je hebt bij de drie grootste (politie, Ambulance en brandweer) 12 levels.. die moet je achter elkaar doen, anders heb je er nix aan behalve het geld
ik heb gister voor het eerst de brandweer helemaal afgemaakt als ik wapens nodig heb dan ga ik eerst brandweertje spelen en dan naar amu-nation OP het laatst verdien je egt veel, in het begin 200,- en op het eind weet ik het eigluk niet meer
*moord nog even een paar mensen uit om goed te maken dat ik er zoveel gered heb**ziet dat ook als een feestje *
Een vraagje over de politie missie, hoe kun je die het beste aanpakken? Gewoon in een politie auto en dan vanuit de auto die lui van opzij neerknallen tot de auto ontploft? Heb je wel een shot load aan kogels nodig. Dus heeft iemand goede tips?
Neem een hunter. Ga naar Las Venturas om daar de vliegraces te doen. Start de race "Heli Hell", dan krijg je een hunter. Maar negeer de race en vlieg naar je garage op je vliegveld. Als je hem daarin zet en uitstapt, houdt de race vanzelf op na 25 seconde. Maar je hebt gemakkelijk een hunter in je garage gekregen. Anyway, gebruik deze voor de politiemissies. Zelf, deed ik ze het liefst rond Tiera Robada, links van de dam (want dan had ik geen kans dat ik per ongeluk over Are 69 vloog en 5 sterren kreeg). Je hebt geen gezeur met een kapotte auto, je kan rechtstreeks ergens naartoe vliegen én met je Hunter knal je ze makkelijk neer.
Ooh die zal ik dan ook even opzoeken, heb daar al wel een Patriot weten te jatten voor de export maar ik wist niet dat daar een tank stond. Morgen maar even kijken.
Wat krijg je er eigenlijk voor terug als je die vliegtuigmissies op lv airport heb uitgespeeld? al1 een hunter?
Verschillende vliegtuigen, hangt er van af wat voor medailles je hebt gehaald: - Goud - Zilver of - Brons
Op het gewone vliegveld kun je ook missies doen, zijn van die racemissies met vliegtuigen en helicopters.
Je kan ook in een goederentrein stappen en goederen vervoeren. Hier verdien je ook geld mee, al moet je wel snel rijden heb ik het idee. Ik weet trouwens niet of er een of andere bonus is na een aantal ritjes. Helaas zie ik weinig treinen rijden, maar met een beetje geluk moet je er 1 tegenkomen.