1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[GTA: SA] Tips en tricks

Discussie in 'Algemeen' gestart door Orcrist, 14 jun 2005.

1. dirtybolle

dirtybolle xboxlive member

Leuk Bevonden:
    0
    vor die no fly zone gewoon naar toe vliegen en er juist voor uitspringen en zo land jze ùmidden er in

2. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Waar je dan gelijk wordt afgeschoten...

3. webkem

webkem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De "super bunny hop" is ook vet, druk op B om gewoon te bunny hoppen, en als je net los komt dan op A drukken, misschien even een paar keer proberen maar is zeer vet. Heb vandaag vlak bij mijn huis in Grove Street even een foto gemaakt van mijn fiets die op een lantaarnpaal geparkeerd staat. Ik was dus met mijn BMX'je op de lantaarnpaal terecht gekomen, echt vet!

4. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Nog een tip om de ambulance missies te halen. Je kunt deze missie het beste doen door deze missie te starten in zon plattelands dorp. Je hoeft dan namelijk alleen in dat dorp mensen op te pikken en dus nooit ver te rijden. Zo wordt deze missie erg makkelijk.

Tip voor vigilante missie : wacht tot later in het spel en haal een tank op de militaire basis. Aangezien de tank bijna niet kapot te krijgen is, wordt deze missie ook erg makkelijk. Je kunt met de tank harder rijden door de loop van het kanon naar achteren te draaien en raketten af te vuren.

5. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    De ambulance missies kun je het beste in Angel Pine doen, bij dat ziekenhuis. Je blijft dan alleen maar in het dorp.

Deel Deze Pagina