1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[GTA:SA] Sidemissions

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 7 jul 2005.

  1. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Het hele spel is veel te makkelijk. Hoe verder in de GTA-reeks hoe eenvoudiger..beetje jammer
     
  2. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Ik heb de startpost flink bijgewerkt, de meeste sidemissions staan er nu in... binnenkort volgt de rest! :)
     
  3. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Quary
    Hoe? Als je missie "Explosive Situation" voor Wu Zi Mu hebt gedaan zijn de Quary missies geunlocked.
    Waar? In het midden van de Desert bij de Buldozer icoontje
    Beloning? Na de 7 missies te hebben gedaan is Quary een asset en de Dumper truck en Bulldozer zullen respawnen op de Quarry.

    ---

    Freight Missions
    Hoe? Steel een Brown Streak of een Freight (ofwel gewoon een trein :+ ) en druk op de rechter thumbstick.
    Wanneer? ALs je Las Venturas hebt geunlocked
    Doel Je moet 2x je vracht rond brengen bij alle 5 stations in San Andreas(is moeilijker dan je denkt :p )
    Belonging? $50,000

    ---

    Stadium Missions

    Los Santos 8-Track
    Hoe? Ga in de rode cirkel staan voor het stadion
    Wanneer? Altijd
    Doel? Je rijd tegen 12 andere auto's in een Hotring Racer je wint als je eerst bent die over de finsih gaat
    Beloning? $10,000 en de Monster Truck en Hotring Racer staan buiten het stadion

    San Fierro Blood Ring (deze vind ik persoonlijk 1 van de makkelijkste)
    Hoe? Ga in de rode cirkel staan voor het stadion
    Wanneer? Altijd
    Doel? je moet zo snel mogelijk de checkpoints pakken terwijl er 20 andere auto's zijn die ook die checkpoints proberen te pakken en ze doen alle s op die te pakken te krijgen. Je begint met 30 sec die aftellen bij elke checkpoint die je pakt komen 15 sec erbij zelf moet je bij elkaar 1 min scoren.
    Beloning? $10,000 en Bloodring Banger staat buiten stadion

    Las Venturas Dirt Track
    Hoe? Ga in de rode cirkel staan voor het stadion
    Wanneer? Mondays and Wednesdays
    Doel? je rijd op een Sanchez tegen 12 andere racers op een 'Dirt Track' en je moet zo snel mogelijk als eerste finishen
    Beloning?$25,000 en BF Injection staat buiten de stadion

    Las Venturas Kickstart (vond ik ook wel 1 van de makkelijkste *) )
    Hoe? Ga in de rode cirkel staan voor het stadion
    Wanneer? Tuesday, Thursday, Friday, Saturday en Sunday
    Doel? je bent op een Sanchez en je moet in totaal 25 punten scoren terwijl de tijd afloopt. Een groene corona geeft je 1 punt, een amber kleurige geeft je 2 punten en een rode geeft je 3 punten.
    Beloning? Dune staat buiten.
     
    Laatst bewerkt: 8 jul 2005
  4. Xbox_wacko

    Xbox_wacko Active Member

    Berichten:
    338
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe nu op het moment taxi missie maar ik d8 dat je bij 50 fares die taxi mission had uitgespeeld, maar ik kreeg ienens bij 17 fares al te zien taxi missions competed. kan iemand me uitleggen hoe dit kan????
     
  5. CasPerZerZ

    CasPerZerZ *Sorteert Pallets

    Berichten:
    341
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand wat je kan met dat croupier pak dat je in je kledingkast hebt hangen?En waar?
     
  6. Bartman

    Bartman Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet in totaal 50 mensen vervoerd hebben, niet 50 mensen achtereen. Je zal dus tevoren al mensen vervoerd hebben, ofwel speelt iemand anders in het geniep met je spel... :p
     
  7. Xbox_wacko

    Xbox_wacko Active Member

    Berichten:
    338
    Leuk Bevonden:
    0
    damn ik snap wat je bedoelt, ik d8 achter elkaar:mad: heb nu 50 achter de rug en er komt idd geen scherm met completed
     
  8. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je het niet zeker weet kan je altijd nog naar Menu: Stats, stats of iets anders en daar staat ook precies hoeveel mensen je met je taxi hebt vervoerd.
     
  9. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je een maal een missie er voor hebt gedaan, krijg je zo'n pakje, dat croupier pakje hangt dan in elke kleerkast!
     
  10. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Of je speelt natuurlijk gewoon de vlieglessen op 100 % uit O-)
     
  11. Gold Elite

    Gold Elite Guest

    Erhmmm, ik vond toch echt de manier met de race makkelijker. De vliegschool is hartstikke moeilijk. :{
     
  12. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat GE zegt is idd makkelijker ;)
     
  13. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het geprobeerd maar het lukt mij niet.
    Ik pak die heli ga naar mijn eigen vliegveld en waar moet ik dan hem zetten??
    Niet op dat rondje en niet in zo'n tja hoe noem je dat waar die andere vliegtuig ook in zit.
    Dat lukte allebei niet.
     
  14. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    op je vliegveld, heb je die AC toren, als je daaruit komt, moet je naar Rechts kijken, zie je een gigantische garage.. daar kan je em in zetten
     
  15. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    valt dit allemaal onder side missions dan?
     
  16. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat je met de hunter die gasten kan doden wel ja.
    Maar ik deed net die vigilante missie en die had ik gehaald.
    Nou ik druk stop en toen ik dat deed stond er hier alleen dat ik 150 armor had.
    Maar toen ik de firetruck missie deed.
    Stond er erna You earned 40.000.
    Heb ik dan wel wat verdiend met de politie missie?
     
  17. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je zien bij stats als je nog nooit eerder hebt gewerkt bij de politie of je weet wat je de laatste keren hebt verdiend of je weet wat je vaker hebt gedaan, firefighter of viligante, maarjah beetje vagement maar volgens mij kun je dat bij stats zien.
     
  18. Dwaalgast

    Dwaalgast FCB

    Berichten:
    180
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt het dat je in SA veel minder "assets" (dus bedrijven die geld opbrengen) kunt kopen dan in VC? Dat zou ik wel jammer vinden!
     
  19. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Volgensmij heeft SA iets minder assets. Maar het grootste verschil is dat ze veel minder geld opbrengen en veel trager geld aanmaken. Maar er zijn betere manieren om aan veel geld te komen.
     
  20. Bartman

    Bartman Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    De Vigilante missies zijn precies wel een stuk moeilijker geworden heb ik de indruk. In Vice City kon ik met het grootste gemak massa's tijd bijkrijgen en de missies verderzetten tot mijn Hunter op ontploffen stond. Nu ben ik maar tot level 15 geraakt, toen was mijn tijd op. Ik denk dat de witte en zwarte knop daar voor een groot stuk tussenzitten, want ik heb nu vaak voor dat ik even aan het schieten ben en dan vaststel dat mijn helicopter daar wat half-ondersteboven aan het neerstorten is, waardoor ik mij weer even volledig op de besturing moet focussen. Ook kon je in Vice City terwijl je aan het manouvreren was en passant wel eens een raket op een auto afvuren, maar als je dit in San Andreas probeert zit je helicopter weer meteen fout te vliegen.
    Een beetje spijtig wel, maar ik geloof wel dat ik dit snel gewoon zal worden en dan ook in San Andreas tot over de honderd missies kan halen. :)
     

Deel Deze Pagina