1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[GTA:SA] Verhalen uit "the hood"

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kelovitz, 23 jun 2005.

  1. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    jezus..die gast in dat filmpje spoort egt niet :p
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Wow dat filmpje met die gast is wel erg... _O_ Ik zou die gast overgereden hebben of teminste op me motorkap gelegt hebben!
    De politie is idd erg dom want al sta jij op een steiger en daar achter je staat een muur dan springen ze steeds er van af en vallen in het water.. Zo heb je 1000enden lijken in het water:+
     
    Laatst bewerkt: 27 jun 2005
  3. eprode

    eprode Active Member

    Berichten:
    500
    Leuk Bevonden:
    0
    haha wat een zalig filmpje is dat _O_
    ik zou die gast gewoon omvergereden hebben :cool:
     
  4. Kelovitz

    Kelovitz Active Member

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad wat een heerlijk filmpje. Ik voel de agressie gewoon uit mijn lichaam verdwijnen als ik die maloot zich uit zie leven.

    Maar Blümchen, ik vind je wel een zieligerd hoor. Je had toch gewoon uit kunnen stappen en hem met je sawn-off shotgun toe kunnen takelen. Krijg je toch maar één ster voor! 8)

    Als ik die bestuurder was had ik hem niet overreden. Ik zou hem gewoon in elkaar slaan. (Als ik een beetje groter was dan...) :cool:
     
  5. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Hm het filmpje doet het niet meer :mad:.
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik was net bij me vriend vanmiddag en we gingen daar op de PS2 en we pakten een crossbrommer. Toen kwamen er opeens 2 gang members naast ons rijden en knalden ons zo pardon van onze dirtbike af! Dus dat pikte wij niet en gingen der achteraan en me vriend knalde ze 1 voor 1 neer en toen zaten we ze daar uit te lachen en zaten nog hun hoofden ondertussen vol lood te knallen:D. We speelde by the way met 2 player.

    Ook hoorde ik van een vriend op school dat in gta sa op de pc de politie aan je bumper blijft hangen en dat ze op je auto klimmen en de deur open rukken en je eruit schoppen. Is dat waar? Hij zei dat de politieman erop sprong maar met de ps2 versie kan dit niet dus ik ben benieuwd of dit ook met de Xbox versie kan. Wie weet dit?:)
     
  7. CasPerZerZ

    CasPerZerZ *Sorteert Pallets

    Berichten:
    341
    Leuk Bevonden:
    0
    ja,maar allen in de chase missies volgens mij.In ieder geval zie ik de juten nooit, ik ben veel te snel.
     
  8. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had laatst op de PS2, dat ik een auto in de prak had gereden, dat de camera vóór CJ hing, dus ik loop langzaam weg, zie je die auto achter CJ ontploffen, zoals in de trailers zegmaar :D
     
  9. Linky-biscuit

    Linky-biscuit Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Ondertussen een tijdje geleden: ik was me weer even op de politie aan het uitleven en ik sprong op 1 van hun wagens. De 2 agenten die erin zaten schoot ik door het hoofd, dus hun hoofd viel van hun lichaam, maar hun lijken vielen niet uit de auto... Niets bijzonders tot hier toe, maar ik ging dus weg, elders wat fun maken. Totdat ik ineens weer een politiewagen hoorde, ik keek achter me en het was de wagen met de onthoofde agenten die me maar bleef achtervolgen... was best wel geinig, heb toen een foto getrokken van hun onthoofde lichamen in de auto.
     
  10. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Post ze dan ook! 8)
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik wil ze zien:D Post het plaatje man:D
     
  12. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had net wel iets leuks. Ik rij daar op m'n crossmotor door de woestijn en ik zie een chopper waar 2 mensen op zitten. Ik rij keihard tegen die achterkant van die chopper. En alleen die bestuurder valt eraf. En die ander achterop blijft zitten uitbollen tot de motor stopt. Daarna stapt hij af en stapt hij weer op en peert ie hem met die motor :D _O_
     
  13. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik had ook zoiets, maar dan met politie ...

    Ik reed ergens, en wilde een politie motor jatten, dus ik kick die agent eraf, en krijg 1 ster ... Voordat ik op de motor kon stappen, sprong die agent weer op z'n bike en reed vet hard weg :9
     
  14. Dr Zoidberg

    Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb echt iets moois meegemaakt.

    Ik was een beetje aan het kloten voor mijn garage in San Fierro. Inmiddels had ik 2 sterren verzameld en ik was de politie van mij af aan het houden met een shotgun. Toen ik 4 sterren had, zag ik opeens een mooie auto voorbij rijden. Die wilde ik wel hebben in mijn garage. Dus ik jat die auto en rij dat ding gelijk mijn garage binnen. Ik prop hem in een hoekje, want de garage zat al erg vol. Ondertussen lopen de eigenaar en een paar agenten achter mij aan de garage in. Ik spring uit de auto en ren de garage uit. Op dat moment gaat de deur dicht en zitten er twee agenten en de eigenaar van de auto gevangen in de garage. Ik hoor dat de eigenaar in z'n auto is gestapt en probeert weg te rijden. Hij beukt tegen de garagedeur aan, maar daar komt geen beweging in. Ik save mijn spel en load hem gelijk weer, zodat de sterren weg zijn. Ik wilde gelijk een proefrit gaan maken in mijn nieuwe bolide. Ik open de garagedeur en wat denk je! Daar lopen twee agenten rustig om de auto's heen en in mijn nieuwe bolide zit gewoon de eigenaar nog in. Ik ruk hem eruit en gelijk krijg ik een ster en rennen die twee agenten achter mij aan.

    Echt droog, ik heb nu altijd twee agenten in mijn garage staan. Je krijgt geen sterren voor kidnapping, haha!!
     
  15. Bartman

    Bartman Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat je ook mensen kan saven was zowat het eerste wat ik ontdekte in San Andreas, maar je hebt wel een mooie toepassing gevonden. _O_
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Zojuist met GTA 3 (Oké dit is een San Andreas tread maar toch..) Had ik 3 sterren en toen kwam er een politie wagen en toen spawnde ik de Rhino Tank en die lande boven op de politie wagen_O_.
     
  17. Q-BasiX

    Q-BasiX Back 2 BasiX

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had eens een keer dat ik gewoon over straat liep en er een vliegtuig midden in de stad neerstortte op een paar autos.
    Iedereen aan die kant van de straat dood :p
     
  18. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had bij zo'n moeilijke achtervolg missie steeds problemen om die kerel te vermoorden. Na 5x rijdt hij over de stoeprand, vliegt over de kop en zijn auto ontploft, lekker simpel :D
     
  19. Q-BasiX

    Q-BasiX Back 2 BasiX

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij een zo'n achtervolgingsmissie dat ik hem ook moest vermoorden werd zijn auto klem gereden tussen paar (irritant) agressieve taxi-bestuurders :p
     
  20. flipmode

    flipmode Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    ik pikte gister effe een hoer op, in een cabriolet. ik reed naar een rustig plekje, die auto begint te bewegen. zie je CJ en die hoer nog gewoon op de stoel zitten, gewoon naast elkaar. echt leuk om te zien.
     

Deel Deze Pagina