1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[GTA:SA] Glitches

Discussie in 'Algemeen' gestart door Juunanagou, 6 jul 2005.

  1. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Met mij ps2 versie heb ik hier helemaal geen last van en bij de xbox versie juist heel veel :confused:
     
  2. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de xbox, maar ik heb ook nooit last van glitches :)
     
  3. B u L l I T

    B u L l I T New Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb wel eens dat er ventjes door mijn auto heen lopen als ik stil sta:+
     
  4. Herman

    Herman The guardian ©

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had een keer bij een missie, dat een lantaarnpaal (na het laden en afspelen van een filmpje) vast zat in mijn auto... Je kon vol gas geven, maar de auto bleef vast zitten. Het was heel handig op te lossen... gewoon een andere auto jatten *)
     
  5. dirtybolle

    dirtybolle xboxlive member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    0
    dat het met het laden te maken gta SA laad eerst de ruwe grafics als je nog ver weg ben als je dichter bij komt laad gta SA de detail-texures
     
  6. Gravedigga

    Gravedigga On the move again

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb last van wat meer permanente "glitches" (naja zo zou je ze eik niet meer kunnen noemen, eerder een bug):

    * Zodra ik in de sportschool ga en op een apparaat een workout wil doen, zegt 'ie dat ik genoeg gesport heb voor vandaag. En dit altijd. Dit begon ongeveer op de helft van het spel.
    * Ik heb een zooitje foto's opgeslagen van leuke dingen die ik onderweg ben tegengekomen (ongeveer 20) en wanneer ik foto drie (vraag me niet waar die foto van is) open, loopt m'n xbox vast... En moet ik 'm resetten. :confused: //EDIT dit was eerst ook niet

    Het is niet storend, die sportschool kom ik wel overheen en die foto's ook wel, maja van zo'n spel had ik wel anders verwacht...

    En ja voor degenen die zich dit afvragen, alles is origineel xbox... (én ik heb niet gecheat!)
     
    Laatst bewerkt: 27 jul 2005
  7. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat had ik ook, toen had ik de xbox eens aan laten staan zonder te spelen. Toen was mijn hele muscle bar leeg (die was eerst vol!), toen ff wat eten en ik kan nu weer gewoon gaan trainen bij de sportschool!
     
  8. Gravedigga

    Gravedigga On the move again

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou dat is in ieder geval nog iets om misschien eens te proberen, ik had dat wel al gedeeltelijk gedaan zodat mn fat eraf ging (eerst was ik "obese" en daarna kreeg ik een waarschuwing dat ik een hartaanval zou kunnen krijgen als ik niet afviel; ja dat valt natuurlijk niet mee als je niet kunt sporten :+ )
    maar verder niet. Ik zal het eens proberen binnenkort.
     
  9. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je een hele poos niks eet honger je zegmaar uit waardoor je spier hoeveelheid heel snel afneemt.
     
  10. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet ik, weet ik (trots:))
     

Deel Deze Pagina