1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

GTA: SA Cheats Xbox

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 8 jun 2005.

  1. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Hoezo? Ik heb geen respect cheat gebruikt als je dat bedoelt. Ik heb geen 1 cheat gebruikt op die fly cheat na maar daar heb ik een apparte save voor aangemaakt. Ik heb nog een paar vrienden die uhm uitgespeeld hebben en je kan niet verder dan 4. Je kan ook niet met 6 man in een limo of een bus gaan zitten en een driveby doen. :)

    /Edit

    Ik vlieg trouwens op dit moment met mijn Quad over heel San Andreas _O_ 8) _O_
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2005
  2. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies, je kan er zeker te weten meer als 4 meenemen hoor. Met je respect op max kan je er makkelijk een boel meenemen. Maar weet iemand waar je een vest kan halen. Ik zit nu in een k*tmissie en m'n levensbalk is zo op. Weet iemand dit. En ik heb geen zin om die cheat te gebruiken watn dan krijg je ook weer superveel cash.
     
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Je moet ook geen cheats gebruiken..:+
    Ik weet niet waar je bent maar je kan een vest halen bij het politiebureau
     
  4. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Okee bedankt. Nog een vraagje, die honderd graffiti tags... Zijn die alleen in Los Santos of ook nog in de andere steden?
     
  5. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3

    Het word nog veel leuker als je je vlieg brevet hebt gehaald. ;)
     
  6. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen in Los Santos.
     
  7. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Maakt 't eigenlijk uit, hoevaak je een cheat gebruikt ? (bijv. om politie kwijt te raken/ levens opvullen) ?
     
  8. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, naar mijn weten niet. Je kan gewoon geen 100% meer halen als je een cheat gebruikt hebt.
     
  9. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Gebruiken jullie cheats ? Zoja, welke ? En maakt het echt niks uit ?
     
  10. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik geen cheats. Ik heb 1 x een cheat gebruikt voor een stuntvliegtuigje maar niet gesaved. Vindt het zonde heb ik met vc gedaan maar nu doe ik het niet met sa.
     
  11. Erikje

    Erikje Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    is er ook een cheat waarmee je het hele gebied unlocked?
     
  12. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik gebruik ook geen cheats. En het is ook niet eens nodig. Ik heb alle missies zonder problemen kunnen uitvoeren. Somige heb ik wel een paar keer overmoeten doen maar ik heb geen 1 cheat ergens hoeven te gebruiken. Ik heb wel een apparte save gemaakt omdat het fliegen met een auto zo vet is _O_
     
  13. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Met een kameraad van mij is het ernstig met Cheats. Hij weet niet eens dat hij een cheat gebruikt voor de ps2 versie van GTA SA. Hij kent alle codes, en hij voert ze in in minder dan 1 sec volgens mij :+. Heeft tie net tegen een boom aangereden, zie je alweer dat de auto der weer normaal uitziet. Gaat het regenen, direct mooi weer :confused:. Echt ziekelijk. Maarja tis wel grappig om te zien :+
     
  14. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo'n tijd heb ik bij Vice City ook gehad, kende ik al die cheats uit m'n kop. Bij SA is het minder. Nu ik em heb uitgespeeld gebruik ik soms wel eens code's maar ik ken ze lang niet allemaal uit mijn hoofd. Het spel is ook gewoon leuker zonder codes.
     
  15. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    mijN doel was om zo snel mogelijk, las venturas te bereiken en mn vliegbrevet te halen (om vervolgens parachute te springen) daarom moet ik toegeven dat ik in een paar missies een paar keer de lower wanted level cheat gebruikt hebt.... Maar ik vind dat codes een spel eigenlijk pas leuk maken als je het spel al een keer uitgespeeld hebt....
     
  16. Victor

    Victor Guest

    Juist. Ik ga ook als ik heb heb uitgespeeld lekker flink cheaten. :cool:
     
  17. xboxnoob

    xboxnoob Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    In de 1e stad is ook een gebouw waar je vanaf kan springen, er ligt gewoon een parachute op! en in het 2de gedeelte is een hoge berg waar ook een parachute op ligt dus je hoeft je vliegbrevet niet te halen! ;)
     
  18. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    met cheats kan je nog wel 100% halen en dat doe je zo: als je cheats hebt gebruikt en je komt bij de missie dat maddog van het gebouw springt dan ben je altijd te laat en kan je die missie niet uitspelen MAAR als je slow time,slow motion addrial... aanzet en al die andere dingen die jou sneller maken en de wereld langzamer dan kan je het nog wel halen.
     
  19. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    neej idd maar met een vliegtuig, kun je veel hoger vliegen en heb je een langere val...
     
  20. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0

    vertel ik weet niet t voor mij al te laat is, k heb een paar cheats gebruikt geld dit voor allemaal, en alle cheats dat je t spel niet meer op 100 procent kunt halen??
     

Deel Deze Pagina