1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

GTA: SA Cheats Xbox

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 8 jun 2005.

  1. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Hmm, vreemd.

    Gisteren weer even een Hunter gespawned, ben ik mee naar Las venturas gevlogen, geland en niks geen problemen gehad.

    Ik ben nu met mijn missies in San Fierro en ik doe missies voor Jizzy, Woozie en Zero. De wegen naar de woestijn en las venturas zijn wel gewoon geblokeerd. Ik had de cheat van Lock Wanted level aanstaan, maar die heb ik wel vaker gebruikt, maar in het begin kreeg ik wel 4 sterren aan mijn broek, als ik naar Las Venturas of Whetstone zwom/vloog.

    Weet iemand of dit normaal is of dat dit vreemd is?
     
  2. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    das normaal,omdat je die gebieden nog niet hebt vrijgespeeld mag je daar nog eigelijk niet komen en daarom krijg je die sterren.
     
  3. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Als je had gelezen had je me misschien kunnen helpen. Ik krijg juist geen sterren.
     
  4. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Mensen.

    Ik had 184 cheats op de cheatcounter staan en ik heb net de missie voor Madd Dogg gedaan. Trek je niks aan van het gezeik over dat die missie faalt. Ik moest naar de pickup truck lopen, eerst liep ik verkeerd, toen ik in de truck zat, zat ik even vast en moest ik omrijden en nog haalde ik deze missie met twee spreekwoordelijke vingers in de neus. Een van de makkelijkste missies in het spel, vind ik.
     
  5. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    is het ook, maar het boeit mij echt niet of ik het spel niet tot 100% haal want ik gebruik geen 1 cheat om het spel te hale (ik heb hem namelijk al uitgespeeld en daar ook geen cheats voor gebruikt) maar alleen voor de lol die dinge zijn echt lache!
     
  6. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Maar ik was een klein beetje bang dat ik geen progressie meer maakte als ik bleef steken in de missie van Madd Dogg. Die missie moet je hebben gehaald om terug te gaan naar LS en het verhaal uit te spelen. Daar was ik bang voor. Op 100% halen werd voor mij toch al moeilijk, aangezien sommige stadium-races behoorlijk pittig waren voor mij en het is een enorme bult dat moet gebeuren voor die 100%.
     
  7. abruzzese

    abruzzese abruzzese

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de cheat gebruikt voor oneindig leven en heb daarna ook gesaved en kreeg tijdens die save ook een waarschuwing.
    Nu heb ik gelezen als je een cheat gebruikt hebt en daarna heb gesaved je de game niet meer 100% kan uitspelen.
    Nu heb ik er enorm veel spijt van dat ik die cheat heb gebruikt want eigenlijk moet je het spel ook zonder cheat kunnen spelen vind ikzelf dan.
    Weet iemand zeker dat als je een keer die cheat hebt gebruikt het gevolgen heeft van het verloop van deze game ???
     
  8. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
  9. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn mensen die zeggen dat ze 100% hebben behaald terwijl ze gewoon hebben gecheat. Er zijn veel mensen die het tegenover gestelde zeggen. Wat is waar?
     
  10. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    volgens mij kan je gewoon geen 100% meer halen als je hebt gecheat, maar dat weet ik niet 100% zeker ;)
     
  11. shorty_

    shorty_ [B][u][F][u]

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    ik snap niet waarom, ik heb de verhaallijn wel uitgespeeld, en ook gecheat.. nu kan je gewoon nog alle andere dingen doen.. ik ben al in de 80 % ergens..
     
  12. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem bijde manieren uitgespeeld...t maakt geen fuck uit of je cheat....

    100procent eigen ervaring...
     
  13. the_xbox_men

    the_xbox_men xbox 360

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb 2 save games een voor cheaten en eentje om het mee uit te spelen
     
  14. Fat-Boy

    Fat-Boy Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    8) Heb nu 783 keer gecheat het is gewoon te leuk ik kan er niet mee stoppen! 8)
     
  15. pijl01

    pijl01 Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Vliegende auto cheat uitzetten?

    Hoi, mijn zoontje heeft een cheat gebruikt waarbij de auto's de lucht in vliegen zodra je tegen ze aan rijdt.
    Maar hij heeft daarna gesaved en nu wil hij die cheat ongedaan maken.
    Kan dit?
    Kan je een cheat ongedaan maken ??
    Hij baalt er van als een stekker, hij is te ver om opnieuw tebeginnen.
    Weet iemand een oplossing?

    Pijl01
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Misschien de cheat opnieuw invoeren?
     
  17. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan een boel cheats uitschakelen door de cheat opnieuw in te voeren. En dat is in dit geval dus: X, Black, Down, Down, Left, Down, Left, Left, White, A
    Ik denk dat het bij deze cheat ook werkt :)
     
  18. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Probeert Rockstar gewoon mensen te waarschuwen dat cheaten fout is? (wat ook zo is :) ). Ik neem aan dat ze 'express' het zo hebben gedaan dat je het spel niet op 100% kan uitspelen als je cheat. Of er zullen allerlei fouten optreden als je codes gebruikt (wat ik me kan voorstellen). Dit had ik ooit bij LOTR: The Two Towers: ik gebruikte ooit een code, vervolgens bleven er oneindig veel orks op me af komen.. echt oneindig (kwam door codes).
     
  19. pijl01

    pijl01 Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok ik zal het door geven, ik hoop voor hem dat het werkt
    Ik laat het wel weten
    THX
    Pijl01
     
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Sommige mensen beweren dat ze het spel hebben uitgespeeld met cheats op 100% en sommige zeggen dat dat niet kan.. Maar waarom kon het dan niet in Vice City?:confused:
     

Deel Deze Pagina