1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[GTA: SA] Alles over voertuigen

Discussie in 'Algemeen' gestart door Orcrist, 14 jun 2005.

1. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Der staat er ook een vlak bij de haven als het goed is.

Zie kaart hierboven: Als je de weg volgt vanaf die stip en totaan het spoor moet je em wel kunnen vinden.

2. shorty_

shorty_ [B][u][F][u]

Leuk Bevonden:
    0
    C h i l en The Matrix.. bedankt.. dat ik zo;n grote bord zelf niet kon vinden.. ik ben er al 100 keer langs gelopen.. |:-
    Maar nu heb ik nog een vraag :p
    Wel laatste hierover :D .. nu kan ik dus auto's importeren.. Hoe zet ik die dan in mijn Showroom dan..?
    Of kan dat niet?

3. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Dat kan niet.
    In de showroom komen alleen de auto's te staan die je tijdens die missies moest jatten.

4. shorty_

shorty_ [B][u][F][u]

Leuk Bevonden:
    0

oohw okee.. bedankt, nu kan ik weer rustig verder *) :p

5. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb bij de boat school overal goud gehaald, maar ik zie de hovercraft nergens, hoewel die er toch moet staan (op het strand als het goed is!? toch)

6. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    Euh ja ik ben nu in San Fierro, heb net de status PILOT LICENCE gehaald dmv gewoon veel te vliegen (Over het hek klimmen in Los Santos, maar nogsteeds zitten de vliegtuigen in 'Fierro op slot. :confused: Kan dit pas na n bep missie?
    (Hek gaat al wel vanzelf open)

7. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat komt later nog, dont worry.

@ king kai: De hoovercraft krijg je inderdaad niet. Maar op de volgende map heb ik met een rood punt aangeduid waar hij soms staat. (bone county)

Laatst bewerkt: 5 jul 2005
  8. Ol' Capone

Leuk Bevonden:
    1
    Iemand al in de "Super GT" gereden? Fijne wagen :cool: (San Fierro airport, als je door de parkeergarage naar een ingang rijdt, naast 't gebouw...

Hij zit op slot, maar sleep hem maar eens weg met een tractor ofzo, en zet 'm in een van je garages. Garage dicht, garage open, auto open! (dit werkt ook met de auto van je vriendin)

9. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je bronze haalt op alle driving school challenges spawnt de Super GT op de parking van driving school. Als je in Las Venturas komt rijdt hij regelmatig rond. Auto's die nogal zeldzaam zijn in San Fierro verschijnen regelmatig in Las Venturas. bv. dure sportwagens als de Bullet.

10. MaGoC

MaGoC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmz, ben nu al een tijdje bezig met dit spel en ben nu in las venturas. Voor lijstje 2 van de import/export heb ik een cheetah nodig. Dit is niet zo erg alleen ben ik het gehele spel nog geen één keer een cheetah tegen gekomen. :confused: Kga em denk ik maar eens op zo'n kaartje opzoeken.

Is het trouwens zo dat wanneer je een auto exporteerd je deze ook vaker tegenkomt?

11. Ol' Capone

Leuk Bevonden:
    1
    Jaaaa joh :confused: ik allemaal moeite doen (trekker uit de bergen gehaald) voor mijn "uitvinding" (De garage truuk) Zie ik 'm opeens op straat rijden :mad:

12. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De Cheetah kom ik wel regelmatig tegen. Vooral in Las Venturas zie ik hem vaak.
    Vaker tegenkomen is gewoon toeval, want dat spawnen van auto's is volledig willekeurig.
    Probeer veel je savegame te laden zodat het spel andere lijsten van auto's laat spawnen.

@ Blanqua: De private jets en de boeing staan op het vliegveld van San Fierro, dus ja.

Laatst bewerkt: 5 jul 2005
  13. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Hey, kun je ook zelf van die grote passagiersvliegtuigen besturen? Lijkt mij erg vet. En ja, ik moet het spel nog steeds halen :D.

14. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan op het vliegveld van Las Venturas een groot verkeersvliegtuig pakken ja (soort van boeing 777) Maar om hiermee nou te bepalen of je het spel gaat halen of niet..

Ik heb ook nog ff vraagje:
    Met de missie dat je de Hydra van het vliegdekschip moet stelen kom je bij de achterkant binnen gezwommen en dan staat daar een marine bootje (met een .50 cal achterop) waar kan je deze nog meer vinden? Want dit zou wel eens een leuk bootje voor 2 spelers kunnen zijn. Heb er helaas zelfs nog niet eens in me eentje in gezeten.. Maar zou hem dus graag weer eens vinden :)

15. Ol' Capone

Leuk Bevonden:
    1
    Kan je met 2p ook in een vliegtuig? :)

16. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    @ MaGoC. Een hoop auto's spawnen ineens op plaatsen als ze gevraagd zijn op de Export lijst. Zo moet de Cheetah, als het goed is, spawnen ergens op een oprit in Prickle Pine. Dat is de woonwijk in het noordwesten van Las Venturas, rond het treinspoor en station.

@Ol'Capone. Als auto's op vaste plaatsen spawnen maar steeds op slot zijn, zoals de Infernus in SF en de Sentinel in LS, moet je ze opblazen. Dan rij je een blokje om en als je terug komt staat er een nieuwe die niet op slot zit. :cool:

17. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    @Banjy; Nee, dit was niet om te bepalen of ik het spel ga kopen ;). Daar ben ik sinds de eerste keer spelen op PS2 al uit :D. Heb momenteel alleen geen geld en dit was gewoon een vraag tussendoor.

18. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, want anders kon ik je ook wel zeggen dat je het spel zo ie zo moet halen ;) Maar stel gerust al je vragen hoor, voorpret is altijd erg leuk vind ik. (pre-orders enzo gewoon van te voren er al mee bezig zijn...het verhoogd het plezier als je hem dan eenmaal hebt :) )

19. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Of je vergroot de hype voor jezelf...des te groter de teleurstelling als het spel niet is wat je verwacht had.

20. Xbox_wacko

Xbox_wacko Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hey ik heb vraagje als je sport school hebt gedaan en je hebt bijvoorbeeld zilver dan krijg je tog een auto? Maar waar staat die dan? Ik kan hem namelijk nergens vinden..

Deel Deze Pagina