Ik vind de Desert Eagle niet echt superkrachtig, met 2 schoten krijg je iemand dood, maar dat duurt wel 5 seconden. Met zo'n normaal pistool krijg je iemand met 3 schoten in 4 seconden dood, dus ik geef de voorkeur aan een normaal pistool.
Ja met hitman wel ja, maar normaal niet. Ik heb trouwens Uzi, pistol, sawed-off shotgun, ak74 en de m4 op hitman level.
als je die guns op hitman level hebt, kunnen die skills dan niet meer naar beneden gaan? (want dat kan wel met je physieke toestand)
Locatie shotgun? Waar kun je die shotguns vinden? Ik bedoel niet die gewone shotgun, maar die twee kleinere.
Als je wat speurwerk verricht in de andere fora's komen je der wel uit. hiero een site Ga na slot 4: Shotguns --> klik op een plaatje. Je ziet der dan onderstaan. Beschrijving lokatie. Edit: 1700 post
Ik heb nu ALLES op hitman op de combat shotgun na, weet iemand die te vinden? [edit] lama hangen, ik heb hem al gevonden
hehe ik dacht al. ben je nu zo.... of doe je dat derom. Trouwens relaxt man dat je bijna alles op hitman hebt.
voor degenen die wapens nodig hebben check http://hem.bredband.net/708145/ let wel op dat sommige wapens er van uit gaan dat je het spel al hebt uitgespeeld en/of bepaalde sidemissies gedaan. Dus misschien klopt niet alles maar het grootste deel ligt er gewoon! have fun!
wel handig, maar er staat: BRI = en dan staat er nix achter edit: het is trouwens een police bribe ofz oiets
Maarja, ik heb gewoon voor 1 bepaald wapen heel veel kogels gekocht en ik ben ik een pizzatent gaan staan en iedereen dood staan schieten. Als er uiteindelijk politie naar binnen komt doen ze niets, ze staan gewoon niks te doen. Dan kan je ze gewoon neerschieten Dat heb ik bij vier wapens gedaan.
Klein vraagje: Als je met je wapen richt (groene crosshair) op een groep personen, kan je dan ook je crosshair switchen op een andere persoon? Vaak druk ik dan nog weer een keer op "R" trigger maar dan draai ik ineens 360 graden
ja je moet [R] ingedrukt houden en dan kan je wit (naar rechts mikken) of zwart (naar links mikken) indrukken. *)_0/
Ik heb er eigenlijk nog nooit op gelet welke ranking ik heb. Zie nu dat ik de ak47 en de m16 op hitman heb. De rest nog niet.
Wat raden jullie aan voor de missies in Las Venturas? Moet ik nog even oefenen voordat ik de Micro-SMG op Hitman heb, of meteen de gewone SMG gebruiken?
Ik vond het ook best moeilijk kiezen tussen die 3, maar ik heb toch gekozen voor smg want die is veel beter bij lange afstanden, en op motors, of in een auto/boot is hij ook sterker dan 1 tec9 of micro smg
weet iemand waar op het eerste eiland een rocket launcher ligt. ik weet dat het ergens bij mulholland intersection is, maar ik heb niks kunnen vinden. dus als iemand het iets preciezer zou kunnen uitleggen.....