1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[GTA: SA] Alles over voertuigen

Discussie in 'Algemeen' gestart door Orcrist, 14 jun 2005.

1. Victor

Victor Guest

Een wijs man zei ooit:
    Ergens in de haven van San Fierro, bij een groot containerschip.

2. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe is het eigk met de Green Sabre? kom je die nog ooit tege?

3. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    kan je Hotknife nog ergens tegenkomen, behalve als je de autorijschool op goud heb?

Kan de hydra ook nog snel vliegen?

Laatst bewerkt: 3 jul 2005
  4. midnightwarrior

midnightwarrior .

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb echt geen idee of jij iets verkeerd doet of ik, want dat ding gaat zo snel bij mij dat de gebouwen en bomen nieteens tijd hebben om te laden, en ik dus tegen de ''lucht'' aanknal en ontplof, echt irri is dat |:-
    Ik kom trouwens ook niet echt hoog met dat ding, en met het opstijgen uit een hanger knal ik overal tegenaan.

5. ThoMasZ007

ThoMasZ007 Xboxworld Member

Leuk Bevonden:
    0
    zelfde probleem met de hydra

6. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Hoe kom je eigenlijk aan een jetpack? Er zou er een bij de abandoned airstrip moeten liggen, maar krijg je die alleen als je de flight school op een bepaald level haalt ofzo? En zijn er nog andere plekken waar je aan een jetpack kan komen?

7. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    De jetpack spawnt voor de ingang van je huisje op je vliegveld. Maar daarvoor moet je hem wel eerst gestolen hebben in een van de missies op het vliegveld.
    Volgensmij kan je hem later ook stelen in Are 69, maar dat lijkt me zeer lastig.

@ C H i L, als je de rechterthumbstick iets van 3 seconde naar voren houdt en dan loslaat, zou hij voortaan naar voren moeten vliegen. Let erop dat je de wielen hebt ingeklapt! Als het goed is zou je dan normaal kunnen vliegen zoals met elk ander vliegtuig, alleen dan veel en veel sneller.

8. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    thanks, weer wat wijzer geworden, moest dat ook nog ff weten van die jetpack :D

9. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als hij op het vliegtuigenkerkhof staat, is hij op verticaal vliegen ingesteld. Op dat moment controleer je hem net als een heli. Duw gewoon met je rechterthumbstick naar boven om hem op horizontaal in te stellen. Stijg vervolgens op net als met andere vliegtuigen.
    Als je ergens wil landen duw je de rechterthumbstick omlaag zodat hij weer verticaal vliegt en het gemakkelijker is om te landen.

10. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    echt freaked out, ik had eerder ergens gezegd dat ik wel es over die no fly zone was gevlogen zonder sterren, vloog er gister overheen, meteen 5 sterren, vliegtuig neer gehaald, ik snel er uit springen, gaat die F*cking parachute niet uit :'-(

11. Robinsky009

Robinsky009 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    dat heet pech hebben 8) mooie chrash gehad? 8) }:]

12. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Of je landt middenin die basis. IS ook erg leuk, wordt je gelijk vermoord :D

13. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    laat maar...

Laatst bewerkt: 4 jul 2005
  14. shorty_

shorty_ [B][u][F][u]

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb overal lopen zoeken bij die haven.. maar ik kon geen bord vinden..
    ik heb wel een snelle motor gevonden.. en hele tijd bij die hijskraan gezocht..
    Maar zonder resultaat..
    KAn iemand mij vertellen, waar die ongeveer dichtbij is, die bord om auto's te importeren en exporteren..?

Laatst bewerkt: 4 jul 2005
  15. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Importeren en exporteren kan op hetzelfde bord..

16. shorty_

shorty_ [B][u][F][u]

Leuk Bevonden:
    0
    hejj.. ik bedoel eigenlijk die bord voor import én export..
    Toen ik auto's ging exporteren, ging ik gewoon in een auto, en toen kwam daar wel een berichtje van, deze auto kan je exporteren..
    Dus ik weet helemaal niet waar zo;n bord staat voor import én export
    staat die bord dicht bij die hijskraan..? of waar ergens?

17. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Je zet die auto neer naast die hijskraan. Je loopt naar die hijskraan en stapt in. En dan kan je de kraan bedienen en moet je die auto in de rode marker op het schip zetten. Op diezelfde kade staat halverwege, naast het eind van het droge dok, een zwart krijtbord met de lijst. Daarop staan de gevraagd auto's en als je Y drukt kan je een auto importeren.

18. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Rode puntje bij San Fierro

19. alex2

alex2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb net een bullet (ford GT) gevonden bij een
    burgerShot in SanFierio, dat ding gaat hard 8) :cool:

20. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    als je bij de driving school overal silver hebt komt de bullet er ook automatisch te staan, probeer bij alle schools overal goud te halen voor de vetste voertuigen :cool:

Deel Deze Pagina