1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[GTA: SA] Alles over voertuigen

Discussie in 'Algemeen' gestart door Orcrist, 14 jun 2005.

  1. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Weet iemand waar de drie volgende voertuigen zijn te vinden? Ik kan ze echt nergens vinden.

    -Bandito
    [​IMG]

    -Hotknife
    [​IMG]

    -Kart
    [​IMG]

    Alvast bedankt.
     
  2. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Bandito: Bone county => staat geparkeerd op de zuidkust ten westen van San Fiero.

    Hotknife: Bij de driving school moet je op alles goud halen

    Kart: Bij Wangs Autos kun je racen. Wanneer je aan de 'Go-go karting' missie komt, rij je tijdens de race gewoon (zo heb ik het de 2de maal gedaan) naar je garage en zet de kart erin. Mission Failed en je hebt je kart..
     
  3. Destroy

    Destroy Guest

    Shiit die kart ziet er echt vet uit man :p
     
  4. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is lekker stabiel, maar rijdt nogal traag.
     
  5. Destroy

    Destroy Guest

    mjah toch realistisch gedaan dus ik heb altijd al eens willen rijden op een kart op de open weg :p maarjah nog ff wachten op mijn verjaardag wat geld vangen en dan die game kopen man :)
     
  6. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32

    Ja die kart ziet er erug bruut uit ja. Wist helemaal niet dat hij erin zat. hmm nog maar een paar missies.
     
  7. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Lolz, die Mr.Whopeeee Van (ijscoman) ziet er wel grappig uit. Dat ijsje met 2 bolletjes ziet er wel heel erg als een lul uit :p

    //edit ik vind de Turismo sneller dan de Super GT (PC Versie)
     
    Laatst bewerkt: 30 jun 2005
  8. jpw-xboxer

    jpw-xboxer Xbox gamer

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Eey kennen jullie deze al, lijkt wel een boeing 747. Kwam k toevallig tegen in zon grote hanger die dicht zit. MOet je ervoor gaan staan met een voertuig en dan gaat ie open., [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 1 jul 2005
  9. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah, de AT400. Die was al bekend ja. Echt übergroot dat ding, je kan ook op geen enkel vliegveld fatsoenlijk landen met dat ding. En btw, het is eerder een Boeing 777 dan een 747 ;)
     
  10. Destroy

    Destroy Guest

    als ze zon viegtuig hebben en dan een gta met new york hebben ofzo weet ik wel wat ik als eerste ga doen ;)
     
  11. jpw-xboxer

    jpw-xboxer Xbox gamer

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja k heb m ook wel n paar x lopen crashen. Echt lache. Resultaat...[​IMG] }:]
     
  12. Dwaalgast

    Dwaalgast FCB

    Berichten:
    180
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu af en toe die Kart bij Mad Dogg´s Crib staan, maar hij staat er alleen niet altijd.
     
  13. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo'n kart rijdt helemaal niet fijn. Het sturen is vooral irritant!
     
  14. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Ik heb nog een tip als je eenvoudig een Hunter wil verdienen:

    Op het vliegveld van Las Venturas kun je vliegraces doen als je eenmaal je vliegbrevet hebt gehaald. Bij een van die races moet je met een Hunter een parcours afleggen (ik geloof dat die race "Heli Hell" heet ofzo). In plaats van dat parcours af te leggen vlieg je gewoon met je Heli naar de abandoned airstrip. Daar staat een grote hangar die opengaat als je ervoor staat. Hier kun je je vliegtuig opslaan. Als je uitstapt wordt je gediskwalificeerd, maar je bent wel een Hunter rijker en die race kun je gewoon opnieuw doen! :)
     
  15. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Gold halen op de vliegtests is toch niet zo moeilijk..
    Dit trukje van Darkwing geldt voor alle race tournaments btw.
     
    Laatst bewerkt: 2 jul 2005
  16. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow!! THNX! ik wist indd dat je al op die manier aan het vliegtuig kon komen (door die races) maar dat je hem ook kon houden niet! Ga ik morgen zeker ff uitproberen! Want ik vind alles goud halen nou ook niet bepaald makkelijk..
     
  17. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij het stuk 'Returning to Los Santos' heb ik wat problemen. Ik zit nu bij de missie 'Vertical bird' waar je dus met die Hydra moet vliegen. Maar dat ding vlieg bij mij voor geen meter!
    Met Right Trigger stijg je zoals bij een heli, maar die hydra gaat heel traag omhoog en komt zelf tot stilstand op ca. 200m hoogte. Als ik dan mijn linker Thumbstick naar voren druk gaat ie max. 50km/u en daalt hij zelfs lichtjes..
    Iemand tips?
     
  18. Victor

    Victor Guest

    Als je de rechterthumbstick even naar beneden duwt gaat het vliegtuig normaal vliegen. Duw je even naar boven, dan gaat hij weer verticaal.
     
  19. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    Eh, precies andersom ja.
     
  20. shorty_

    shorty_ [B][u][F][u]

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar staat die bord met import/export auto's voor die garage..?
     

Deel Deze Pagina