mijn oprechte excuses als ik daar iemand mee beledig heb... maar goed dan weet ik dat ik daar voor de volgende keer niet mee moet beginnen... 'for all tha nigga's in tha houze my dearest apoligy...' (zo goed )
Dat is van Guns N' Roses, dat nummer heet heel toepasselijk Welcome to the Jungle. Ik vond dat zo vet, dat ik een hele lading aan Guns N' Roses muziek op mijn xbox heb gezet.
Paradise City past ook heel goed in de sfeer van San Andreas Welcome to the jungle, Killing in the name of (Rage against the machine) en Hold the line (Toto) vind ik persoonlijk de beste songs in het spel
Nee dat is juist leuk. Ik luister het regelmatig. Altijd leuk om te horen wat er in SA allemaal gebeurt. Zeker als je het zelf op je geweten heb
De User track list vind ik wel klote gedaan. Dat was veel handiger in GTA VC.. Heb de volgorde dan wel op sequal staan maar dan nog...
Kan ik me wat bij voorstellen. Ik heb liever ook geen lawaai aan m'n kop als ik een moeilijke missie aan et doen ben.
Wat ik ook leuk vind is dat het weer ook invloed heeft op de radio. Als het gaat regenen, wordt er gezegd dat je maar beter binnen kan blijven en als het mistig is wordt er voor gewaarschuwd dat je moet oppassen. Erg cool gedaan dat zulke dingen gewoon tussen de normale uitzendingen door worden geplakt
Ja, en dan niet alleen op WCTR. Maar ik hoorde het zelfs op een gewonde radio zoals Radio X en Radio Los Santos. Ze zeggen dat het mistig wordt en hup, er trekt een mistbank op.
En als je in de missies met Catalina zit, dan wordt er ook regelmatig gezegd iets van: 'It's so romantic, 2 people robbing shops in the rain'
WCPR In KChat van Vice City zat er meer humor in. De chat van GTA3 was ook wel leuk met PoGo the MoNkEy!