1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[GTA: SA] Alles over voertuigen

Discussie in 'Algemeen' gestart door Orcrist, 14 jun 2005.

  1. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    bij de sport school kan je d8 ik helemaal geen medailles halen... bij de ps2 versie iig niet..
     
  2. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    waar maar de hype opzich vind ik toch ook altijd wel leuk *) Sorry kan er ook niks aan doen 8)
     
  3. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Je weet toevallig niet de naam van die boot? Misschien is het een standaard coastguard boot:

    [​IMG]

    Die vind je overal rondom het vliegveld van San Fierro:

    [​IMG]


    Met dank aan de Vehicles Map van gtagames.nl. Daar staan sowieso alle voertuigen (dus ook alle boten) opgenoemd.
     
  4. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    bij de jetpack, staat dat ie er altijd staat.. klopt dat? volgens mij niet, want ik heb em er nog nooit gezien...
     
  5. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Klopt, hij staat er pas na een bepaalde missie redelijk tegen het einde aan.
     
  6. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    oke, dan is het goed, had hier al gehoord, dat je em na een missie kreeg, maar dan klopt die walkthrough dus niet.
     
  7. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    @ C H i L, _O_
     
  8. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet helaas niet de naam omdat ik hem niet bestuurd heb, het is alleen niet de coastguard boot. Het was wel zoiets alleen dan langer en achter een .50 cal machinegeweer met een armor plate eromheen. (dus een voorschild) En hij stond in het vliegdekschip. Maar is dat schip eigenlijk weer van achteren (via het water) te benaderen? Want dan kan ik kijken of hij er gewoon nog staat...

    Edit\ Volgens mij heb ik hem gevonden op die site:
    [​IMG]
    en zou hier te vinden moeten zijn:
    [​IMG]

    Toch maar weer eens daar naar toe gaan, maar dan wil ik eerst die irritanten riots voorbij hebben...
     
    Laatst bewerkt: 6 jul 2005
  9. The Fonz

    The Fonz Active Member

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    0
    Heey,

    ik heb het motorrijbewijs gehaald en tijdens dat examen moet je over zo'n schans rijden. Je rijd dan (dacht ik) met een NRG motor alleen dat ding maakt automatisch een wheelie. Weet iemand waar ik die motor kan halen:D:D...
     
  10. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
  11. Xbox_wacko

    Xbox_wacko Active Member

    Berichten:
    338
    Leuk Bevonden:
    0
    srry je hebt gelijk ik bedoelde namelijk driving school... |:-
     
  12. Bartman

    Bartman Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Die staat dan rechts (westen) van de ingang van de driving school op de parking voor/ naast de driving school. Ik had dit ook pas gezien toen ik goud haalde (+ zilver tegelijk), want dan staat de 3e auto dichterbij.
    Als je zilver hebt zou daar een bullet moeten staan, en nog iets verder rechts een Super GT. Het is trouwens ook de moeite om goud te halen, dan krijg je een
    Hotknife
    .
     
  13. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Stom, heb het spel al bijna uitgespeeld maar ben nog nergens de Bike School tegengekomen. Ik weet dat ie in Las Venturas zit, maar kan iemand me vertellen waar precies?
     
  14. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    In het zuiden langs de snelweg.
    Gewoon eventjes rijden en je ziet wel een S staan :).
    Hij is niet moeilijk om alles goud te halen btw
     
  15. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Zoals Wessiej al zegt in het zuiden langs de snelweg ja. Ten westen van het vliegveld, net onder het Stadion (niet het honkbalstadion, die andere!). Als je in een safehouse zit moet je even de kaart opzoeken in het startmenu, want dan staan alleen de scholen aangegeven en kan je hem makkelijker vinden.
     
  16. Xbox_wacko

    Xbox_wacko Active Member

    Berichten:
    338
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb alles gold met driving school behalve die straat race
     
  17. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    Die is idd, erg moeilijk. Maar na al die dingen op gold gehaald te hebben moet die laatste ook he ;)
     
  18. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo moeilijk? Gewoon die brede baan (net rechts van de driving school) tot het einde in het midden rijden. Als je aan dat checkpoint komt handbrake gebruiken en blijven gas geven, want de auto mag niet stilstaan. Ik haalde er de 3de x 94.30sec. op..
     
  19. The Fonz

    The Fonz Active Member

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    0
    ummm ja, maar dat is de NRG 500 en die trekt niet een autowheelie:mad:
     
  20. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    bij de bike school heb ik bijna overal 98% ofzo.. echt frustrerend is dat :'-(
     

Deel Deze Pagina