1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[GTA: SA] Alles over voertuigen

Discussie in 'Algemeen' gestart door Orcrist, 14 jun 2005.

  1. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb zelf net de eerste twee Arena races gedaan. Bij de eerste de Monster Truck en Derby wagen gekregen. Erg vet, vooral die monster truck :D Bij de tweede kreeg ik alleen zo een wagen waarmee je de race moet doen. Dat was al wat minder =P

    Ben zelf echt gek op de motoren. En dan vooral met vol gas op een ramp af. En dan vliegen maar. Erg vet :D
     
  2. SuperFly

    SuperFly Xbox 360

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    In de laatste missie's van de game moet je een S.W.A.T. busje jatten! Dit is een panzer voertuig... Wie weet waar deze busje te vinden is buiten de missie's ik had ook al gekeeken in de gebouw waar je hem als eerst gebruikt maar daar stond die niet! !!?
     
  3. SuperFly

    SuperFly Xbox 360

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar hoe haal je die showroom? Ik heb de missie's al uitgespeelt en ik kan hem nog steeds niet kopen!!! En om het geld hoef ik geen zorgen te maken want ik heb genoeg!!!!! Moet ik Z's missie's voltooien om die showroom pas te kunnen kopen?
     
  4. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik kon hem kopen toenje San Fierro verlaat. Dan wordt je wel opgebeld dat je hem kan kopen. Tenminste ík werd toen opgebeld door Ceasar. Ik weet niet of dat net zoals die telefoontjes over de drugs-transport afhankelijk is van waar je bent (voor die telefoontjes moet je in San Fierro zijn).
     
    Laatst bewerkt: 18 jun 2005
  5. SuperFly

    SuperFly Xbox 360

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    F*Ck.... Ik kan me het niet herineren!!!!! dat ze me daar voor opgebeld hebben!!! rond welke stuk is dat? Want ik heb de missie's uitgespeelt! en dan mag hij toch wel te koop staan! vind ik dan!


    EDIT: Ik kan alles kopen in san andreas behalve die showroom :mad:
     
    Laatst bewerkt: 18 jun 2005
  6. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja, je moet Z's missies voltooien, omdat hij je ook helpt die garage op te zetten *)
     
  7. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik heb die van Z niet eens gekocht en toch heb ik die garage in mijn bezit.
     
  8. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Aww :confused: raar. Dan zou ik het ook niet weten. :{
     
  9. SuperFly

    SuperFly Xbox 360

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    weet je dat dit mij best wel irriteert!!! Dat ik nu de missie's heb uitgespeelt en als nog niet die wangs showroom kan kopen!!!!

    /Edit: Zijn er ook nog bedrijven etc in las venturas dat je kan kopen?????

    /Edit 2: Ik was toch al van plan om op nieuw te beginnen!!!! Alleen dit keer koop ik Z's Place toch niet!!!!!!! :p:p:p:p
     
    Laatst bewerkt: 18 jun 2005
  10. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Het is toch raar. Je moet in ieder geval de missies van je garage uitspelen. Ik kan me nog herrineren dat ik het kreeg toen ik in de woestijn missies aan het doen was.
     
  11. The_Dutch_Eagle

    The_Dutch_Eagle New Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kon hem kopen hem toen ik klaar was met san fierro
     
  12. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je niet gewoon de rijschool halen, dan een paar missies voor Cesar en dan krijg je em. Was volgens mij bij mij het geval
     
  13. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt. Je moet aan twee eisen voldoen: Yay Ka-Boom-Boom gehaald hebben en de rijschool gehaald hebben.
     
  14. SuperFly

    SuperFly Xbox 360

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Aaah..... Dat verklaart hmm thnx voor de tip dadelijk maar eens proberen anders morgen wanneer ik weer in san fierro ben :p

    Ik had ff mijn oude save terug gezet en het klopt je moet de drive school... Finishen en dan krijg je een tellefoon van jetro over dat je dat ding kan kopen jada jada.... dus bedankt voor de tip!
     
    Laatst bewerkt: 18 jun 2005
  15. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Hee, weet iemand waar je een kart kan halen? Ik ben nog niet in Las Venturas dus mischien hebben ze die hier nog niet... ?
     
  16. SuperFly

    SuperFly Xbox 360

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0

    Heeft iemand hier een antwoord op waar de S.W.A.T. auto zal moeten staan?
     
  17. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Origineel gepost door SuperFly
    In de laatste missie's van de game moet je een S.W.A.T. busje jatten! Dit is een panzer voertuig... Wie weet waar deze busje te vinden is buiten de missie's ik had ook al gekeeken in de gebouw waar je hem als eerst gebruikt maar daar stond die niet! !!?

    Ik heb deze laatste missie ook uitgespeeld. Die S.W.AT. tank moet ik ook hebben, waar staat ie in San Andreas??
     
  18. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedoel je de Rhino of niet? Die staat in zo een hangar op dat verboden vliegveld... maar ja dan moet je met 5 sterren verder... Dus gewoon laag aanvliegen dan snel landen en rennen naar die tank, maar ik betwijfel of jullie die bedoelen :)
     
  19. SuperFly

    SuperFly Xbox 360

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope je zegt het zelf al ;) het gaat hier om een S.W.A.T. wagen met een water kanon! Die krijg je ff te zien in de laatste missie van GTA SA
     
  20. Big Boss

    Big Boss blaat

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is de leuktse auto om te pimpen? de blizta compact komt er wel leuk uit te zien :) voor de rest weet ik het nog niet echt...
     

Deel Deze Pagina