Hij kletst uit z'n nek. Je kan gewoon een CD kopiëren naar je HD van je XBOX, waarna je de user track player kan gebruiken om ze af te spelen.
Ja dat is het probleem ik weet niet welke map en als ik een liedje van kopieren dan krijg ik een foutmelding iets over '' alleen lezen ''
Niggas!, isn't just the blacks also a gang of mutha-fuckas dressed in blue slacks They say niggas hang in packs and their attitude is shitty Tell me, who's the biggest gang of niggas in the city They say niggas like to do niggas, Throw me in the cuffs with just two niggas A street walkin' nigga and a beat walkin' nigga with a badge I had to shoot yah and the pass for the blast take his cash And bash his head in dump him at the dead in And that's just his luck Cause a nigga like me don't really give a fuck echt een perfect liedje voor SA van 2pac - radio lost santos
Die reclames zijn echt zwaar dope!! Ook grappig is dat stukje met madd dog over dat ie geintervieuwt wordt en dat ze nieuwe manager Carl Johnson is.Wel lollig, je eigen naam op de radio. Ook hoorde je in het begin van alle missies als je net wat hoods veroverd had,''Orange grove is coming back,they took a hole hood back.
k luister nu veel naar wctr das lachen vooral entertaining america met laslo(van v-rock uit vice city) en i say you say
K-DST en WCTR, maar ik heb het nog niet zo lang (niet zo gek) en ik ken lang niet alles van die andere zenders, maar ik vermaak me wel zo Hold the line enzo, dat zijn echt gave nummers... Ik vond de muziek bij VC eigenlijk wel leuker, die tijd in ieder geval... Maar het is wel vet!
Die Duitser is dj van SF-UR niet van Bounce FM. DJ Hans Oberlander heet hij. Op gegeven moment belt zijn vader op om te vragen waarom hij geen echte Wagner speelt. Met een heel erg fout duits accent. Toen lag ik echt in een deuk.
Ook die reclame van die General Bug remover. Een bedrijf van oud vietnam-veteranen die nu ongedierte bestrijden. Hoor je ook zo van: -"Woh this vermin is awful"! (vrouw)- But thats my daughter -Looks more off vietcong to mee (geweer knal)
In Vice City heeft Fernando Martinez z'n eigen show. En Lazlow zit op VRock waar hij eigenlijk meer wil praten en afgegooid wordt. In San Andreas komt Fernando weer terug en neemt de show over en Lazlow heeft weer een nieuw programma. Ook Maurice heeft een show. In GTA3 tijdens de show van Lazlow wordt gezegd dat Gardening With Maurice pas later komt. En Fernando Martinez komt als gast langs. Ook verteld Lazlow dat hij van VRock afgetrapt is. Opzich niet zo gek, maar aangezien ze niet in deze volgorde zijn uitgebracht vind ik het wel grappig dat ze steeds terugkomen op dingen uit andere releases. Net als exploder en die spelcomputer enz. En volgens mij is 'Freddy needs a Nanny' uit GTA3 dezelfde als die van de nanny-reclame in San Andreas
Ik hoor de hele tij dezelfde gesprekken op WCTR. De hele tijd komt dat OG LoC interview langs en Laslo met entertaining America. Hij vertelt dan zo'n stom verhaal dat die terug van weggeweest is terwijl die er eigenlijk de hele tijd was. Zelfde met The wild Traveler die zijn script kwijt is..