ik luister veel naar user track player radio los santos en k-dst zijn wel dope. ik vind het wel ontspannend als er muziek opsaat en ik wordt van alle kanten beschoten
5 minuten? Toen ik tijd terug een cd op de Xbox zette leek het een eeuwigheid te duren. Zat toen volgens mij gauw aan de (half) uur.
Valt mee, 16 ofzo. Eerders nog maar eens proberen, alhoewel mn dvd drive de laatste tijd wel moeite heeft en het ongetwijfeld weer niet zo snel zal gaan.
Jep dat is gewoon minimaal. 20 minuten ofso. Ik heb der al wel ervaring mee want ik heb al meer dan 40 verschillende albums
Het duurt veel te lang, je zit maar te wachten. Toch is het et wachten wel waard want luisteren naar je eigen muziek tijdens het gamen is relaxt
k-rose weet iemand of, en zoja waar, je de muziek van K-rose kan downloaden.. die zooi is echt geweldig
Running Down A Dream is ook een nummer dat ik niet uit m'n hoofd kan krijgen, toppie dat nummer gewoon. Te beluisteren op 'The Dust' K-DST.
Wel vet, was vanmiddag missies met zo'n psycho bitch aan het doen (banken overvallen enzo) hoor je op de radio dat een koppel steeds iedereen aan het beroven is en dat het zo romantisch is.. c00l.
radio los santos 1. check ur self - ice cube 2. alle dr dre liedjes 4. liedje van eazy e 5 en die van 2pac radio x 1. WELCOME TO THE JUNGLE - GUNS 'N ROSES DAMNNN WAT EEN LIED