[GTA: SA] Missies

Discussie in 'Algemeen' gestart door Orcrist, 14 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mars15

mars15 Guest

ik heb zero winkel gekocht maar die missies zijn kut he

maarja zit op bijna 30 procent maar die driving school is zo kut

2. mars15

mars15 Guest

ff spoiler

zojuist de pimp van de stad vermoord Ice Cold Killa de missie Jizzy vermoord in de Pleasure Domes Club.

3. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Je hoet het niet te doen. Je kan Zero en de Driving School gewoon bewaren voor als je het hebt uitgespeeld. De driving school is wel fijn. Als je alles hebt gehaald krijg je een snelle auto. Alles op zilver dan krijg je er 2. En als op goud dan krijg je er 3. :cool: Zo werkt dat bij elke school. Maar ze zijn dus niet verplicht. Behalve eentje.

4. Xbox_wacko

Xbox_wacko Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap nou niks meer van het verhaal... Ik ging met die eerste vriendin een drive by doen maar toen ze op een ballas gangmember schoot ging ineens me eigen gang mij aanvallen. Kan iemand me dit uitleggen

5. mars15

mars15 Guest

zit nu vast bij Wheelie Weave
    daarna de test die ik ook niet haalde je kan hem niet saven he

en als je drive school gedaan heb hoorde ik dat je een auto showroom kan kopen ?

edit nu vast bij Alley Oop

Laatst bewerkt door een moderator: 16 jun 2005
  6. The_Dutch_Eagle

The_Dutch_Eagle New Member

Leuk Bevonden:
    0
    klopt. als je die hebt komen daar alle auto's te staan die je hebt gestolen.
    daar heb je niet veel aan want dan kan je bijna al naar las venturas.

7. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Leg dat eens beter uit wil je? De Ballas zijn je rivalen, natuurlijk schieten die op je. Je eigen gang is de Grove Street Families (die zijn in groene kleding), schoten die écht op jou? Of ben je in de war met de Ballas (die zijn paars)? Want anders lijkt me dit gewoon een foutje in het spel.

Nee, je kan die showroom wel kopen, maar dan moet je wat langer wachten. Je moet een aantal missies in San Fierro doen en dan kan je die showroom kopen. Maar daar heeft de Driving School niks mee te maken.

Laatst bewerkt: 16 jun 2005
  8. Xbox_wacko

Xbox_wacko Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die groene gasten schoten op me ik zweer het je en dat was ook in een missie zo, Sweets girl heette die. toen moest ik ook ineens sweet bevrijden van groene gasten

9. mars15

mars15 Guest

ja klopt is heel vaag

maar ik heb de drive school afgerond

10. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Ik moet nu allemaal missie's doen met zon gaar wijf die helemaal beserk gaat! Hoe ver ben ik voordat ik in san fiero kom?

11. mars15

mars15 Guest

Supply Lines

moest nog maar 1 koerier is me heli in vlammen op

12. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    Up, up and away.

In Las Venturas moet ik voor die chinees zo'n legerbasis aanvallen en een heli jatten. Ik wordt constant omsingeld door die militairen in die legerbasis! iemand eee idee hoe je deze goed uit moet spelen?

13. SuperFly

SuperFly Xbox 360

Leuk Bevonden:
    0
    Damn de game heb ik zojuist uitgespeelt! :'-( maar wat warren die missie's toch vet :D
    echt de moeite waard maar ik vond het wel kort qua carreer mode!!! of lijkt dat maar zo?

14. The_Dutch_Eagle

The_Dutch_Eagle New Member

Leuk Bevonden:
    0
    daar ben ik nu ook, ik zit er ook vast. als je aan komt rijden moet je de auto jatten die net uit het hek komt en dan moet je er veilig in kunnen rijden. Je kan ook proberen bij het vliegveld een heli te pakken en in zo'n hangar een armor pakken en dan er over te vliegen, maar ze schieten wel op je.

15. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had em na 3x weer proberen gehaald! in totaal ben ik 1 keer geraakt de laatste keer! Ik had een body armor en een m4 bij me, en je moet bukkent al die militairen schieten vanaf een grote afstand. Als dat hek opengaat kun je gewoon met een normale auto naar binnen rijden.

Als je eenmaal die heli hebt, is t echt verrot om die bankvan met die magneet goed te laten landen precies in die rode circel.

16. de j

de j New Member

Leuk Bevonden:
    0
    IK zit nu bij een missie en dan moet ik iemand van een motor afschieten alleen als ik achter hem aanrij ben ik hem elke keer weer kwijt

17. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    moet je beter rijden 8)

18. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Die missie dat je de heli moet jatten is zeer makenlijk. Iemand van jullie kwam op het idee om ergens een heli te jatten. Ik had een beter idee. Je kan ook gewoon de jetpack gebruiken. Die ligt als je missie Area 69 hebt gehaald gewoon bij je eigen vliegveld. Als je daar boven bent moet je ff die gunner kapot schieten dan erop gaan zitten en met die turret die 2 helis neer halen. En dan kun je uhm meenemen. Easy as that :D

19. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu op 50% en ik heb ik kan een missie krijgen van Sweet alleen moet ik eerst meer terretories overnemen, weet iemand hoeveel je er moet hebben (want ik heb de ballas inmiddels bijna uitgeroeid) of moet je ook perse gebieden va nde mexicanen pakken ?

20. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Weet iemand of je iets unlocked hebt als je alle missies gehaalt hebt?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina