zwart.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina