1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[GTA: SA] Alles over voertuigen

Discussie in 'Algemeen' gestart door Orcrist, 14 jun 2005.

1. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Euh echt wel dat mannetjes uit hun auto vallen hoor.

Een van mijn favo bezigheden is een roadblock opstellen en dan met de m4 een auto proberen tegen te houden. Door een salvo door het raam te schieten en de banden bijvoorbeeld. En dan zie je de auto altijd 10 meter verder tot stilstand komen en er iemand uit vallen, tenminste als ik goed geschoten heb :p

2. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    haha ik heb niet deze hele thread gelezen hoor dus misschien staat dit er al in maar je kan met een tractor een bepaalde soort truck meeslepen en die dan wegslingeren door een heeeeeeeeeel scherpe bocht te maken maar dit is wel heel erg vet om te doen en te zien:p

3. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Je hebt wel een truck met een aanhanger, die aanhanger kan eraf vliegen als je een scherpe bocht maakt. Als je die truck dan weer goed en recht naar de aanhanger rijd komt de aanhanger weer op de truck.

Bij de trucker missions gebeurt dat weleens.

4. ik heb eeen vraagje wanneer kan je stickers op je auto pleuren?

5. Victor

Victor Guest

Bij een tuningshop, na een bepaalde missie. Let op: alleen sommige auto's kunnen bij sommige shops. (ze zijn te herkennen aan de moersleutel op de kaart hé GE? ;))

6. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Het kan al best snel, als je met de missies in LS bezig bent moet het na een tijdje al kunnen.

7. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Dan kun je Lowriders gaan tunen, dat is wel vet.

8. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Dat ook, maar je kunt toch ook al best wel snel naar de Transfender? Of kan dat pas later?

9. ik kan wel al na een tuningshop in los santos! daar zit een pay en spray naast maar ik kan geen stickers op me wagen pimpen!

10. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Niet gelijk volgens mij......ach dat weet ik trouwens helemaal niet, heb ik niet uitgeprobeerd :)

11. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Da's waar ook. Stickers op je wagen plakken kan alleen bij de Weel of Archs in San Fierro. Ik weet niet of je daar al bent , anders moet je nog even wachten :p

12. ;) neey nog lang nie tik heb de game pas 2 weken en ik ben pas bij de eerste missie van big smoke!!! :9 Ben niet zon hardcore gamer

13. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Straks kun je dus wel die lowriders tunen. Kom je vanzelf bij met een missie.

14. *) oke bedankt!

15. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    zorg wel dat je voldoende geld hebt, want het kost je aardig wat centjes ;)

16. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, je kunt beter even wachten en later gaan tunen want het is best wel duur.

17. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Nu zeg je eigenlijk precies hetzelfde als hierboven maargoed :) Zorg gewoon dat je een paar mooie bakkies tuned en dan in je garage zet. Als je schade hebt ga je naar de Pay 'n Spray. Daar kan je in zonder dat je paint weggaat. Wel de schade. Dat is het mooie ervan. Succes.

18. harXcore

harXcore Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij een van de laatste missies van het spel [de missie waar je voor Toreno een Hydra moet jatten], staan er talloze Hydra's op dat schip, maar ik heb ze buiten die missie nooit zien staan.

En als je de Pilot School op goud haalt, krijg je geen Hydra, maar een Hunter [Apache-helikopter].
    Een Hydra krijg je als je de eerder genoemde missie haalt [hij komt dan op je Airstrip te staan], en je krijgt een op Sweet's huis als je het spel op 100% uitspeelt.

19. Jest3r-NL

Jest3r-NL Firefart

Leuk Bevonden:
    0
    of je pleurt m ff in je garage als je niet in een missie zit en dan wordt ie ook al gerepareerd

Deel Deze Pagina