op cheatcc staan ook heel veel cheats.ik had vanavond een nieuwe game aangemaakt om in te cheaten en ben er heel de avond mee zoet geweest.een hele leuke is vliegende auto's dus dan kan je ook met een tank vliegen en toen ging ik boven een gebied waar ik eigelijk niet mocht en daar lucht-gevecht met de tank tegen straaljagers.(ook heb ik zelf in een straaljager gezeten,en alle andere voertuigen die je met cheats kan krijgen)
Die codes zijn wel vet, er staan zelfs een paar tussen die je niet bij de PS2 versie hebt. Zoals spawn tanker.
Wat mij nog niet helemaal duidelijk is, waar is het stuk dat je met z'n 2'en kan spelen. Want een vriend van me had 'm gekocht maar we konden het niet vinden, ook niet op de map die erbij zat. Moet je voor met z'n 2'en spelen eerst een bepaald gebied unlocken of zit het ook al in het gebied dat je al krijgt?
Nee, als je bij het huis van CJ begint, rij je de weg gewoon af, die begint op dat pleintje. Op een gegeven moment rij je onder een viaduct door. Daarna gelijk rechts en daar heb je een soort muren. Daar ligt de 2 player mode. Ik hoop dat je het zo begrijpt.
bedankt man. ik weet nu alleen niet of het over parels of hoefijzers etc gaat want er staan alleen getallen, maar daar kom ik zelf wel achter Edit: ik zie al dat het over parels gaat
OMG ik heb net voor het eerst een cheat gebruikt (niet opgeslagen natuurlijk) Ik wil uhm helemaal cheatloos maar ik heb alleen cars can fly gedaan echt megavet. Ik kon mij niet herinneren dat de ps2 versie die cheat hat. kan het die die deze cheat niet hebben? ? Muhahahaha
das echt lache hé en dan moet je ook nog spawn tank doen en daarin gaan vliegen.wat ik ook vandaag gedaan heb is een paraschute en dan spawn hunter en heel hoog gaan en dan eruit springen je hendeltje naar voren zodat je nog sneller gaat echt mega vet.
Hee, ik zit nu in een missie met die ene stonede gast. Ik ben effe z'n naam kwijt maar in dat filmpje zit ie met een frietpan bezig... En dan moet ik met die gast naar een trein waar ze aan het schieten zijn. Als ik alle gangsters heb afgeschoten moet ik achter op die trein gaan staan en met dozen gooien ofzo. Weet iemand wat je hier precies moet doen? Dat stuk dat je op de trein bent bedoel ik...
Ik dacht dat er Motoren achter de trein rijden en dan moet je dozen gooien zodat ze de wegblokkeren(de dozen).
Ik heb geen motoren gezien. Ik zag alleen die gast achter me rijden dus... Echt vaag. Ik zal nog eens proberen. En als je veel respect heb. Wat zijn de voordelen daar precies van? En hoe kan je een vriendin krijgen?
Als je veel Respect heb kan je gangmembers laten volgen en die gaan dan mee in je auto en knallen mee En een vriendin krijg je later pas enzo dat ontdek je vanzelf
Man die flying cheat is echt meesterlijk Ik heb het met een vriend gedaan en zon oplegcar gepakt. Dat is een vrachtwagen met een gigantishe plank achterop. Ik ging rijden\vliegen en hij ging erachter op zitten Nog iets het lukt ook met de quad! In GTAan andreas secrets kun je vinden waar die is als je het nog niet wist. Maar het lukt en dat is echt vet. Je moet niet meteen naar achter rijden want dan kom je bijna niet van de grond. Ff proberen en het lukt.
Eeehm tja ... Je moet bij je hood de straat uitrijden. En dan moet het daar vlakbij rechts zijn volgens mij. Het zit iig langs de snelweg !
Het ligt vlak bij Downtown. Het ligt inderdaad vlak bij een snelweg. Maar hoe laat je gangmembers dan volgens als je veel respect hebt?
en moet (met b geloof ik) dozen naar die gast in de auto gooien(hij hoort bij jou) en hij vangt ze dan wel uitkijken ermee als je verkeerd gooit ontploffen de dozen. richt op ze met R en dan moet je naar boven op je D-pad drukken.