1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[GTA: SA] Alles over voertuigen

Discussie in 'Algemeen' gestart door Orcrist, 14 jun 2005.

  1. Dukey

    Dukey Gaming 24:7

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze zitten niet allemaal op slot. 1 helilkopter zit niet op slot.

    [​IMG]
     
  2. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, maar de vliegtuigen zitten wel op slot, een helicopter is geen vliegtuig!!
     
  3. Dukey

    Dukey Gaming 24:7

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Allemaal hetzelfde :p
     
  4. kipunderground

    kipunderground Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    wil ik graag even wete hoe je op dat vliegtuig komt in het begin, waar je over het hek moet zeg maar:)

    alvast bedankt
     
  5. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Naja als je gewoon voor de ingang staat. Spring/Klim je op je auto en dan jump je der zo wel over heen. Meestal staat bij de ingang een huisje, als je daar dan tegen aan springt houd tie hem wel vast, of je springt der direct op :)
     
  6. kipunderground

    kipunderground Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    super bedankt:D
     
  7. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik las dat er eentje een Hydra had. Waar staat die?
     
  8. 013

    013 Active Member

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb één keer een motor gehad, maar kan die niet meer vinden. Iets van 900 of 9000, weet iemand misschien waar ik die kan halen? Ze lijken erg op de 600.
     
  9. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    FCR-900?

    [​IMG]
    [​IMG]

    Je hebt ze met en zonder kap. Je kan hem in Las Venturas verdienen in de driving school als je alles op zilver haalt. Je kan hem ook gewoon vinden in Las Venturas, ergens helemaal in het noordoosten tegen de snelweg aan, ik weet het niet precies want ik ben maar net in Las Venturas. Ik vind het de fijnste motor, maar ik heb de NRG-500 nog nooit gereden.


    Er staat er een op het Marine schip in San Fierro ergens boven het vliegveld in een haven van het leger (als je dat terrein betreed krijg je 4 sterren). Maar die staat er in het begin nog niet.
    Je kan ook een Hydra verdienen door op de vliegschool alles op goud te halen (= bijna onmogelijk).
     
    Laatst bewerkt: 16 jun 2005
  10. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    De NRC-500 is echt de snelste voertuig in het hele spel. Man wat gaat die hard. Je hebt ook de pgj-600 alleen die zie je niet zo heel veel.
     
  11. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    maar in san fierro had je ook zon missie met een coowle motor, apparte kleur, was of is er maar 1 van in t hele spel....
     
  12. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ohja? Ik zie de PCJ-600 alleen maar. :confused: Ik word er gek van. Denk ik "Ha, een motor!", is het wéér een PCJ. Ik vind de BF-400 en de FCR-900 fijner. Maar dat zal ook wel komen omdat ze nieuw zijn.
     
  13. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Haha ja, ik heb hetzelfde. Ik kom ook alleen maar de PCJ 600 tegen. Hele garage staat der mee vol :eek:.
     
  14. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je motors later ook exporteren???

    Auto´s wel tog? k zit in las venturas nu kheb er al iets van 5 missies gedaan... wanneer kan ik dat doen dan? En vanaf wanneer kun je winkels gaan kopen, enz. netzoals bij vice city? Nu kun je alleen nog maar de RC-shop runnen.
     
  15. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Je kan in San Fierro en Los Santos al alle winkels kopen volgensmij. Anders moet je eerst wat submissies doen zoals de Vallet Parking Missies bij het hotel in San Fierro. Maar je ziet vanzelf wat je kan kopen. Het staat sowieso op de kaart, groen is verkrijgbaar, rood niet.
     
  16. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik zie bijna nooit een PCJ-600, alleen maar die bf en die frc.
     
  17. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    In de haven van Los Santos rijden wel is LowTrucks. Die zijn best geinig. Daar zit een kraantje achter op de auto. Die kun je met de Rechter thumpstick boven/beneden op en neer halen. Als de achter kan van die truck tegen een andere auto staat kan je uhm optillen en er mee wegreiden :9

    /Edit

    Niet te zware autos proberen. Want dan knapt het touw tijdens het rijden :p
     
    Laatst bewerkt: 17 jun 2005
  18. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Je bedoelt een Tow truck (sleepwagen)? Hmm, dat heb ik wel eens geprobeerd, maar ik zag die kraan niet bewegen.

    Er zitten ook bulldozers in het spel (volgens mij pas op het tweede eiland), waarmee je de schuiver kan bedienen. Leuk om vrachtwagens mee om te duwen 8)
     
  19. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Lukt het jullie de driving school in san fierro op goud uit te spelen? Een paar zijn echt niet te doen.
     
  20. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    Burn and Lap en City Slicking lukken mij niet, die heb ik zilver. De andere heb ik goud.
     

Deel Deze Pagina