1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[GTA:SA] Easter Eggs

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 15 jun 2005.

  1. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Komt vast van dildo die daar ligt :+
     
  2. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Mij viel dit daarstraks op:

    [​IMG]

    Is dit geen easteregg? Hier stond eerst wat anders totdat jij het gemold hebt in een missie. Het is toevallig dat die zin zo precies over blijft. Dit moet wel haast dubbelzinnig bedoeld zijn. Vooral met die blik van die vrouw erbij.
     
  3. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    ik heb een bord gezien van treu crime in de game er stond nog wat boven wat best grappig mar wat weet ik niet meer.
     
  4. Ananas

    Ananas XBW Vrucht

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    In dat haunted hause hoor ik wel geluiden maar ook als ik gewoon aan het spelen ben hoor ik ze, ik denk dat het van cj zelf komt.
     
  5. exilim

    exilim mASter_eXiLim

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dat huis ook gekocht, maar ik hoor er verder niet veel bijzonders, alleen een diep inademingsgeluid van CJ als hij in het donker zit....
     
  6. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    's Middags op het strand liggen er altijd mensen op handdoeken. Ze liggen dan o.a. op handdoeken van R*.Maar even fototje van gemaakt:
    [​IMG]
    Ook wel grappig vind ik.
     
  7. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Je ziet het Rockstar logo ook op het koffertje dat C.J. draagt bij het vliegveld in het introfilmpje van het spel. Dezelfde koffer wordt gebruikt door O.G. Loc en later nog een keer door Sweet. Het R* logo duikt wel vaker op in het spel.
     
  8. dirtybolle

    dirtybolle xboxlive member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    0
    link

    zie de link hier boven voor de foto
    op die plaats vind je een bord met Avery constuction op --> een verwijzing naar vice city avery carington 8)

    /EDIt : ga s'nacht eens naar de bossen je ziet miss Ghost cars als je deze pikt kan je die Ghost cars niet laten over sprayen bij pay and spray }:]
     
    Laatst bewerkt: 26 jul 2005
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Maak anders een foto en post die in de 'show je picture thread'
     
  10. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    In Las Venturas op "The old Strip" zit een Ammu-Nation shop, en als je daar binnen komt staan er een aantal kartonnen borden van CJ met een schietschijf op zijn buik :cool:
     
  11. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Jup, die had ik ook gezien. Hm, kwam trouwens nog main character uit Vice City tegen. Heeft iedereeen gehad natuurlijk, was zo'n intro-filmpje.
     
  12. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Daarnet bij een vriendje ff ge'gta'd (PS2). Ik wil een huis kopen, maar loop per ongeluk tegen een muur, ik val door de muur heen en kom ineens heel ergens anders uit, een soort vage teleporter :D
     
  13. Jest3r-NL

    Jest3r-NL Firefart

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    das geen easteregg, da's n glitch
     
  14. Gravedigga

    Gravedigga On the move again

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Het logo zit overal in verwerkt, wanneer je gaat daten drink je in de bar ook R* bier, je kunt kleren kopen met het R* logo erop etc. etc. Leuk gedaan zo, die sluikreclame... Naja sluik.. :+
     
  15. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ben er nu ook achter gekomen dat het R* logo op veel meer plekken zat. Je parachute is ook van R* :+ En in Pro-Laps kan je een boel shirts van R* kopen.
     
  16. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Jup, veel R* inderdaad. Vind het opzich niet erg, met die kleding aan voel ik mij een Rock-Star ;). Hm, heb nog niet veel kledingwinkels gezien die ook redelijk normale kleding verkopen. Ben eigenlijk opzoek naar zo'n 'rockers' pakje. Sommige dudes op Freeway-motoren dragen die. Sorry jongens, ik dwaal of.

    Die borden bij een brug zijn erg vet. Staat er hoeveel polygonen/bitmaps/filters/MegaByte het bouwerk inneemt.
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Is denk ik al bekend maar op de plek waar een monster staat vlakbij de grens van de 1e en 2e eiland bij het strand zie je zo'n plek met caravans en een monster(auto) en daar tegenover is water en een vrouw of man die steeds foto's maakt en dan zichzelf verzuipt. 1 meisje zei steeds: come closer suger and have some of me.. en dat soort dingen. Ik heb er foto's van gemaakt met je fototoestel en zal vanavond me broers fototoestel gebruiken om dát te fotograferen en dan up te loaden en dan hier posten:)
     
  18. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    Op mijn kaart/poster die ik er bij kreeg, staat dat er vlakbij Las Payasdas een ammunation is.
    Maar ik kan hem echt niet vinden...
    [​IMG]
     

Deel Deze Pagina