1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[GTA: SA] Alles over voertuigen

Discussie in 'Algemeen' gestart door Orcrist, 14 jun 2005.

  1. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.272
    Leuk Bevonden:
    2.945
    volgens mij is het geen modena maar een ford gt 40 hoor :{

    En dat is btw een '91 Mitsubushi 3000 GT :9
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2005
  2. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik ben op zoek naar een Harvester, maar zit nog maar in het eerste deel. Kan ik dan al een Harvester vinden of moet ik nog wachten totdat ik naar een ander deel mag?
     
  3. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.272
    Leuk Bevonden:
    2.945
    Er heet een missie (Los Santos) body harvest, ik dacht dat er een missie was dat je ook een Harvester moest jatten, neem aan dat het die missie is.
     
  4. SuperFly

    SuperFly Xbox 360

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Na een bepaalde missie krijg je dit!
     
  5. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok thnx! Wel vreemd eigenlijk dat je op Los Santos Airport gewoon alles kan pakken wat je wilt en op San Fierro alles dicht zit... Maar je kan wel met beetje moeite op de vliegvelden komen...
     
  6. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Een missie van je eigen airport, daar moet je met je motor in een vracht vliegtuig rijden. Ken je toch wel?
     
    Laatst bewerkt: 15 jun 2005
  7. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh btw nog een vraagje over de parachute (soort van voertuig, hij transporteerd je...)
    Ik dacht dat bij de PS2 versie ik altijd hoorde dat als je de parachute eenmal had je hem voor altijd had... Dus je land en hij pakt hem en in en je kunt weer springen.. Maar bij mij verdwijnt hij telkens als ik op de grond ben aangekomen, doe ik nou iets fout of hoort dat?

    Oh en dat eigen Airport bedoel je daarmee dat vliegveld in de woestijn?
     
  8. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat hoort. En ja, dat wordt daarmee bedoeld ;)
     
  9. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Nee dat klopt, hij verdwijnt (helaas)
     
  10. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm, das zeker wel balen!! Maar ja heb er alleen nog maar voor de lol gebruik van gemaakt. Ik wil vliegen! Maar dit kan dus pas als je in Las Venturas dat vliegveld hebt gekocht? En vervolgens je brevet haalt zodat je ook op de international aiports mag komen.
     
  11. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Of je springt gewoon over het hek in Los Santos. Dan kan je gewoon een vliegtuig jatten en lekker rondvliegen. Let wel op, als je buiten het gebied komt ben je zo goed als dood, je krijgt dan 5 sterren aan je staart, die niet weggaan.
     
  12. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja heb ik al gedaan! Maar het probleem is dat ik nu in San Fierro zit en dat op dat vliegveld alles op slot zit, dus je kan niet in een vliegtuig instappen. Hoe duur is btw dat vliegveld in Las Venturas dan weet ik wat ik moet sparen.. Heb nu nog iets van $170.000 en hoopte dat dat wel genoeg was... :p
     
  13. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Dat is als ik me niet vergis 60000 dollar ongeveer.
     
  14. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
  15. ShinjiNL

    ShinjiNL -

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand, of die vliegtuigen of het vliegveld nog un x opengaan want nou zitten ze allmaal dicht en dat is best irri
     
  16. dester

    dester Nature one

    Berichten:
    339
    Leuk Bevonden:
    0
    In VC kon je lijsten met wagens gaan zoeken voor n autodealer kan dit in SA ook.
     
  17. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, moet je eerst wel een aantal missies doen.

    Eerst moet je Wang's showroom kopen voor 50k waarna je wat missies bij je garage kan doen. Na drie van de vier missies kan je Import/Export-auto's gaan zoeken.
     
  18. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Al je je pilot license hebt gehaald, zijn al die vliegtuigen niet meer op slot.
     
  19. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb gister voor de lol zo'n Hydra (straaljager) gespawned, maar hoe krijg je in hemelsnaam snelheid met zo'n ding? Enige wat hij doet is een beetje naar voren, of welke kant dan ook, op 'hoveren', maar van snelheid kun je niet spreken. Zelf zo'n stuntvliegtuig gaat harder.
     
  20. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    OP de ps2 moet je de rechter analoge stisck naar voren houden ongeveer 3 sec. Ik weet niet hoe het op de xbox is.
     

Deel Deze Pagina