1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[GTA: SA] Missies

Discussie in 'Algemeen' gestart door Orcrist, 14 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mars15

mars15 Guest

ik zit nu bij die missie dat je naar het leger basis moet om die heli te jatten hoe moet ik dat doen

Up, Up, and Away!

2. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Jep. Je moet langs de linker kant van het gebouw naar binnen. Zo moet je een stuk door het gebouw langs binnen en op een gegeven moment kom je aan de achterkant van dat gebouw. Trappen op en heli jatten. Succes. Ik had zelf ook een tijdje zitten zoeken maar je moet dus langs links.

3. mars15

mars15 Guest

veel gasten daar zeker ?

en ga je dan via de hoofdingang als die hummer weg rijd

4. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Ja. Eerst door de hoofdingang. Een paar soldaatjes killen inc. die gasten in die Hummer. Je kan ook gewoon eerst die Hummer weg laten rijden zodat je van die gasten al geen last meer heb. Dan ga je de poort door en ga je langs links.

5. mars15

mars15 Guest

dan kom je lans een soort magazijn ? waar veel mannetjes staan ?

6. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. Langs daar moet je :) Succes!

7. mars15

mars15 Guest

en ik heb een vraag over de motorschool

die opdracht dat je met je motor een stoppie moet doen maar telkens blijf ik stilstaan tussen het middelste gedeelte

het is the stoppie

hoe moet ik die goed doen

8. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet zorgen dat je je rem niet al te hard inknijpt. Dus net als je bij die cones bent leun je voorover en knijp je de rem een heel klein beetje in zodat je verder rijd op je voorwiel. Het is wel even oefenen.

9. mars15

mars15 Guest

bikeschool uitgespeeld :)

10. Dutch Hayabusa

Dutch Hayabusa Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wow, jij bent goed, ik heb uhm... alles al uit op goud... en vind ik me goed, eigenlijk wel, maar dat zeg ik niet hardop want dat is arrogant... :9

11. Jest3r-NL

Jest3r-NL Firefart

Leuk Bevonden:
    0
    ik ruik arrogantie, al zeg je het niet hardop, maja, hoe slecht ben je om niet alles op goud te halen:9, tis f*cking makkelijk

12. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Enige waar ik tot nu toe beetje moeite heb is met de driving school de 180 graden spin achteruit. In zo'n klein hokje moet je dan draaien. Raak steeds die k*t pylonnetjes ;).

13. Jest3r-NL

Jest3r-NL Firefart

Leuk Bevonden:
    0
    daar doe ik altijd 2 keer over, en daarna heb ik goud

14. Masster Chief

Masster Chief Eat my bullets!

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een missie gemist, weet dat hij er is, maar kan hem niet doen
    is die missie dat je een garage moete kopen, en dan vervolgens auto's naar binnen moet rijden

15. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Moet je eens proberen om eerst die garage schuin tegenover te kopen. Dat moet werken als het goed is

16. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien heb je de driving school nog niet gehaald en kun je die missie nog niet doen.

17. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Zoo ik dacht even dat je jezelf gequote had, jullie hebben bijna dezelfde nickname.

18. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    nee, ik ben niet zo sneu dat ik mezelf ga quoten :p

19. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    laten we deze nogeens omhoog kicken.
    ik ben nu bij de vliegschool (best lang niet gespeelt)
    maar dat vliegen vind ik zo irritant, en het lukt dus niet zo goed.
    ben nu pas bij de 3e, en ik moet het wel halen want ik kan niet veel anders doen kwa missies (ja dat ene vlieglevel met die zero, met dat kleine k*tvliegtuigke :+)
    iemand tips? :)

20. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of je inmiddels al verder bent, maar je moet gewoon veel oefenen. Je moet in ieder geval niet de zwarte en witte knop gebruiken, die zijn echt onhandig... Je hoeft trouwens alleen nog maar de derde om je vliegbrevet te halen, de rest is alleen maar voor extra's (wel heel coole trouwens...). Heel veel oefenen met sturen en dan weer een klein beetje bijsturen om hem recht te krijgen... Gewoon heel 'voorzichtig' vliegen, dan kun je daarna altijd nog een goeie tijd neer zetten.

Succes!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina