Ik gebruik helemaal geen cheats omdat ik 100% wil halen (heb Vice City en GTA III ook 100% uitgespeeld).
ik ook, ik cheat eigenlijk nooit. ik vind cheats maar dom (ookal zijn ze soms wel handig) maar ik vind het veel leuker om het zelf te doen (en dan de 100% te halen )
ik wil graag iets krijgen voor de missies en daarom cheat ik niet, dan heb je alles gelijk al, aan het einde als je het hebt uitgespeeld doe ik het soms wel.
Is er een cheat waar ik een missie kan overslaan? Ik heb echt geen zin meer in de missie met dat vliegtuigje!
laat me raden die missie van zero? die hoef je niet persee te doen ga gewoon verder met ut verhaal en later op ut einde doe je die missie ga ik ook doen. maar dit horot meer in de helptreaht
Ik 3 vragen in 1 ronde:\ 1. Moet ik elke keer de truckersmissies doen om door te gaan ? 2. Moet ik ook elke keer de courier missies doen ? 3. Krijg ik na het halen van de cesar missies ook nieuwe opdrachten ?
1. Nee, die kun je ook na het uitspelen doen. 2. Nee hetzelfde als hierboven. 3. Welke bedoel je? Want Cesar geeft je meerdere keren opdrachten.
Hmm ik heb al een tijdje terug het verhaal lijn uitgespeelt en ben nu gewoon aan het kutten en al die dingen aan het zoeken voor 100% Nou wou ik weten als ik nou een nieuwe game aanmaak en als ik dan daar cheats gebruik kan ik dan hem dan nog op de oude save nog lekker rustig op 100% uitspelen?
Aah ok dan zal ik dat maar eens proberen. En dit hoorde wel in deze thread thuis want ik vroeg om een cheat om die missie over te slaan. Maar bedankt.
Ik ben zo dom. Ik zit zo wat rond te draaien en kijk wat voor wapens ik allemaal heb staat er :cheat activated'' Nu kan ik niet saven natuurlijk en ik heb net veel missie's gedaan.
Lol, das zwaar klote! Dan moet je alles weer opnieuw doen.. Naja bekijk het zo: Als je het eenmaal gedaan hebt hoef je het niet meer te doen en kan je verder gaan met je nieuwe missies
Is het eigenlijk zo hoe meer cheats je gebruikt hoe minder procent je kan halen of is het gewoon dat als je 1 of meerdere cheats hebt gebruikt net geen 100% kan halen?