[GTA: SA] Missies

Discussie in 'Algemeen' gestart door Orcrist, 14 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    aah dankje, dan probeer ik het strax nog maar eens :)

2. carina

carina Pino

Leuk Bevonden:
    1
    Hoe kan je snel veel geld verdienen? Voor veel missies krijg je alleen meer respect.

3. Victor

Victor Guest

Brandweer missies doen, simpel as that.

4. Cheeks91

Cheeks91 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    eey ik ben na een tijdje weer SA gaan spelen omdat ik niet verder kwam maar nu wel maar nu kom ik weer niet verder bij de missie Misappropiation, kan iemand me helpen? ik ga dan in een helikopter achter die vent aan, maar dan stopt ie op een gebouw en dan zie ik hem niet meer.

5. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij stapt ie dan gewoon uit en kun je em schieten. Anders heb ik geen idee.

6. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Eerst even via brandweer bijvoorbeeld startkapitaaltje opbouwen en dan naar Las Venturas gaan, flink gaan gokken todat je echt vet veel tegelijk mag inzetten... Naar buiten gaan Saven en dan Maximum wedden, als het lukt ben je echt een stuk rijker zo niet dan laad je even je savegame.

Zo doe ik het meestal, nooit meer geld tekort gehad. Ik zet vaak 1.000.000 in bij roulette met een 1:3 kans. :)

7. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Deze thread begint bijzonder veel op de GTA San Andreas Helpthread te lijken. Ik wil jullie dan ook verzoeken verder te gaan in deel 2 van de San Andreas Helpthread, die je hier kunt vinden.

~Closed.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina