1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[GTA: SA] Missies

Discussie in 'Algemeen' gestart door Orcrist, 14 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het niet in eens missie gehad maar toen ik rond aan het rijden was tijdens de riot werd ik vaak genoeg beschoten door groene gasten, de grave street families dus :confused:

2. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    Heb de campain uitgespeeld! echt te lijp!

3. Hvc.

Hvc. keep ya Head Up..!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu bij dat je bij zon gozer rijlessen moet nemen heel makelijk allemaal behalve de laatste.
    je moet doorblijven rijden en als je ff stop moet je hem weer opnieuw doen.
    echt shit....

4. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    Ja idd heel kut, maar uiteindelijk lukt het wel.

5. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb een probleem... Ik ben in San Fierro met de Zero missies bezig en ben nu bij de derde. Volgens mij heet ie Toy Army o.i.d. Hierbij moet je met een RC helikopter allemaal shit verplaatsen zodat de RC auto door kan rijden, maar nu zie ik de RC helikopter van de tegenstander de vaten echt optillen terwijl ik het met moeite vooruit kan duwen. Nu lukken de eerste 2 vaten nog wel opzij te duwen, maar dan moet je een plank voor over het water pakken. Maar deze kan ik dus ook niet de lucht in krijgen. Doe ik nu iets fout of is dit gewoon echt een frikkin' lastige missie?

6. SuperFly

SuperFly Xbox 360

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan je er niet echt mee helpen mij lukt de 2e missie niet! Maar deze missie's zijn wel niet verplicht! dit was eigenlijk wat ik wilde melden! Maar als je dit al weet dan beschrijf dit maar als niet verzonden :p

7. The_Dutch_Eagle

The_Dutch_Eagle New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je onder de helikopter kijkt zie je zo'n grote magneet, als je er boven gaat hangen druk je op B en dan til je hem op, druk je weer op B dan laat hij het weer los.
    als je er mee bezig bent kan je beter eerst de tanks opblazen met de bommen en daarna de weg vrij maken. als je dat niet doet gaat die rc auto kapot en moet hij een nieuwe rc auto pakken en kan je weer opnieuw beginnen.

8. mars15

mars15 Guest

Hehe eindelijk die koeriers missie gedaan bij zero

was nog op het nippertje want die bezine was bijna op

daarna nog ff flink doorgespeeld vannacht met het volgende resultaat

Pier 69
    Toreno's Last Fight

en moet nu alleen nog Yay Ka-Boom-Boom en dan op naar las venturas :D

9. mars15

mars15 Guest

Ja hoor New Model Army in 3x gehaald bij de 2x was de tijd net op maar goed nu toch gehaald en elke dag ff geld ophalen ik heb Yay Ka-Boom-Boom gedaan en heb de garage gekocht maar is nog niet veel te doen daar

ik vind wel Zeroing In erg lastig :mad:

10. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Die is ook erg lastig!

11. mars15

mars15 Guest

Heb het wel gehaald nu alleen nog Customs Fast Track
    en Puncture Wounds in san fierro dan naar de hills

12. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Mij lukt het maar niet om de eerste missie van Zero te halen, steeds worden alle zenders naar de knoppen geholpen, wat moet ik doen?

13. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon oefenen, na een tijdje lukt het wel. Er is niet echt een techniek voor. Je moet ze gewoon neerschieten.

14. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Goed op je radar blijven letten. Soms komen er meerdere tegelijk vanuit één richting, richt je daarop. Verder is het een kwestie van opletten en dom schieten.

/Edit: ik heb ook gemerkt dat deze missie overdag handiger is dan 's nachts - dan zie je de vliegtuigjes beter.

15. mars15

mars15 Guest

Puncture Wounds is compleet

heb nu de garage gekocht en net na de laatste missie krijg ik daar tot 8000 dollar en bij zero krijg ik ook 5000 op naar de desert san fierro is nu helemaal klaar geloof ik

16. Victor

Victor Guest

Wang's garage? Mag ik weten hoe je dat koopt?

17. mars15

mars15 Guest

ik kon hem kopen na de Yay Ka-Boom-Boom missie

ik werd toen gebeld

18. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    jezus..in het begin krijg je wel heel weinig geld :p
    bijna alleen maar Respect +, maar dat komt nog wel :)
    iig echt een goed spel.

19. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    Ja het is niet echt eerlijk verdeeld, maarja, dat pas wel een beetje bij dat 'hood'-gevoel. Ik heb nu eigenlijk teveel geld en ik ga dus maar eens een paar mooie huizen kopen:p

20. SuperFly

SuperFly Xbox 360

Leuk Bevonden:
    0
    een paar maar :p ik heb bijna alles opgekocht dat ik kan kopen het geld stroomt binnen in mijn Hood en vliegveld!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina